مسعود پزشکیان

در روزهای اخیر برخی اصلاح طلبان که در ستاد نامزد این جریان دورهم جمع شده اند، خط القای پیروزی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده اند.

سرویس سیاست مشرق - پنج روز بیشتر تا انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و نامزدهای ریاست جمهوری هر کدام مشغول تبلیغات و تقویت سبد رای خود می باشند. بالطبع فضای جامعه هم ساعت به ساعت بیشتر رنگ و بویی انتخاباتی به خود می گیرد و نظرسنجی های بعمل آمده هم نوید یک انتخابات با مشارکتی خوب را می دهد.

در این بین اما همانطور که انتظار می رفت، بانیان فتنه آمریکایی – اسرائیلی سال ۸۸ کنار ننشسته و برخی شواهد و اطلاعات نشان از آن دارد که درصدد تکرار یک سناریوی تلخ و خطرناک در کشور هستند!

آنها که با اتخاذ راهبرد مشارکت مشروط و با هدف تاثیرگذاری در آرای مردم جهت انتخاب رئیس جمهوری ضعیف یا همسو با غرب، از تحریم انتخابات چرخش ۱۸۰ درجه ای به سوی مشارکت در انتخابات داشتند، حالا داده ها و برخی تحرکات اخیرشان نشان از آن دارد که برای فردای انتخابات و ایجاد تنش و آشوب در کشور برنامه دارند!

القای پیروزی قبل از انتخابات

در روزهای اخیر برخی اصلاح طلبان که در ستاد نامزد این جریان دورهم جمع شده اند، خط القای پیروزی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده اند. اتفاقی یکبار مشابه آن در سال ۸۸ رخداد و کام مردم و کشور را تلخ کرد.

عباس عبدی از نظریه پردازان اصلاحات و حامی نامزد این جریان، در توئیتی نوشته است : «اگر گمان رسمی این بوده که پزشکیان شانسی ندارد و فقط مشارکت را اضافه میکند، پیشنهاد میکنم فوری او را از بازی انتخاب خارج کنید تا خطای ۷۶ و ۹۲ تکرار نشود، چون به احتمال فراوان در دور اول تمام است، فرضم بر این است که با آگاهی کامل از نتایج چنین تصمیمی را گرفته و به تبعاتش ملتزم اند»

تلاش بانیان فتنه ۸۸ برای التهاب آفرینی در فردای انتخابات! / دستور کار پزشکیان برای فردای انتخابات چیست؟

عباس عبدی که اتفاقا سابقه دیرینه ای در القای ناامیدی نسبت به اینده کشور و ناامید سازی مردم از صندوق های رای را دارد، حال در این نوشتار به وضوح خط القای پیروزی پزشکیان پیش از شروع رقابت ها و برگزاری انتخابات را آغاز کرده است!

سابقه این چهره امنیتی جریان اصلاحات به خوبی نشان می دهد که وی در مقاطع گوناگون در راستای پروژه چپ ها، در مسیر براندازی حرکت کرده است. بعنوان مثال می توان به مصاحبه وی با خبرگزاری ایلنا در سال ۹۹ اشاره کرد که گفته بود : نمی‌توانیم پیش‌بینی قطعی یا خیلی دقیقی داشته باشیم اما به یک مساله می‌توان امیدوار بود، آن هم اینکه اوضاع بدتر می‌شود و این بدتر شدن می‌تواند فرصتی باشد برای اینکه جامعه به این نتیجه برسد که اقدامی برای خروج از این وضعیت صورت دهد. این اقدام همان بازنگری در شیوه حکمرانی به معنای عام است» و این بدان معناست که عبدی و همفکرانش از گذشته نیز بدنبال خیزهای خیابانی و آَشوب در کشور بوده اند!

۹ تیر فردای انتخابات

اما مسائله به همین جا ختم نمی شود، یکی از اعضای دولت روحانی که این روزها برای تبلیغ نامزد اصلاحات، شهر به شهر میچرخد، در یکی از میتینگ های انتخاباتی سخنانی قابل تامل داشته که مشخصا در تکمیل پازلی هست که بانیان فتنه آمریکایی – اسرائیلی سال ۸۸ برای روز های پیش رو طراحی کرده اند!

این چهره در بخشی از اظهارات خود که هدفی جز «ایجاد هیجان کاذب بین هواداران» و «القای پیروزی پیش از انتخابات» برای آن متصور نیستیم، گفته است : «شنبه ۹ تیر از رئیس جمهور پزشکیان استقبال میکنیم! » و همین اظهارات را در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک می گذارد!

تلاش بانیان فتنه ۸۸ برای التهاب آفرینی در فردای انتخابات! / دستور کار پزشکیان برای فردای انتخابات چیست؟

کاربران فضای مجازی در واکنش به این اظهارات، جمله معروف میر حسین موسوی را یاداور شدند که در روز انتخابات، درحالی که هنوز چند ساعت تا پایان رای گیری مانده بود، در نشست خبری حاضر اعلام می دارد : برنده قطعی انتخابات، برنده قطعی انتخابات با نسبت آرای بسیار زیاد اینجانب هستم»

البته دیگر رفتارهای این فرد در تجمعات انتخاباتی بویژه در کاشان و گرگان، کلاب هاوس هم نشان از آن دارد که اصلح طلبان رادیکال دنبال ایجاد دوقطبی در کشور از مسیر ایجاد تنش بین هواداران هستند. شاید بتوان گفت رفتار محمد فاضلی در برنامه میزگرد رسانه ملی، هم در همین چارچوب و هدف تعریف می شود.

جالب اینجاست هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم، القای پیروزی پیش از ۸ تیر در بین چهره های این جریان بیشتر می شود.

تلاش بانیان فتنه ۸۸ برای التهاب آفرینی در فردای انتخابات! / دستور کار پزشکیان برای فردای انتخابات چیست؟

به طور مثال مصطفی فقیهی از فعالان رسانه ای این جریان، در توئیتی کف رای پزشکیان را ۱۲ میلیون اعلام میکند و مدعی است با افزایش مشارکت این رای اوج خواهد گرفت. حال سوال اینجاست چگونه بر اساس نظر سنجی می توان قاطعانه اعلام کرد، کف رای یک کاندید مثلا ۱۲ میلیون است!؟ اگر این نامزد با استقبال مردم همراه نشود و کمتر از این عدد رای بیارود، تکلیف چیست؟

تشکیک در سلامت انتخابات؟

درست زمانی که برخی چهره های اصلاح طلب، نامزد خود را پیش از برگزاری انتخابات از صندوق رای بیرون آورده اند، یکی دیگر از فعالان رسانه ای نزدیک به این جریان در صفحه توئیتر خود پیشنهاد قابل تاملی را مطرح می کند. او خطاب به وزیر کشور نوشته است : پیشنهاد می شود نتیجه صندوق های انتخابات را به تفکیک آرای هر نامزد منتشر فرمائید، علاوه بر شفافیت خیلی هم به درد پژوهشگران و تحلیلگران می خورد #انتخابات_سالم #حق الناس» سپس در تکمیل حرف خود اورده است : تفکیک شامل کد ملی رای دهندهگان در آن صندوق ... »

تلاش بانیان فتنه ۸۸ برای التهاب آفرینی در فردای انتخابات! / دستور کار پزشکیان برای فردای انتخابات چیست؟

این نوشتار، دقیقا یادآور تلاش جریان اصلاحات در سال ۸۸، برای القای تقلب و عدم امانتداری وزارت کشور می باشد. چهره های مختلف این جریان با وجود اینکه می دانستند، امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد (بعدها نیز حتی به آن اعتراف کردند) اما در اظهارات خود با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم به مردم اینطور القا کردند که شرایط برای برگزاری چنین انتخاباتی فراهم نیست و امکان تقلب وجود دارد! احتمال تقلب و سالم نبودن انتخابات از یکسال پیش از برگزاری انتخابات ۸۸ توسط بزرگان این جریان در بین عموم مطرح گردید.

۱۲ آذر سال ۸۷؛ اکبر هاشمی‌رفسنجانی در همایش ۳۰ سال قانونگذاری ‌به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس در مجلس گفت‌: اگر مردم احساس کنند رأیشان در سرنوشتشان بی‌اثر است و متولیانی پیدا شوند که رأی آنها را هر جوری که می‌خواهند، بخوانند، آنگاه دلسرد می‌شود. " »

در کنار اظهارنظرهای اصلاح طلبان در ایجاد تشکیک نسبت به سلامت سیستم انتخابات، موضوع کمیته صیانت از آرا هم به میان امده و بعد از مدتی از سوی میرحسین موسوی و مهدی کروبی تشکیل می شود که در حقیقت زمینه سازی برای جا انداختن شائبه تقلب بود و بعدها نقش آن در تقویت دروغ تقلب معلوم گردید.

رهبر معظم انقلاب در همان زمان در سخنرانی نوروزی خود در مشهد با اشاره ضمنی به پیشنهاد تشکیل این کمیته گفتند: "تاکنون حدود سی انتخابات در کشور برگزار شده و مسئولان وقت رسما سلامت و صحت انتخابات را تضمین کرده اند و به همین علت مردم تحت تأثیر حرفهایی که تلاش می کنند انتخابات ریاست‌جمهوری را از هم اکنون متزلزل و خدشه دار جلوه دهند، قرار نمی گیرند. "

به نظر می رسد، اینگونه پیشنهادات در روزهای اخیر، دقیقا مانند همان سناریوی تشکیک در سلامت انتخابات در سال ۸۸ می باشد. پرواضح است که سیستم نظارتی در ایران اجازه ی شکل گیری تقلب را نمی دهد و در ادوار مختلف انتخابات این امر ثابت گردیده است. بطور مثال می توان به اظهارات ابطحی در این خصوص اشاره کرد که گفته است : «به همه دوستان می‌گویم و همه دوستانی که صدای ما را می‌شنوند بدانند که موضوع تقلب در ایران دروغ بود و در واقع تقلب موضوعی بود تا آشوب‌ها شکل بگیرد تا ایران همانند افغانستان و عراق بشود، تا جایی که کشور دچار آسیب و سختی بشود»

آنچه بیان شد نشانگر این است که بانیان فتنه آمریکایی – اسرائیلی سال ۸۸ یکبار دیگر در پشت صحنه به دنبال التهاب آفرینی در کشور هستند و برای همین است که پیش از موعد نامزد خود را قاطعانه از صندوق رای بعنوان فرد پیروز در آورده اند!

اما در پایان خطاب به نامزد این جریان میپرسیم، شما هم میتوانید در این مسیر همسو با سناریو حرکت کنید و هم با این افراد و رفتارها مرزبندی کنید. حال سوال این است که اگر در انتخابات پیروز نشدید، آیا نتیجه را می پذیرید؟ در صورتی که اطرافیان شما در نتیجه ایجاد تشکیک کنند آیا قانون را فصل الخطاب عنوان میکنید یا همچون یکی از سران فتنه سال ۸۸ در پازل دشمن بازی خواهید کرد؟

فتنه ۸۸ خسارت بزرگی را بر مردم و کشور وارد ساخت، مردم از دیدن رفتار اعضای ستاد شما و القای پیروزی و تکرار سناریوی سال ۸۸ نگران هستند. پس این حق ملت است که پاسخ شما را بدانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • پریسا متفکر IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    23 28
    باید گروه فدائیان اسلام را حزب اللهی ها تشکیل دهند و روز 9 تیر ماه 1403 شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش رو زنده به گورشان کنند تا اسلام بماند تا انقلاب بماند تا امنیت ایران و منطقه غرب آسیا بماند و مشکلات اقتصادی ایران برطرف شود.
    • حمیدرضا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      44 43
      این پزشکیان گرگی اندر پوستین بره است. می خواهد ماموریت روحانی و ظریف رو در نابودی ایران تکمیل کنه. مردم غیرتمند ایران باید حواسشان جمع باشه. حیف شهید رئیسی و شهید امیر عبدالهیان که بروند و این پزشکیان و ظریف کفتار جولان بدهند.
    • محراب IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      22 25
      سریعا به نزدیکترین مرکز روان درمانی محلتون مراجعه کن که دیگه داره خیلی دیر می شه ها.
    • CA ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      33 7
      جبهه انقلاب هیچگاه حتی قبل از انقلاب دست به خشونت نزده. یکی از دلائلی که امام منافقین رو قبول نداشت، علاوه بر دیدگاه‌های التقاطی آنها،روش ترور و خشونت آنها بود. مثل اینکه نمیدونی اگه قیام مردم مسلمان و خدا پرست ایران نبود نه فدائیان خلق نه مجاهدین خلق از زندان شاه نجات پیدا نمیکردن و ترورهای آنها هم هیچ تأثیری بر سقوط شاه نداشت. و اما اصلاحطلبها با اینکارها مثل منافقین دارن خودزنی میکنن و نتیجه بهتری نسبت به آنها نخواهند گرفت.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      7 3
      ۱۶:۴۹ شهادت هنر مردان خداست که روزیِ هر بی تقوایی نمیشه
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      کی دستور بازارگرمی علیه حزب اللهی ها را داده؟!
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 11
      غلط می کنند اصلاحات دوباره بلوا به پا کنند عادت کردند اعصاب مردم رو با اراجیفشون خرد کنند .امنیت ملی باید حواسش باشه .دست بردارم نیستند فتنا های مرموز کثیف
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 0
      دو نوبت کلمه * شجاعت * از سوی رهبر انقلاب در دیدار امروز با قوه قضائیه بیان شد .
    • فدائی اسلام و انقلاب IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      2 1
      ۱۶:۱۸ نکنه تو از آلبانی نشینها خط میگیری منافق کافر بی دین
    • علیرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      فعلا یک نفر مستقیما خودش رئیس جمهور اعلام کرده
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      احتمالا "پریسا متفکر " اسم مستعار یکی از تند روهای اصلاح طلب برای بد نام کردن جریان وفادار به گفتمان انقلاب است
  • پریسا متفکر IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 30
    تشکیل گروه فدائیان اسلام توسط بچه حزب الهی ها ضروری ترین نیاز امروز کشور است.تا وطن فروشان را در هر جایگاهی و در هر لباسی ترور کنند و به جهنم بفرستند
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      21 10
      پریسا کم عقل تو مگه میتونی تفکر کنی؟! آها فکر شیطانی که اونم خودش میاد نیاز به تعقل نداره.
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 4
      اینها همان تکفیری های نیویورکی اند . لغت فدا فقط پوشش است
    • DE ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      9 2
      ساکت عقلت رو اجاره دادی ! وقتی نظام جمهوری اسلامی ایران، قوه قضائیه و قاضی و مجلس داره تو چیکاره ای که حکم ترور بدی؟ برو یک لیوان آب یخ بخور تاچرت و پرت نگی!
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 3
    فتنه یعنی چی؟؟؟
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      30 17
      فتنه یعنی ظریف چند روز پیش پزشکیان را تقریباً تمام اجتماعات مردمی اش کم جمعیت هستند پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 1
      یعنی مهندسی
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 3
      هر کاری که موجب هرج و مرج و اختلال و اضطراب بشه مانند اغتشاشات و شورش های کوری که هدف مقدسی ندارن و نتیجه اش جز کشتار و ویرانی و حرمت شکنی نیست را فتنه میگن
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 3
      اغتشاشگر.فتنه گر
  • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 2
    وای به حالتون
    • DE ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      منظورت کیه چیه؟
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 0
    بنظر میرسه نظام به این نتیجه رسیده که تا الان مار تو آستین پرورش داده و از جانب اونا احساس خطر میکنه
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      حالا چه ربطی به نظام داره ؟همه جور آدم با هزار نوع شخصیت در همه جا پیدا میشه چه داخل این نظام چه خارج این نظام
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 0
      نظام به شعور مردم احترام میزاره تا خودشون سره را از ناسره تشخیص بدن
  • مفاسد کارگزاران ... IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 1
    عزیزان علاقه مند به مباحث اقتصادی و شناخت ریشه های تورم و کسری بودجه ، این سه صفحه گزارش تحقیق تفحص فولاد مبارکه رو حتما مطالعه کنند .... تا متوجه شوند این شرکتها چگونه در حال بازی با زندگی مردم و تخریب اقتصاد کشور هستند !! .... مریوط به همین سایت مشرق هم هست . ( تا بدانیم کسری بودجه و تورم چگونه ایجاد میشود ..... mshrgh.ir/1409885 ....... ارزش چند دقیقه رو داره .... ببینید چه کسانی عاشق خصوصی سازی هستند !! .... و در واقع از خصوصی سازی شرکتهایی مانند فولاد مبارکه یا پتروشیمیها ، به دنبال گرفتن چه لقمه های چربی هستند !! ............ مفاسد عجیب فولاد مبارکه ......... پرداخت حقوق و مزایا به افراد غیرشاغل !! ........... ( یکی از بندهای تفحص فولاد مبارکه )
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 0
      عزیز من تورم، رکود و کسری بودجه و خصوصی سازی های انحصاری در ذات نظامهای سرمایه داریه، کشورهای پیشرفته تر با سلطه بر بازارهای جهانی، این بحران‌ها رو بر دوش کشورهای عقب مانده تر می اندازند، تا بوده همین بوده ...
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    هیچ خبری نیست...
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 7
    صبح از خواب پا میشه و یه جلسه یا سران فتنه می ذاره
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 8
    یکی بره برای خیرخواهی هم که شده پزشکیان رو از خواب ریاست جمهوری بیدار کنه و نقشه سیاه چاله ایی که افسادطلبان و فتنه‌گران برای سواستفاده از او تدارک دیده اند رو بهش توضیح بده
  • سارقان بدسابقه !! IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    12 3
    پزشکیان به ظاهر آدم صادق و سالمی است ! .... اما .... مشکل اصلی یک لشکر شاه دزد حرفه ای و شارلاتان بدسابقه است که پشت سر پزشکیان سنگر گرفته اند !! .... شارلاتانهایی که هیچ اهمیتی به مشکلات طبقه متوسط و پایین نمیدهند !! .... فقط عاشق رفاه و ویژه خوری .... بالا کشیدن وقیحانه صنایع و معادن دولتی
  • حامد پلاس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    قافیه چون تنگ آید شاعر به جفنگ آید...
  • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 3
    لازم است دستگاههای اطلاعاتی با تضمین لازم ،مانع از تحرکات شوم امثال عبدی و ظریف و تحریک پزشکیان و مردم شوند.چه تلان و در آستانه انتخابات چه ایام آن.‌ هر چند منطقیاست که کسی که توانمند و قادر به ادامه مسیر شهید رءیسی باشد حای او را پر کند.‌
  • ناشناس IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 5
    اطلاعات نشان از آن دارد که درصدد تکرار یک سناریوی تلخ و خطرناک در کشور هستند!
  • مسلم IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 7
    باید از العان با بانیان خسارت های احتمالی ملی با جدیت برخورد و از العان ضمانت های لازم گرفته شود
  • محمد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    آقای کاندید محترم ریاست جمهوری سلام، درصورت تخلف از وعده های خود یاناکار آمدی در مسؤلیت هاآیا حاضرید عذرخواهی واستیفاء بدهید؟
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 7
    این القائات واهی و تحریک کننده و تشویش اذهان عمومی نشان از یک توطئه بزرگ سیاسی است . تجربه تلخ انتخابات چندی قبل که میر حسین موسوی با نهایت گستاخی و قانون شکنی و نا احترامی بر ملت و مصلحت مملکت خود را پیروز انتخابات رئیس جمهور معرفی کرد و حال آنکه اصلا انتخابات هنوز تمام نشده بود و برگه های آرا شمارش نگردیده بود . امید وارم آقای پزشکیان فریب توطئه گران را نخورد و غرور کذائی در او پیدا نشود که مغرورانه بدون توجه به پایان انتخابات و شمارش آراء . ادعائی نماید و حرفی را بزند که امنیت و اقتدار و افتخار ایران را تضعیف کند و مشکل ساز شود.
  • US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 8
    پزشکیان جمع‌الخصائل موسوی و کروبی و خاتمی و روحانی و ظریف و عراقچی نجفی و ربیعی و جهانگیری و آشنا و رحیمی و ... برجاست. آنچه خوبان همه دارند، پزشکیان یکجا دارد.از قبل پوپولیست و ماکیاولیست که هست. لباس روحانیت هم که به تن نداره که مانعی باشه، پزشک هم هست که دچار نارسیسیسم یا خودشیفتگی و توهم باشه. یقین بدونید اگر انتخاب بشه دچار مازوخیسم و سادیسم و کانیبالیسم و حتی مثل احمدی نژاد دچار آنارشیسم هم میشه. مجموع این خصائص میشه براندازی.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 10
    دشمنان پزشکیان همان تجزیه طلبان هستن
    • لنگی سوز IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 1
      مثل ظریف و حسن کلید و خاتمی . رفسنجانی ، و ......
  • حسن IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 2
    دلواپسی از کجانشات میگیره که اینقدر نگرانی بوجود میاید ؛
  • هادی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 12
    باعث و بانی آشوب های آتی شورای نگهبان است که جریان مرده اصلاحات رو با تایید صلاحیت پزشکیان زنده کرد.
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 5
      میخای مردم نفس نکشن شما راحت باشین؟؟؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 5
      میخای مردم نفس نکشن شما راحت باشین؟؟؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      9 0
      فکر می کنم بعد از ۴۵ سال تجربه با امتحانات سخت و نفس گیر و اشتباهات فاحش دیگه باید از گذشته درس عبرت گرفته باشیم که دلسوزان واقعی این مملکت چه کسانی هستن
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 17
    پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد
  • FI ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    18 21
    نه ، به پزشکیان
  • حسن IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    با سلام ظاهرا شما برای روز انتخابات برنامه دارین!۲
  • رضا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 5
    مانشسته ایم ومیدانیم اگر جلیلی وقالیباف ائتلاف نکنند رایمان ضایع میشود آنگاه ما آنها را نخواهیم بخشید . مگر آنها نظرسنجی‌ها را نمی بینند قالیباف رییس جمهور شود و جلیلی معاون اول یا کاردیگری بکنه ...متعجبم که حتی ضعیفان نشسته در خانه میدانند این راه است اما متاسفانه خبرامیدبخشی نمی‌شنویم ماوقتی به تکرار دولت روحانی فکر میکنیم عصبی میشویم . خدا شاهد اعمال ماست واگرنفسانیتی درکارنیست یکی ازآنها کناربرود
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 7
      پزشکیان با آرای باطله رقابت خواهد کرد
    • DE ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 1
      اتفاقا آقای ذاکانی یک ویدئو گذاشته بالای همین صحفه مشرق میشه دید. آقای ذاکانی برنامه همین کار رو اعلام وتوضیح داده نگران ات بیخوده. همه چی رو به راهه
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 3
    این نظرسنجیهایی که اینها ازش دم میزنند رو کی و کجا انجام داده اند که مایی که جزو همین ملت هستیم چیزی از آن نشنیده ایم؟؟ نکند از اعضای خانواده خودشان نظرسنجی کرده اند؟
    • DE ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      شایدم از طویله آلبانی!
  • احد. یاحقی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 4
    آقای پزشکیان باید راست بگوید آیا نماینده انگلیس و فرانسه و امریکا است یا نه اگر نیست پس نمی‌تواند تحریم ها را،لغو کند اگر زیر پوست آنها است بگوید بگذار ما خیالم راحت شود
  • DE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 7
    عباس عبدی تخریبچی عملیات روانی خائن علیه ایرانی هاست همه قصد و ماموریت خوداگاهانه اش اینه با همدستاش ایران رو غرق کنه !
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 8
    پزشکیان هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • حسن IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 8
    آنقدر به ظریف ظلم کردید که شاید یک تنه پزشکیان را پیروز کند
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 1
      ظریف به مردم ایران ظلم کرد و ظریف ذلیل به خواست خدا و همت مردم هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 1
    جبههٔ باطل مثل کف روی آب کنار صخره ها زیاد دیده میشه و سر و صدای زیادی داره اما زود خاموش میشه و از بین می ره
  • صادق DE ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 5
    اگر قوه قضائیه دولتمردان دولت روحانی را به جرم کم کاری و کار نکردن و برحام که خسارت به کشور و نظام زدن محاکمه میکرد امروز ما شاهد عربده کشی ظریف و روحانی نبودیم در ضنن تائید صلاحیت پزشکیان به صلاح کشور و نظام نبوده مانند تائید صلاحیت روحانی که اصلا به صلاح نبود چتد روز قبل هم گفتم بوی فتنه به مشام نیرسه
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    9 6
    یه جوری میگن پزشکیان برنامه نداره، مگه بقیه داشتن ؟ ما که فقط وعده دیدیم، کسی نگفت اعتبار و بودجه اینهمه کار از کجا قراره بیاد؟ قالیباف میگه آپارتمان مجانی میدم، زاکانی میگه طلا میدم، قاضی زاده میگه بورس و سه روزه حل میکنم، دوستان فرهیخته اینا برنامه نیست، وعده سر خرمن بدون هیچ فکریه، مشرق اگه به ساحتت بر نمیخوره تایید کن، ببینم جواب دوستان چیم
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 3
    یا خدا دوباره اصلاح طلبا میان خدا ب دادمون برسه
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 0
      حق دارین
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 5
    اون وقت که شورای نگهبان پزشکیان رو تایید صلاحیت کرد باید احساس خطر میکردید نه الان که احتمال داره رای بیاره
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      4 0
      هر چه سطح فهم و شعور مردم بیشتر میشه امتحانات الهی و تشخیص حق و باطل سخت تر میشه، ولایتمداری چراغ راهه مراقب باشیم حرفهای دشمن شاد کن نزنیم
    • DE ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 0
      هنوز انتخابات شروع نشده و انجام نشده شما علم غیب داری و میدونی کی احتمال داره برنده بشه ؟ چه حرفها!!! فتنه 88 هنوز انتخابات تموم نشده ،مدعی رای اکثریت شدند! عقل و شعور هم خوب چیزه!
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 4
    به هیچ وجه کد ملی نباید باشد از ترس ادمکش های نیویورکی . پزشکیان و داردسته نیویورکی تمام شرکت های دولتی مخصوصا زیر مجموعه نفت را بین امنیتی های هفت تیر کش تقسیم خواهند کرد. نخبگان ادمکشی مثل نجفی شهردارشان و به کسی غیر از حزب اطلاعاتیشان اجازه رشد نخواهند داد
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 2
    تمام اینستام گرام شده حرف های پزشکیان وتبلیغ که بهش رأی بدهید-خداکنه به سلامت این انتخابات برگزار بشه دراین روزها نیروهای نظامی بایدبه صورت آماده باش باشند خدای ناکرده دشمنان ضربه ای نزنند..روزهای حساسی ست..
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 1
      منم میرم تلگرام و اینستاگرام پر عرزشی هست نمیدونم چرا تو شبکه های اجتماعی داخلی خودشون فعالیت نمیکنن
    • DE ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      مگه ادم رباته، الاغه هرچی اینا گفتن به اشون عمل کنه؟ این تبلیغات و اینستاگرم و این حرفها همه اش جو روانی درست کردنه!
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    همین حرف مشرق نشان می دهد که قرار است تقلب کنند
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    مردم خیلی می فهمند بااین حرکات نابخردانه اصولگرایان محترم حتما پزشکیان برنده
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    هر ایرانی که دوست دارد ایران به دوران نکبت تحریم وتورم و کرونا و ماسک اجباری وتعطیلی کسب وکار کرونایی و خفه شدن با کرونا و منع رفت وآمد کرونایی در خیابانها و سعید نمکی و عباس آخوندی وفاجعه کشتی سانچی و اتش گرفتن برج پلاسکو و به کوه برخورد کردن هواپیمای مسافربری و فاجعه گران کردن عمدی بنزین ومسخره کردن مردم توسط رئیس جمهور برگردد و دوباره به اسارت آمریکا وکرونا برود به پزشکیان پیره مرد سرد فرتوت اصلاح طلبان که در تابستان گرم کاپشن پوشیده رای دهد.این پیره مرد در تابستان گرم هم سردش است‌ وکاپشن می پوشد تا بر سردی دوران پیری خودش غلبه کنداین پیره مرد در دوران سردی و افسرده گی و بازنشستگی واز کار افتاده گی است و گرما و توان وتجربه اجرایی ندارد ، این را هر آدم عاقلی می فهمد‌ که به درد مردم وکشور نمی خورد و فقط حب مقام وطمع پیری است که این پیره مرد را میدان کشانده ، ملت بزرگ منش ایران ادامه راه آیت ا.. رئیسی باعث شکست تحریمها و رفع تحریم وتورم و سلامتی و عاقبت بخیری است ، گول پزشکیان وجماعت اصلاح طلب را نخورید که پشیمان خواهید شد و بعد انکه کلاه سرشما رفت پشیمانی سودی نخواهد داشت‌.
  • وحید IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    من اصولگرا بودم.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 3
    رای ما پزشکیان
  • سید فروزان CH ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    هدف طیف فوق فتنه و آشوب است ، همزمان با جوسازی‌های جناح فوق و قصد آشوب و فتنه در مملکت ،رژیم اشغالکر هم قصد حمله به لبنان را در سر دارد و مطمئنا اگر آشوب مورد نظر طیف در شب ۸ تیر انحام شود ،رژیم اشغتلکر همزمان به لبنان حمله خواهد کرد
  • جواد NO ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    ایشان قول داده اند که پیگیر دغدغه های مردم مناطق محروم باشند ،مگر نباید ایشان برنامه هایشان را در این موارد اعلام کنند . نتیجه اینکه ایشان هیچگونه برنامه ای ندارند و بعدا میخواهند فکر کنند. عجیب نیست؟
  • ساسان IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    فتنه گر کسیه که تو انتخابات تقلب میکنه از الان هم بنای تقلب رو گذاشتین
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    اخرسرم قالیباف
  • مهدی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    زهی خیال باطل .... در بهترین حالت آقای دکتر پزشکیان کمتر از یک سومِ آراء خواهد داشت تا شنبه .... بدرود
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    باید پاکسازی کنه سازمان ها رو از اقلیت پر رو
  • نام اشنا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 1
    جواد ظریف اگر به اندازه یک ارزن در وجودش صداقت هست بیاید و برای مردم دقیقا توضیح دهد که رابطه او با جان کری وزیر خارجه امریکا به چه شکل است؟ وقتی نظام از اوخواست که در برجام از امریکائی های بدعهد تضمین کافی بگیرید چرا ظریف گفت امضای جان کری تضمین است و در مقابل مکانیسم ماشه را برای دهن کجی به نظام به عنوان تضمین ایران تقدیم یانکی ها کرد؟از این ظریف رذل تر و پست تر خود خودش هست!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    اصلاح طلب ها اگه رای بیاوردند می گویند همه چیز گل و بلبله ولی اگه رای نیاورن می گویند تقلب شده واشوب و بلوا راه می اندازند .
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نه پلیس ما -پلیس سال ۸۸ هست -قویتر شده -و نه مردم دیگه کشته مرده اصلاحات هستن مخصوصا بعد از دوران ۸ ساله روحانی- اگه ظریف دل خوش کرده به این -جماعتی که سرجمع ۱۰ هزار نفر نمیشن و دورش رو گرفتن در شهرهای مختلف - باید بدونه ایندفعه پاش رو چه خودش چه اصلاحات چی ها کج بذارن پاشون قلم میشه
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    زاکانی مَرده واقعا
  • ح IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    در صورت ایجاد فتنه باید ریشه ی این جریان زیاده خواه، فاسد، اغتشاش و ویران کننده ی ایران، خدایان تورم و گرانی، اشرافیت و رذالت رو برای همیشه زد. با اینا باید کاری کرد که السیسی با محمد مرسی و دار و دسته اش کرد تا بفهمند دیکتاتوری واقعی چطور چیزی می تونه باشه اینا یک السیسی نیاز دارند در در تمام بزرگان حزب هایشان را در قفس انداخته و محاکمه کند.
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    مستند مزشکیان برای بخش انقلابی جامعه ساخته شده تا روی دهن اونها کار کنه
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    به‌نظر‌میرسد‌نویسنده‌عملا‌دلش میخواهد‌در‌کشور‌تنش‌وآشوب ایجاد‌شود‌‌
  • جمشید IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    دارن نظر میدن که انتخابات سالم برگزار بشه
  • مهدی US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    اقای پزشکیان قلب هر انساان ۲۰۰ گرم تا ۴۵۰ گرم است شما قلب چه کسی را عمل کردی که میگویی ۷۵۰ گرم. قلب خر ۷۵۰ گرم است پرفسور.
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    حضور پزشکیان و تجدید قوای اصلاح طلبان حاصل ضعف عملکرد شما در مواردی مثل اقتصاد و معیشت , اشتغال زایی , مسکن , خودرو , مالیات گرفتن از ثروتمندان و ... است این نظر که چاپ نمی شود اما این بار اگر رای آوردین برید بهتر و بهتر کار کنید که جریان غربگرا حذف شود , خوب باز نمایندگان اصولگرا از اقتصاد و معیشت و قیمت خودرو و تهیه مسکن و ... می گن مگر شما سر کار نبودین ؟ مگر فرمان مملکت دست شما نبود ؟ یک سوزن به خودتون بزنید یک جوالدوز به دیگران .
  • دبیر تاریخ،رزمنده،خانواده شهید، IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    حال با گذشته چهل وخردهای سال از انقلاب،رفتار انتخاباتی وعدم اهانت داشته باشیم،
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    خدایا خودت رحم کن. ایام قرارداد های مشابه کرسنت تکرار نشود. دیگه طاقت برگشت به عقب را نداریم
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    3 5
    ظريف وروحانی باید محاکمه شوند
    • احمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      1 1
      خفه احمق بی دین
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      چرا محاکمه بشن؟؟؟
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 5
    ظريف وروحانی باید محاکمه شوند
  • نادر IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    برای یکبار و همیشه
  • فرزند ایران IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    مشرق نیوزی ها دارین یکطرفه می رانید
  • حسین IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    اللهم من أراد الإسلام وأراد المسلمين بسوء فاجعل كيده في نحره واجعل تدبيره تدميره يا سميع الدعاء.
  • فهیم IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    پزشکیان اهل .....است تعجبم که تایید شده ....
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    هیچی بعید نیست برای قدرت فروشی میکنند
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    خاک بر سر عباس عبدی. این از رذالت بعضی سیاسیون است.
  • مهدی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    یادمون نره تمامی فتنه گران از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنن! آب از سرچشمه گل آلود است
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    این بار دیگه سال 88نیست که هرغلطی دلشون بخواد انجام بدن ،غلط اضافی از شون سربزنه تلافی سال 88 وایضا 8سال نارکاربلدی اون کذاب سرخه ای رو یکجا سرشون در مییاریم حالا قوه قضاییه بشینه نگاه کنه 👎🦵😈🤮
  • ندا گدا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    محور قم و قزوین واسه تو و مصطفی😁😁🙈🌺🌺🌺🌺
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    مگر شک داری که ریس چمهوری پزشکیان است زاکانی آرای آن را بالا برد بگو آدمه بده
    • عادل IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      پزشکیان به درد ریاست جمهوری نمیخوره
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    قوه قضائیه کشور ما هم که خواااااب و در خیال جایزه صلح نوبل برای رعایت حقوق بشررررر!!! ای کاش حالا دیگه بیدار می‌شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس