اقدام ضدانسانی که ارتش رژیم صهیونیستی نتوانست آنرا کتمان کند+عکس

اقدام ضدانسانی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مجروح فلسطینی که وی را روی کاپوت یک جیب جنگی بستند، باعث اعتراض بسیاری در فضای مجازی شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های غربی از اقدام ضدانسانی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی پرده برداشتند. فیلمی از فلسطین اشغالی منتشر شده که نشان می‌دهد نظامیان صهیونیستی یک مجروح فلسطینی را روی ماشین جیپ بسته‌اند.

بی بی سی در این باره نوشت:‌ «ارتش اسرائیل گفته است که نیروهایش با بستن یک مرد فلسطینی زخمی به جلوی خودروی خود در جریان یورش به شهر جنین در کرانه باختری، پروتکل را نقض کردند. خانواده این مجروح فلسطینی گفته‌اند وقتی آمبولانس خواستند، ارتش او را بردند و به کاپوت جیپ‌شان بستند و رفتند.»

اقدام ضدانسانی که ارتش رژیم صهیونیستی نتوانست آنرا کتمان کند+عکس

اعتراف ارتش صهیونیستی پس از ‌آن بود که این فیلم در فضای مجازی منتشر شد و توسط منابع مختلف مورد تایید قرار گرفت. پس از این موضوع رژیم صهیونیستی نیز نتوانست این موضوع را توجیه کرده و مدعی شده است که آنرا بررسی می‌کند.

این ویدئو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود توسط رویترز تایید شده است و در فیلم نیز نشان داده می‌شود که ارتش صهیونیستی از میان دو آمبولانس این مجروح فلسطینی را با این وضعیت منتقل می‌کند.

اقدام ضدانسانی که ارتش رژیم صهیونیستی نتوانست آنرا کتمان کند+عکس

استفاده از سپر انسانی خصوصا افراد مجروح در جنگ‌ها یکی از مواردی است که به شدت مورد نکوهش قرار می‌گیرد و کمتر در جنگ‌ها دیده می‌شود که از این عمل غیرانسانی استفاده ‌شود اما صهیونیست‌ها نشان‌ داده‌اند که به هیچ عنوان پایبند به هیچ یک از موارد انسانی نیستند.

رژیم صهیونیستی بارها به جنایت جنگی متهم شده است اما با همراهی و پشتیبانی آمریکایی‌ها به کشتار مردم غزه ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس