ارزیابی پورمحمدی از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از پنجمین مناظره انتخاباتی پرداخت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام پنجمین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات که با موضوع «کارآمدسازی دولت» برگزار شد، با ارائه ارزیابی خود از این مناظره، اظهار کرد: مناظرات خوبی برگزار شد و جلسات آخر آن جدی‌تر شد و مردم در حال و هوای دیدگاههای جدی‌تر و عمیق‌تر ما قرار گرفتند اما هنوز هم حرف‌های کلی و شعاری کم نیست. برخی وعده‌ها روی زمین و با اعداد محقق نیست که همین سبب شده برخی مردم امید چندانی به این حرف‌ها نداشته باشند.

وی افزود: در این مناظره‌ها به محورهای اصلی و جنبه‌های زیرساختی بیشتر پرداختم. برخی دوستان برای اثبات خود و ادعاها و شعارهای خود مدام گذشته را نقد کردند و سیاه‌نمایی کردند. این کشور با همه مشکلات در وضع خوبی به سر می‌برد اما نه به این معنا که مردم مشکل و سختی و گرفتاری ندارند و وضع اقتصاد خوب است بلکه به این معنا که کشور در حال اداره شدن است و فروپاشی و فلج‌شدن متوقف شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز کشور یک اقتدار، پرستیژ و متانتی دارد. این قضاوت‌ها خیلی خوب نیست. مسکن مهر جزو دستاوردهای خوب گذشته بوده است چرا از کنار آن می‌گذریم؟ حالا هرچند در مواردی هم کم و زیاد داشته باشد. حتی در بهداشت و دارو و اقدامات مربوط به کرونا کارهای خوبی شده است.

پورمحمدی یادآور شد: بی‌انصافی خوب نیست، انصاف همه‌جا خوب است. مردم هم از انسان‌های منصف و صادق سپاسگزار هستند. امیدوارم شاهد مشارکت بالا که رهبری هم بر آن تاکید دارند و راه نجات و توسعه کشور است محقق شود و بهترین انتخاب را همه باهم انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • راه حل در تهران IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    1 0
    جهت استفاده از رانتهای مختلف ، دفاتر ستادی کارخانه ها و شرکتهای مزاحم زیادی به تهران هجوم آورده اند !! ... و تهران را به یک غده سرطانی تبدیل کرده اند !! .... با خارج کردن قاطع اینها از تهران و رفتن آنها به محل اصلی تولید و شهرهای اصلی استقرار کارخانه ، ضمن فروش صدها هزار میلیارد برج و ساختمان آنها در تهران ، میتوان درامد حاصله را صرف توسعه صنایع و معادن کشور نمود . از جمله : ذوب آهن اصفهان ، فولاد خوزستان ، فولاد مبارکه ، شرکتهای حفاری // ایمیدرو // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران // پالایشگاهها // کل شرکتهای فولادی // شرکتهای معدنی مانند گل گهر ، چادرملو ، صبانور ، تجلی ، کالسیمین // شرکتهای مختلف روغن سازی صنعتی// و .... >>>> مهمترین مهارت و هنر یک مدیر موفق عبارتست از : یک - کوچک سازی و فروش سریع بخشهای غیرمولد سرطانی ..... دو - تقویت بخش مولد و ثروتزا با درامد حاصل از اقدام شماره یک !!
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 1
    اقتصاددانهایی که از پزشکیان حمایت کردند از چه چیزی حمایت کردند پزشکیان میگه دروع نمیگم لابد کطانی به مردم گفتند دروع میگند ..باید کار کنید واقعا تا را بیارید اقتصد ۲۴ که مرتبا داره به پروپاگاندا تزریق میکنه حالا می خواهید چه کنید اگر اینها شروع به رای اوری کنند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس