قالیباف

محمدباقر قالیباف، در دیدار با مردم شریف کرج: طبق طرح پنج‌فوریتی‌ام، حداقل دستمزد کارگران باید به‌اندازهٔ تورم افزایش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یا الله IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 2
    الله متعال یار و یاورت باشد محمد باقر قالیباف عزیییییییییییییییز
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    پنج فوریتی؟!! ادم یاد تبلیعات بازرگانی میفته! اینقدر زرد، اینقدر سخیف
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    حاج حسین شریعتنداری سال 94 منتشره همین مشرق در مقابله با آنها که ابلهانه جمله حکیمانه تحریم کاغذ پاره است را تخطئه مبکردند عنوان کردند که امام خمینی بزرگ اولین کسی بودند که تحریم را ورق پاره خواندند( البته هم برای کاستن از نبعات روانی در داخل کشور و هم برای داغ نهادن بر دل دشمن) الان چرا سکوت کرده است؟؟؟
  • IE ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    فقط قالیباف
  • DE ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    مشرق عزیز لطفا چاپ نفرمائید بلکه بعنوان پیشنهاد برای ستاد آقای قالیباف منتقل بفرمائید. ممنونم آقای قالیباف لطفا اگر شما انتخاب شدید، یک وزارتخانه مدیریت بحران بامرکزیت تهران و در استانها تشکیل بدید تا این چند مشکل از ریشه برای همیشه از سرزمین ایران کنده بشه. زیرا سازمان مدیریت بحران کافی نیست و چمدان برای بارهایی که بیشتر می شن جای کمی داره . ولی چمدان بزرگتر یعنی ساختار بزرگ و متمرکز ترمیتونه این سه کارکردمورد نیاز کشور رو برای دراز مدت خیلی خوب انجام بده : 1. درست کردن یک فیلتر تور شکار مفسدین اقتصادی و راندخوارها از بالا به پائین یعنی از بالاترین مدیر و معاون هاش گرفنه تا اخرین رده مدیران متخلف راندخوار در همه استان و شهرها و روستاها صید و به قوه قضائیه تحویل داده بشن. با تاسیس این وزارتخانه هر رئیس جمهوری موظف بشه کابینه اش و همه وزارتخانه هاشوپاک و مطهر نگهداره. تاملت برای همیشه احساس آرامش داشته باشند. 2. مدیریت بحران های طبیعی و بلایای طبیعی که ایران در رده 4 جهانی قرار داده ، مثل سیل ، زلزله ، بیماری های واگیردار درمرکز هر استانی و شهرهای بزرگ بشکل متمرکز سازمان یافته با مدیریت منظم سپاه و ارتش ، با همیاری و اتحاد عمل وزارت راه و مسکن ، وزارت بهداشت ، وزارت جهادکشاورزی ، هلال احمر، بهره گیری از نیروی میلیونی داوطلبان مردمی و نیروهای بسیج. برای سرعت عمل در بروز بحرانهای گوناگون و رفع اون. 3. مدیریت بحران مقابله با نفوذ فرهنگی تخریبگر کشورهای همسایه ، مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب و رسانه های بیگانه دراستانهای مرزی (اولویت) و در سایر استانها بوسیله همکاری این 4 بخش وزارت اطلاعات ، وزارت کشور ،وزارت ارتباطات ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. استفاده بهینه از اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه های زبان بیگانه برای از بین بردن توطئه و شبکه های نفوذی استانهای مرزی و سایر استانها.
  • مرتضی سلیمانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    اقای قالی باف وعده دروغ ندین- منه کارگر وقتی حقوقم افزایش پیدا کرده مظمئنا تورم افزایش پیدا میکنه فقط حقوق منه کارگر نیست همه چیز گرون میشه والله قسم ما دنبال ارزونی معیشت و کالا هستیم یه فکری برای رفع گرانی کنین افزایش برای همه اقشار جامعه سمی مهلکه .موفق و پیروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس