قالیباف در مناظره آخر

محمدباقر قالیباف: دیشب اگر از کرسنت و چای دبش بحث کردیم؛ ریشه این خسارت‌ها و فسادها کجاست؟ بدون شک ریشه اش در ناکارآمدی است و باید به آن توجه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ادغام هوشمندانه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 0
    ادغام هوشمندانه : نوشداروی مشکلات اقتصادی ایران
  • علت عقب ماندن ایران ... IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 0
    با بررسی و شناخت علل عقب ماندن ایران ، بایستی در آینده اقدامات بهتری انجام دهیم !! :::::: راز پیشرفت عربستان چیست : دولتی ماندن شرکت نفتی آرامکو است ! ::: آرامکو در واقع مجموعه صنایع پالایشی و پتروشیمی عربستان است . :::: عربستان اجازه نداد ، شرکت نفتی آرامکو ، با فساد خصوصی سازی نابود شود ..... و امروز عربستان صدها میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد اما دولت ما برای برگشت دلار پتروشیمها و فولادیها ، التماس میکند !! ::::::::::::::::: شرکت دولتی آرامکوی عربستان، امروز یار و یاور دولت و مردم عربستان است . :::: اما فولاد یا پتروشیمی تاراج شده و خصوصی شده ایران ، ضمن استفاده از انرژی و منابع ارزان داخلی و فروش محصول به قیمت جهانی و دلاری ، عملا در حال تزریق فقر و تورم به جامعه مظلوم کشور است !!
  • خجالت برای مسنولان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 0
    خجالت برای دولت و مجلس با این دستمزدهای نجومی فوتبالیستها و مربیان !! .... ارتزاق از خون مردم !! .... چرا جلوی این مفاسد و ظلم آشکار گرفته نمیشود ؟!! .... این دستمزدهای نجومی و فوتبال سراپا فساد چه مشکلی از کشور حل میکند ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس