هرگز زیر بار حرف زور نخواهم رفت/ آمده ام تا صدای شما باشم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هرگز زیر بار حرف زور نخواهم رفت، گفت: آمده ام که صدای شما باشم.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان عصر شنبه در سفر خود به استان فارس پس از حضور در گلزار شهدای شیراز و زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در سالن ورزشی شهید دستغیب حضور یافت.

پزشکیان گفت: من آمده‌ام که صدای شما و گوش شما باشم و به قول شما قول می‌دهم به فکر زنان، دختران، دانشجویان، کشاورزان، اقوام و طوایف باشم.

وی افزود: من اینجا قول خواهم داد که هرگز زیر بار زور نخواهم رفت و بی‌عدالتی و تبعیض را نخواهم پذیرفت. تلاش خواهم کرد فارس که زمانی امپراطوری باستان بود و میراث‌دار فرهنگ عظیم کورش است را سربلند کنم.

پزشکیان ادامه داد: می‌توانیم تمام اشتباهات گذشته را دست به دست هم حل کنیم و سیلی به راه خواهیم انداخت که هیچکس را یارای مقابله با آن نباشد من فریاد جوانان خواهم شد و آینده را که پشتوانه آن امپراطوری قدرتمند است خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه اینجا قول می‌دهم بی‌عدالتی و تبعیض را نخواهم پذیرفت، اضافه کرد: من قول می‌دهم صدای بی صداها، محرومان و مظلومان، روستاییان، ایلات و طوایف و عشایر، پیران و جوانان باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 2
    چرا دکتر قالیباف ؟؟ افتخار ایرانی افتخار جهانی 🇮🇷🥇🌍 دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . دوست عزیز اگه باور نکردین میتونین در گوگل سرچ کنین... سردار عزیز امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ : اگر امروز موشکی به اینجا رسیده...کسان زیادی زحمت کشیدن تلاش کردند...نماد اونها شهید طهرانی مقدم...ولی من امروز باید اینو عرض بکنم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است دوره فرماندهی دکتر قالیباف تدبیری اندیشیده و بنیانی نهاده شد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه _موشکی_ داشته باشیم . دکتر قالیباف پس ورود به مجلس طرح های بزرگی را تصویب کردند یکی از این طرح ها افزایش حقوق سربازان عزیز نظام وظیفه از چند صد هزار تومان به ۵ تا ۹ میلیون تومان برای اطلاع بیشتر میتوانید ( ۴۰ اقدام مهم مجلس یازدهم در ۴۴ ماه فعالیتش ) را در گوگل سرچ کنید 🙋‍♂️💚
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    پزشکیان از روحانی بسیار بسیار بدتر است، مردم گول نخورند که پشیمان خواهند شد وپشیمانی سودی نخواهد داشت، اگر مردم دلار ۳۰۰ هزارتومانی می خواهند به پزشکیان رای دهند، اصلاح طلبان مادر تحریمها هستند ک کشور را به دروان نکبت تحریم و تورم و کرونا بازخواهند گرداند.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    می‌خوام ببینم توی این کشور این همه سیل زلزله اومد دولت بنفش کجا بود امروز ظریف و پزشکیان رفته گرگان تو این 8سال زلزله کرمانشاه سیل جنوب اینها که دلسوز مردم هستند کجا بودند
  • DE ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    این روباه چرب زبان! میخواد مثل مص. گولی نژاد صدای دیگران بشه! مرد حسابی! تاحالا دقیق اعلام نکردی برای اقشار اجتماعی برنامه ات چیه؟ چیکار قراره انجام بدی؟ مردم برنامه ،کار و عمل شفاف میخوان.
  • DE ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    بچه! برو کنار باد بیاد! شما اصلاحاتچی های دروغگو ! کدوم امپراطوری؟ حتما با فروش سیصد هزار بشکه آقای روحانی؟ برای آوردن چند تا رای چه خوش رقصی ها یادش دادند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس