کد خبر 1617037
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
نامه پرسپولیس به آلومینیوم برای جذب لیموچی

باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن آلومینیوم اراک نامه زد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهدی لیموچی به باشگاه آلومینیوم اراک نامه زد.

لیموچی با آلومینیوم قرارداد دارد و به همین خاطر باشگاه‌های خواهان این بازیکن باید مذاکرات خود را با تیم اراکی انجام دهند.

سپاهان هم خواهان به خدمت گرفتن لیموچی است و باید منتظر ماند و دید رقابت این دو تیم برای جذب این بازیکن به کجا خواهد رسید.

محمد رجاییان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خبر را تایید کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ممنوعیت تیم داری IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 1
    ممنوعیت تیم داری شرکتهای ثروتمند دولتی و نیمه دولتی ( از جیب جامعه !! ) ، بسیار ضروری است !!! ....... بله شناخت ریشه فساد در فوتبال ساده است !! ....وضعیت درامد بعضی شرکتها فوق العاده است !! ... مثل شرکت ملی مس یا فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، پتروشیمیها و ... !! ...... مدیران و برخی کارمندان اینها برای سواستفاده بیشتر ، نیازمند ایجاد بستر ، ایجاد حیات خلوتهای جدید و شرکتهای تودرتو هستند !! .... تا رسیدگی به حسابها سخت شود !! .... ایجاد و گسترش باشگاههای ورزشی به ویژه فوتبال ، یکی از ابزارها برای این مفاسد و سواستفاده ها است ! ....... تیم داری شرکتهای ثروتمند باید ممنوع شود !!! ><><>><> دستمزد ده میلیاردی یک فوتبالیست برای یک فصل (هشت ماه ) چگونه با حقوق ده میلیونی و حتی بیست میلیونی یک کارشناس ، پرستار ، کارگر یا کارمند توجیه پذیر است ؟! ..... از ظلم و بی عدالتی که بگذریم ... کشور را به ورطه ناامیدی کشانده و باعث افت سرمایه اجتماعی است !!
  • آسمان آبی دوستاره JP ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 9
    لیمو چی خودتو بدبخت نکن مثل سلمانی،دیاباته،و......پیسپولیس قهرمان جام آفسایدی که هیچ ارزشی نداره بیا استقلال قهرمانی آسیا رو تجربه کن
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    عجب تیمی بانک شهر داره تدارک می بینه برای جام باشگاه‌های آسیا. ایول . خصوصی شدیم . زرشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس