به گزارش مشرق، رستم پور، فعال رسانه در توئیتی نوشت:
استفاده از تکنیک «برجستهسازی» برای «القاء» موج پزشکیان در پوشش دیروز سه سفر سنندج، شیراز و اهواز
تیم تبلیغاتی مسعود پزشکیان به خوبی دانسته که به هر دلیلی او نتوانسته گزینه تغییر وضع موجود باشد. اصرار بر انکار ارتباط با کابینه روحانی، ارجاع مکرر به ارتباط با رهبر انقلاب و کلیگویی در برنامهها و اهداف نشان میدهد او فقط به رأی سلبی امید بسته.
در پوشش سه سفر دیروز او به رغم آنکه مجموع جمعیت استقبال کننده در سه سالن ورزشی، از استقبالکنندگان سعید جلیلی در میدان امام کمتر بود، اما چنین القا شد که او موج راه انداخته.
رسانههای رسمی و غیررسمی حامی البته به هیچ عنوان وارد مجادله جمعیت و شمار نمیشوند و روی دو محور تمرکز میکنند: زاویه بسته تصاویر و خرده روایت
در نقطه مقابلِ عکاسان خبرگزاریها، تیم تبلیغاتی پزشکیان فقط از روبرو عکس میگیرند یا فیلم تهیه میکنند. انتخاب سالنهای ورزشی کوچک نیز با همین هدف صورت میگیرد.
همچنین دقت کنید به انتشار ویدئوهای سخن گفتن او به زبان کردی در سفر کردستان، گفتگوی او با یک طلبه و یک مادر شهید در شیراز و همچنین استقبال از او در فرودگاه اهواز.
القای موج پزشکیان دو هدف جدی دارد؛ یکی جلب آرای مرددین و دیگری ترساندن رقیب به منظور اثرگذاری بر محاسبات.
پایان
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.