هشتمین متهم به پرونده فساد در فوتبال مشخص شد

مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری به جمع افراد بازداشتی در پرونده فساد فوتبال اضافه شد و با تصمیم نهادهای نظارتی بر این پرونده روز یکشنبه در کرمان بازداشت شد.

به گزارش مشرق، در حالی که پیش از این عنوان شده بود نام ۷ نفر در پرونده فساد فوتبال مطرح بوده و این موضوع به اقدامات مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان در سال های گذشته محدود می شود به تازگی مدیرعامل یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری در این ارتباط در استان کرمان بازداشت شد.

بر این اساس بازداشت این چهره خبرساز در ارتباط با اعترافات یکی از متهمان پرونده صورت گرفته و احتمال تغییر نتایج بازی ها در بعضی مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر خصوصا در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را تقویت می کند.

مدیرعامل بازداشت شده در ارتباط نزدیک با یکی از متهمان این پرونده فعالیت های غیر قانونی داشته که احتمال تاثیرگذاری در نتایج تیم مورد نظر و حتی برخی دیگر از تیم های لیگ دسته اول و لیگ برتر را قوت بخشیده است.

هرچند مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به تازگی اعلام کرد در پرونده مس رفسنجان مستنداتی مبنی بر وقوع تبانی و تغییر نتیجه بازی مشاهده نشد اما این بار و در موضوع برخی دیگر از باشگاه ها ظاهرا موضوع اصلی احتمال تغییر نتایج به سود بعضی تیم هاست و با بازداشت مدیرعامل تحقیقات این پرونده به شکل دقیق دنبال خواهد شد.

اضافه شدن چهره هشتم به پرونده فساد فوتبال همچنین این احتمال را تقویت می کند که نام چند باشگاه لیگ برتری و دسته اولی دیگر نیز در ادامه تحقیقات به این پرونده اضافه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    شاه دزد را بگیرید
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    دستمزدهای نجومی در فوتبال ؟؟!!! +++++++ چرا مربی یا بازیکن خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++ رییس جمهور آینده در خصوص این فساد و ظلم بزرگ ، نظری ندارند ؟!! ++++
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    ممنوعیت تیم داری شرکتهای ثروتمند دولتی و نیمه دولتی ( از جیب جامعه !! ) ، بسیار ضروری است !!! ....... بله شناخت ریشه فساد در فوتبال ساده است !! ....وضعیت درامد بعضی شرکتها فوق العاده است !! ... مثل شرکت ملی مس یا فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، پتروشیمیها و ... !! ...... مدیران و برخی کارمندان اینها برای سواستفاده بیشتر ، نیازمند ایجاد بستر ، ایجاد حیات خلوتهای جدید و شرکتهای تودرتو هستند !! .... تا رسیدگی به حسابها سخت شود !! .... ایجاد و گسترش باشگاههای ورزشی به ویژه فوتبال ، یکی از ابزارها برای این مفاسد و سواستفاده ها است ! ....... تیم داری شرکتهای ثروتمند باید ممنوع شود !!! ><><>><> دستمزد ده میلیاردی یک فوتبالیست برای یک فصل (هشت ماه ) چگونه با حقوق ده میلیونی و حتی بیست میلیونی یک کارشناس ، پرستار ، کارگر یا کارمند توجیه پذیر است ؟! ..... از ظلم و بی عدالتی که بگذریم ... کشور را به ورطه ناامیدی کشانده و باعث افت سرمایه اجتماعی است !!
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    به فساد بورس هم رسیدگی کنید . به قران فاسدترین جای کشور در حال حاضر بورس هست
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    فساد اصلی را باید در پایتخت و تیم قهرمان جعلی جستجو کرد بقیه رد گم کنی هست
  • سارینا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    به قول عادل : چه میکنه این فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس