کد خبر 1617123
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
مخالفت سپاهانی ها با کناره گیری مورایس

باشگاه سپاهان با استعفای سرمربی پرتغالی خود مخالفت کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر پس از پرسپولیس و استقلال تهران در رده سوم جدول قرار گرفت و نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. با این وجود زردپوشان اصفهانی در جام حذفی توانستند به مقام قهرمانی دست یابند و همچنین جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کردند.

«ژوزه مورایس» پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی برای استراحت راهی کشورش شد اما با این حال او امروز دوشنبه ۴ تیر با ارسال نامه‌ای به باشگاه سپاهان اعلام کرده که خسته است و نمی‌تواند سپاهان را در فصل جدید هدایت کند.

مدیران باشگاه سپاهان به مورایس اعلام کرده اند که زمان کافی برای استراحت او در نظر خواهند گرفت و با توجه به قراردادی که با باشگاه دارد با کناره گیری او از هدایت زردپوشان مخالفت کرده اند.

مورایس حتی پیش از ترک ایران، لیست بازیکنان مدنظر خود را تحویل مدیران داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • فساد گسترده مبارکه !! IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    6 1
    ممنوعیت تیم داری شرکتهای ثروتمند دولتی و نیمه دولتی ( از جیب جامعه !! ) ، بسیار ضروری است !!! ....... بله شناخت ریشه فساد در فوتبال ساده است !! ....وضعیت درامد بعضی شرکتها فوق العاده است !! ... مثل شرکت ملی مس یا فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، پتروشیمیها و ... !! ...... مدیران و برخی کارمندان اینها برای سواستفاده بیشتر ، نیازمند ایجاد بستر ، ایجاد حیات خلوتهای جدید و شرکتهای تودرتو هستند !! .... تا رسیدگی به حسابها سخت شود !! .... ایجاد و گسترش باشگاههای ورزشی به ویژه فوتبال ، یکی از ابزارها برای این مفاسد و سواستفاده ها است ! ....... تیم داری شرکتهای ثروتمند باید ممنوع شود !!! ><><>><> دستمزد ده میلیاردی یک فوتبالیست برای یک فصل (هشت ماه ) چگونه با حقوق ده میلیونی و حتی بیست میلیونی یک کارشناس ، پرستار ، کارگر یا کارمند توجیه پذیر است ؟! ..... از ظلم و بی عدالتی که بگذریم ... کشور را به ورطه ناامیدی کشانده و باعث افت سرمایه اجتماعی است !
    • حمیدرضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      احیانا نظری در مورد تاراج ثروت اصفهانی ها توسط تهرانی ها و ظلم گسترده تهرانی ها به اصفهانی ها نداری ؟؟؟ یا فساد گسترده تیم پیروزی تو لیگ بدتر ایران ؟؟؟؟حق خوری فدراسیون از تیم های اصفهانی به نفع تیم پیروزی ؟؟؟ آب و ..... اختلاسگرا همشئن از تهران میاند مگه کسی جرات بدون اجازه تهرانی ها اختلاس بکند ... تهران و تهرانی جماعت دشمن ملت هستند
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    2 0
    دستمزدهای نجومی در فوتبال ؟؟!!! +++++++ چرا مربی یا بازیکن خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++ رییس جمهور آینده در خصوص این فساد و ظلم بزرگ ، نظری ندارند ؟!! ++++

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس