کد خبر 1616739
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
مسعود پزشکیان چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی از سفر وی در روز چهارشنبه ششم تیر ماه به شهر تبریز خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم باقرزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه این هفته تبریز میزبان فرزند خود است و مراسم دیدار مردمی ساعت ۱۸، در سالن شهید پورشریفی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم دیدار مردمی خاطرنشان کرد: در طی روزهای گذشته همایش‌های متعددی در راستای حمایت از دکتر پزشکیان توسط گروه‌ها و اقشار مختلف در سطح استان برگزار شده است.

وی گفت: امروز شاهد برگزاری همایش بزرگ دانشگاهیان و فرهنگیان هستیم و فردا همایش وکلا، همایش اصولگرایان و اعتدالیون، همایش کارگران و بازنشستگان و همایش غدیر در حمایت از دکتر پزشکیان در شهر تبریز برگزار می‌شود.

باقرزاده با تاکید بر اینکه حامیان دکتر پزشکیان منتظر ستادها نباشند گفت: استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است، از این رو انتظار داریم حامیان منتظر ستادها نباشند و با حضور پررنگ در مراسم استقبال و دیدار مردمی حمایت قاطع خود را از فرزند خلف آذربایجان به عمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 18
    ما اذریها مدیون خون شهید رئیسی هستیم ورای ما به دکتر قالیباف هست
  • US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    15 4
    رای اکراد و ترک ها و بلوچها و مازندرانی ها و گيلک ها به پزشکیان است
  • US ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 1
    فقط به زاکانی رای نداید
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 6
    چرا دکتر قالیباف ؟! افتخار ایرانی افتخار جهانی 🇮🇷🥇🌍 دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . دوست عزیز اگه باور نکردین میتونین در گوگل سرچ کنین... سردار عزیز امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ : اگر امروز موشکی به اینجا رسیده...کسان زیادی زحمت کشیدن تلاش کردند...نماد اونها شهید طهرانی مقدم...ولی من امروز باید اینو عرض بکنم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است دوره فرماندهی دکتر قالیباف تدبیری اندیشیده و بنیانی نهاده شد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه _موشکی_ داشته باشیم . دکتر قالیباف پس ورود به مجلس طرح های بزرگی را تصویب کردند یکی از این طرح ها افزایش حقوق سربازان عزیز نظام وظیفه از چند صد هزار تومان به ۵ تا ۹ میلیون تومان برای اطلاع بیشتر میتوانید ( ۴۰ اقدام مهم مجلس یازدهم در ۴۴ ماه فعالیتش ) را در گوگل سرچ کنید 🙋‍♂️💚
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 8
    اذربایجان قلبش برای دکتر قالیباف میتپد
  • زهرا IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 1
    زنده آسایش وآرامش وعزت وشان انسانی مردم.
  • ترک گزی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 0
    ما ترک ها با آغوش باز از فرزند برومند آذربایجان جناب آقای پزشکیان استقبال می کنیم چون نسبت به دیارمون و فرزندانش تعصب داریم یاشاسین آذربایجان اوشاخلاری یاشاسین دکتر پزشکیان چوخ کیشی سن دکتر❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس