کد خبر 1616347
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
واکنش سنگربان پرسپولیس به جدایی از سرخ‌پوشان؛ هنوز چیزی مشخص نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هنوز چیزی در خصوص همکاری‌ام با سرخ‌پوشان مشخص نیست و باید صبر کنم.

به گزارش مشرق، احمد گوهری سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس که در لیگ بیست و سوم به صورت قرضی راهی اراک شد تا لباس آلومینیوم را برتن کند ظهر امروز شنبه در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با مدیران این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

گوهری بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: برای رضایت‌نامه به باشگاه نیامدم. به هر حال من به صورت قرضی در آلومینیوم حضور داشتم. باید می‌آمدم به باشگاه و سر می‌زدم.

وی در مورد آینده خود با سرخ‌پوشان گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد فقط بابت احترامی که باید گذاشته می‌شد به باشگاه آمدم و به اینجا سر زدم. هیچ چیز هنوز واضح و مشخص نیست. من فقط آدم بگویم که هستم.

سنگربان پرسپولیس در واکنش به جدایی علیرضا بیرانوند نیز عنوان کرد:‌ صبر کردم ببینم چه اتفاقی رخ می‌رهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 0
    حامدلک بعنوان دروازه بان اصلی وگوهری ذخیره باشد بهتراست هرچه باشند گلهای از فاصله هفتاد متری که بیرانوند میخورد وگلهای مفتی که در ازاستقلال و سپاهان و آلومینیوم خورد نمیخورند
  • رضا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آقای گوهری اگر تیم لنگ شما را از تیم محبوب صنعت نفت آبادان جدا کرد بخاطر خیانت شما به این تیم بود نه بخاطر قابلیتها و توانایی هایتان وقتتان را بی خود تلف نکنید چند وقتی که شما روی صندلی ذخیره های تیم لنگ بودید پاداش خوش خدمتی شما در خیانت به صنعت نفت بود. همین!!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    گوهری اگه یه دستشو ببنده بازم صد برابر از علی منقاروند بهتره.علی منقاروند اصلا دروازبان نیست به خاطر پرتاب دستهای بلندش معروف شد و اومد پرسپولیس تو پرسپولیس هم با حمایت هموادارها و رسانه ها باد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس