کد خبر 1616985
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
نگاهی به لیست داخلی‌های استقلال/ رقم‌ها چند برابر شد!

در شرایطی که باشگاه استقلال با چند بازیکن داخلی به توافق رسیده بود، اما به یکباره رقم پیشنهادی این بازیکنان چند برابر شد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست نفرات مدنظرش در نقل‌وانتقالات تابستانی را به چند دسته تقسیم کرده است. این لیست شامل بازیکنان لژیونر و خارجی به همراه لیستی از بازیکنان داخلی است.

بازیکنان داخلی طبق اولویت به دو دسته تقسیم می‌شوند. در دسته اول نفراتی مثل میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد کریمی از سپاهان، جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان، حسین گودرزی از شمس آذر قزوین، محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن، امیرحسین حسین‌زاده از تراکتور و ... قرار دارند.

بازیکنانی دیگر هم مثل مهدی تیکدری از گل‌گهر سیرجان، محمدرضا آزادی از نساجی مازندران، علی آزادمنش از شمس آذر قزوین و ... در لیست بعدی هستند. کادر فنی استقلال با برخی از این بازیکنان صحبت کرده و نظرشان را برای حضور در استقلال جویا شده است، اما به این معنی نیست که انتقال آنها قطعی شده باشد.

استقلال با برخی از این نفرات از مدت‌ها قبل به توافق رسیده بود، اما به یکباره رقم پیشنهادی آنها بالا رفت تا روند مذاکرات طولانی‌تر شود. یکی از این بازیکنان که به تازگی ملی‌پوش شده است، علاوه بر پول رضایت‌نامه درخواست رقم نجومی به استقلال و حتی پرسپولیس داده است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خجالت برای مسنولان IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    4 0
    خجالت برای دولت و مجلس با این دستمزدهای نجومی فوتبالیستها و مربیان !! .... ارتزاق از خون مردم !! .... چرا جلوی این مفاسد و ظلم آشکار گرفته نمیشود ؟!! .... این دستمزدهای نجومی و فوتبال سراپا فساد چه مشکلی از کشور حل میکند ؟!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    کاش بجای درس خوندن فوتبالیست میشدم و الان بجای وام میلیونی دنبال درآمد میلیاردی بودم
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    3 0
    دستمزدهای نجومی در فوتبال ؟؟!!! +++++++ چرا مربی یا بازیکن خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++ رییس جمهور آینده در خصوص این فساد و ظلم بزرگ ، نظری ندارند ؟!! ++++
  • کاهش فساد فوتبال IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 0
    ممنوعیت تیم داری شرکتهای ثروتمند دولتی و نیمه دولتی ( از جیب جامعه !! ) ، بسیار ضروری است !!! ....... بله شناخت ریشه فساد در فوتبال ساده است !! ....وضعیت درامد بعضی شرکتها فوق العاده است !! ... مثل شرکت ملی مس یا فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، پتروشیمیها و ... !! ...... مدیران و برخی کارمندان اینها برای سواستفاده بیشتر ، نیازمند ایجاد بستر ، ایجاد حیات خلوتهای جدید و شرکتهای تودرتو هستند !! .... تا رسیدگی به حسابها سخت شود !! .... ایجاد و گسترش باشگاههای ورزشی به ویژه فوتبال ، یکی از ابزارها برای این مفاسد و سواستفاده ها است ! ....... تیم داری شرکتهای ثروتمند باید ممنوع شود !!! ><><>><> دستمزد ده میلیاردی یک فوتبالیست برای یک فصل (هشت ماه ) چگونه با حقوق ده میلیونی و حتی بیست میلیونی یک کارشناس ، پرستار ، کارگر یا کارمند توجیه پذیر است ؟! ..... از ظلم و بی عدالتی که بگذریم ... کشور را به ورطه ناامیدی کشانده و باعث افت سرمایه اجتماعی است !!
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    اتفاقا دمشون گرم حتی اگر برای یک فصل نفری 300 میلیارد بخوان . اونا و دلال هاشون بهتر از هر کسی میدونن بازار فوتبال ایران چه فاضلاب هردمبیلیه و هر چی باشگاهها قرارداد ببندن وزارت فوتبال تمام و کمال از بیت المال عموم مردم پرداختش میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس