‌‌

حزب موتلفه اسلامی در حمایت از محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، متن کامل بیانیه حزب موتلفه در حمایت از محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک عید سعید غدیر و هفته امامت و ولایت؛ شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یارانش خدمات و دستاوردهای آن شهید را برای ملت ایران آشکار کرد که در بدرقه آن عزیزان جلوه جهانی داشت.

اینک ملت بزرگ ایران در تداوم دولت خدمت، برای انتخاب رئیس جمهور پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، فعال و دارای تجربه مثبت در صحنه آمده است و با حضور نامزدهای دارای سلایق مختلف فرصت برای انتخاب صالح‌تر، مهیاست.

حزب مؤتلفه اسلامی پس از بررسی تحولات جهانی منطقه‌ای، واکاوی شرایط این برهه حساس، با احترام کامل به همه نامزدهای محترم، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را بر اساس سوابق خدمت و مدیریت، توانایی‌های ایشان و تبعیت از ولایت امر مسلمین و تجربیات در حوزه‌های مختلف با اکثریت قوی آرای شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی و نظر دبیران حزب در استان‌ها مورد حمایت قرار داد.

امید است ملت شریف ایران در روز جمعه هشتم تیرماه با مشارکت برتر و بی‌شمار و رای خود، صفحه زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.

حزب مؤتلفه اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    جلیلی وقالی باف بايد باهم به‌ توافق برسند که‌ يکيشون دررقابت باقی بماند
  • علی آقائیان یسار IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نه قالیباف ونه دیگران ، وقتی برصندلی ریاست تکیه زدند خواهیم دید چه رنگ و لعابی تغییر داده شدند. چه وعده های رنگانگی که سیاه و سفید خواهد شد، چه قسم هایی دروغ خواهد شد.وچه من میتوانم که آمدم به صحنه ، که اگر اگر اگر فلان نشود، آن نشود، این نشود که نمیشودها خواهد شد. وعده هایی که فریاد میزنند آی مردم هرچه وعده میدهم رویا و داستانی بیش نیست. درطول ۴۵ سال هر ۴ سال انتظار کشیدیم بشود آن که انتظارش می کشیم . اما شد دلمان خون ، شکست کمرمان زیر فشارهای اقتصادی که پدید آوردند، جوان هایی که ازدواج هم شد رویا و خوابی شیرین ، چه تحصیل کرده هایی که ناامید شده و سمت اعتیاد رفتند از فرط غصه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 2
    چون میدونن از جلیلی آبی براشون گرم نخواهد شد پس من به جلیلی رای میدهم
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    هر ایرانی که دوست دارد ایران به دوران نکبت تحریم وتورم و کرونا و ماسک اجباری وتعطیلی کسب وکار کرونایی و خفه شدن با کرونا و منع رفت وآمد کرونایی و سعید نمکی و عباس آخوندی وفاجعه کشتی سانچی و اتش گرفتن برج پلاسکو و به کوه برخورد کردن هواپیمای مسافربری و گران کردن عمدی بنزین و بتن کردن نیروگاههای هسته ای و موشکی ومسخره کردن مردم توسط رئیس جمهور برگردد و دوباره به اسارت آمریکا وکرونا برود به پزشکیان پیره مرد فرتوت اصلاح طلبان رای دهد.این پیره مرد در تابستان گرم هم سردش است‌ وکاپشن می پوشد تا بر سردی دوران پیری خودش غلبه کنداین پیره مرد در دوران سردی و افسرده گی و بازنشستگی واز کار افتاده گی است و گرما و توان وتجربه اجرایی ندارد ، این را هر آدم عاقلی می فهمد‌ که به درد مردم وکشور نمی خورد و فقط حب مقام وطمع پیری است که این پیره مرد را میدان کشانده ، ملت بزرگ منش ایران ادامه راه آیت ا.. رئیسی باعث شکست تحریمها و رفع تحریم وتورم و سلامتی و عاقبت بخیری است گول پزشکیان وجماعت اصلاح طلب را نخورید که پشیمان خواهید شد پشیمانی سودی نخواهد داشت‌.ملت ایران دوران نکبت روحانی را تکرارنکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس