کاهش حمایت‌ها از ترامپ در نظرسنجی‌ها پس از محکومیت در دادگاه

«کارل روو»، استراتژیست مشهور جمهوری‌خواه، تاکید کرد، طبق نظرسنجی‌ها حمایت‌ها از ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، پس از محکومیتش در دادگاه نیویورک در حال کاهش است.

به گزارش مشرق، کارل روو در پاسخ به سوال مجری فاکس نیوز در مورد چگونگی تاثیر حکم دادگاه حق السکوت دونالد ترامپ، ‌رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان، بر کمپین وی، ‌از روند نزولی جذب آرای رای‌دهندگان در این مدت خبر داد.

بر اساس میانگین نظرسنجی‌های ملی انجام شده توسط پایگاه هیل و مرکز نظرسنجی دسیژن دسک (Decision Desk HQ)، ترامپ تنها با برتری ۰.۶ درصدی از جو بایدن، ‌رئیس جمهوری کنونی و نامزد دموکرات‌ها جلوتر است. طبق این نظرسنجی، ترامپ ۴۴.۵ درصد و بایدن ۴۳.۹ درصد آراء را در اختیار دارند.

بنا بر این گزارش جو بایدن و ترامپ قرار است هفته آینده برای اولین بار پس از سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۷) مناظره کنند.

کارل روو در این رابطه گفت: مناظره میان بایدن و ترامپ مهم‌ترین مناظره در دهه‌های اخیر خواهد بود.

وی در ماه آوریل (فروردین) نیز با اشاره به مناظره آتی میان دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات گفته بود: این، مهم‌ترین مناظره ریاست‌جمهوری حداقل از زمان مناظره ریاست‌جمهوری سال ۱۹۸۰ (۱۳۵۸)، خواهد بود.

پس از آنکه هیئت منصفه دادگاه نیویورک در تاریخ ۳۰ مه (۱۰ خرداد) ترامپ را در تمامی اتهامات جعل سوابق تجاری برای مخفی کردن روابط ادعایی با بازیگر فیلم های غیراخلاقی در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۳) مجرم تشخیص داد، دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور سابق یا کنونی ایالات متحده نام گرفت که به عنوان یک جنایتکار محکوم شده است.

ترامپ ماه‌هاست رای‌دهندگان را برای احتمال مجرم شناخته شدنش در پرونده‌ای که به گفته دادستان‌های آمریکایی تلاشی برای گمراه‌کردن رای‌دهندگان در سال ۲۰۱۶ بوده، آماده کرده است. او مدعی شده، چهار کیفرخواست جنایی‌اش توطئه‌ای از سوی بایدن برای نابودی او است اما مخالفانش می‌گویند حتی اگر وکلای ترامپ درخواست تجدیدنظر کنند، نباید اجازه داد یک مجرم به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا معرفی شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    خوش به حال یانکی ها که قراره به یک جنایتکار فاسد رای بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس