کد خبر 1616428
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
جزئیات سفر «سعید جلیلی» به اصفهان +عکس و فیلم/در حال به‌روزرسانی

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین سفر استانی خود عصر امروز شنبه دوم تیرماه به اصفهان رفت.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در چهارمین مقصد از سفرهای استانی خود عصر امروز شنبه دوم تیر در سیزدهمین روز از تبلیغات نامزدهای انتخابات، وارد فرودگاه اصفهان شد.

جلیلی در بدو ورود به اصفهان به گلزار شهدای این شهر خواهد رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به جمع هواداران خود در میدان نقش جهان می‌پیوندد و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی پیش از این به استان‌های خراسان جنوبی، قم و اراک سفر کرده بود و قرار است پس از اصفهان، عصر امروز شنبه دوم تیر ماه عازم خوزستان شود.

جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

همسر یکی از شهدا در ابتدا خطاب به سعید جلیلی گفت: حالا که در نقطه‌ای از زمان ایستاده‌ایم که با چشمانمان صدور این انقلاب حکیم و نورانی را بر قلوب آزاده‌های عالم می‌بینیم انشاالله دولت چهاردهم مقدمه ساز ظهور معصوم چهاردهم و محقق کننده جهان ی شدن ذکر فرج باشد.

وی خطاب به ملت ایران اظهار داشت: روی سخن من با مردم فهیم و انقلابی ایران است؛ من چهار سال قبل در حالی که فرزند چهار ماهه‌ام هنوز پا به این دنیا نگذاشته بود و تنها ۲۲ سال سن داشتم و پیکر همسرم در تابوت شهادت بود و هنوز در خاک آرام نگرفته بود؛ بر خود واجب دانستم در انتخابات شرکت کنم.

جزئیات سفر «سعید جلیلی» به اصفهان +عکس و فیلم

این همسر شهید افزود: مردم قدردان ایران؛ آیا چیزی هست که ارزش این را داشته باشد تا با شرکت نکردن در انتخابات بدون اهمیت دادن به خون هزاران شهید امنیت کشورمان را به خطر بیندازیم؟

وی خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود زمانی کسانی بر کرسی ریاست جمهوری بودند که برخلاف گفتار رهبر انقلاب که فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آتش می‌زنیم، دیپلماسی ذلت را در پیش گرفتند و دغدغه ایشان را با کنایه پاسخ دادند.

این همسر شهید تصریح کرد: هم اکنون شاهد آن هستیم که همان جریان با گستاخی تمام قصد دارند مجدد با بهره بردن از گسل‌های قومیتی و ایجاد دو قطبی در جامعه دوران تلخ گذشته را تکرار کنند.

جلیلی در ابتدا در مزار شهیدان خرازی و زاهدی حضور یافت و به روح بلند آن شهدای والامقام ادای احترام کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره وضعیت کمبود آب در استان اصفهان و رودخانه زاینده رود گفت: در این استان اولویت اول باید به آب شرب و کشاورزی اختصاص پیدا کند.

جلیلی افزود: به نظرم صنعت باید آب خودش را تامین کند و اولویت آب باید به شرب و حوزه کشاورزی اختصاص یابد.

وی با اشاره به وجود بی‌نظمی در برداشت آب افزود: استان اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و نباید وضعیت آب این شکل باشد.

نامزد چاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کسانی که برای مردم خوزستان خون خود را نثار کردند آیا حاضر هستند که اکنون به آنها آب نرسد؛ این مباحث نباید محلی و دو قطبی شود.

جلیلی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه نیز گفت: نباید به بهانه کار کشاورزی چنین بناهایی همراه با استخر و سایر امکانات ساخته شود و باید جلوی این کار گرفته شود.

مردم اصفهان در میدان امام در حالی که پرچم ایران و تصاویری از این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شهید آیت الله رئیسی را در دست داشتند با شعار «دسته گل محمدی به اصفهان خوش آمدی» و نوای «حیدر حیدر» از جلیلی استقبال کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 31
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    7 14
    💚قالیباف🤍جلیلی❤️ افتخار ایرانی افتخار جهانی 🇮🇷🥇🌍 دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . دوست عزیز اگه باور نکردین میتونین در گوگل سرچ کنین... سردار عزیز امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ : اگر امروز موشکی به اینجا رسیده...کسان زیادی زحمت کشیدن تلاش کردند...نماد اونها شهید طهرانی مقدم...ولی من امروز باید اینو عرض بکنم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است دوره فرماندهی دکتر قالیباف تدبیری اندیشیده و بنیانی نهاده شد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه _موشکی_ داشته باشیم . دکتر قالیباف پس ورود به مجلس طرح های بزرگی را تصویب کردند یکی از این طرح ها افزایش حقوق سربازان عزیز نظام وظیفه از چند صد هزار تومان به ۵ تا ۹ میلیون تومان برای اطلاع بیشتر میتوانید ( ۴۰ اقدام مهم مجلس یازدهم در ۴۴ ماه فعالیتش ) را در گوگل سرچ کنید 🙋‍♂️💚
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 3
    من یک اصفهانی هستم مسأله جریان زاینده رود که شاهرگ حیاتی اصفهان هست مسئله بسیار مهمی هست خصوصا که با قطع جریان دائمی زاینده رود در سال های گذشته فرونشست که مانند زلزله خاموش هست شهر اصفهان درگیر کرده. عدم تغذیه آب های زیرزمینی موجب فرونشست برای اصفهان شده است. اولویت اول برای اصفهان جاری شدن زاینده رود هست این مسئله نباید فراموش شود که خشک شدن زاینده رود به مانند نابودی اصفهان و خصوصا شهر اصفهان و بافت های تاریخی آن است.
  • ناشناس IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 5
    خدالعنت کنه قوم ظالم را.....امان ازدست حاکمان نالایق که فقط مردم رابدبخت ترمیکنن این جناب جلیلی امروزتوی میدان امام که پرترافیک ترین جای اصفهانه اومده وبخاطرایشون ما۲ساعت معطل شدیم تافقط دوتاخیابون که درعرض۲۰دقیقه قبلا می رفتیم بریم خداخودش ازتون نگذره که باعث دردورنج مردم هستید
  • رضا خادم IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 2
    با احترام به برادر عزیز دکتر جلیلی با توجه به اینکه حضرت عالی در هر نظر کاندیدا اصلح هستید ولی فراموش نکنید که زمان در انتخابات یک ضرورت است به نظر ما شما باید به نفع برادران دیگر که میتوانند رای بیشتر کسب کنند کنار بروید .ما در محضر خداوند باید پاسخ بدهیم با تشکر
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    به امید پیروزی ایشان خدا پشت و پناهشان فقط دکتر جلیلی #44
  • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 5
    جلیلی رای اول مردم ایران و دنیا هست پس تا اخر بمان و برین به کل هستی و نیستی چون کاندیدهای این دوره بسیار بی سواد هستند حیف از ایران که در دست اینها افتاده انشالله جلیلی یا قالی باف بیاد و باعث از بین رفتن نظام شوند
  • امیر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اقلا یک عکس از اجتماع مردم در میدان امام هم می گذاشتید تا متهم به سانسور نشوید! حمایت از یک نامزد نباید ما را به کتمان حقایق بکشاند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس