کد خبر 1617596
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
رونمایی از لباس کشورها در المپیک پاریس + عکس

اگرچه زمان چندانی تا بازیهای المپیک پاریس باقی نمانده، اما یک فراموشی و بی توجهی عجیبی به آن وجود دارد.

سرویس ورزش مشرق- ثانیه شمارها دلالت بر این دارد که زمان چندانی تا شروع دوره دیگری از بازیهای المپیک نمانده و باید در انتظار این رویداد بود. این بار پاریس میزبان گردهمایی بزرگ ورزش جهان است اما اوضاع کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات نه تنها خوب نیست که نگران کننده است. در شرایطی که همه توجهات در دستگاه ورزش کشور بایستی معطوف به این بازیها باشد، اصلا چنین رویکردی را شاهد نیستیم و یک غفلت عجیبی در این زمینه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ما زیر بهمن مانده ایم؛ آقای رئیس!

هیچ تیری به هدف نمی خورد!

اگرجه باید اذعان داشت فدراسیون ها رغبتی به این افزایش توجه ندارند چرا که به غیر از کشتی، در سایر موارد شاهد یک بحران فنی و مدیریتی هستیم. هم اکنون، در کسب سهمیه های ورودی نیز می توان دید که چه وضعیت نامطلوبی حاکم است و در برخی رشته ها حتی نتوانستیم یک سهمیه کسب کنیم. در چنین شرایطی، فدراسیون ها با سکوت موضوع را ادامه می دهند و تداوم این بی توجهی به سود آنهاست که دستشان خالی است. همین نگاه را می توان در ارکان ورزش کشور یعنی وزارت ورزش و کمیته المپیک هم دید که منفعلانه ادامه دهنده فضای کنونی هستند.

همه پاریس را فراموش کردند!

البته، درگیری در انتخابات ریاست جمهوری و دغدغه حضور در دولت بعدی را نیز می توان در زمره دلایلی دانست که دستگاه ورزش کشور منفعل و تعلیق گونه ادامه مسیر می دهد. هر چه هست، این وضعیت برای ورزش کشورمان نامطلوب است و امیدواریم کمی هم نگاه ها به سوی پاریس شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 0
    چرا در ورزش عقبگرد کرده ایم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    1 0
    وقتی حرفه ای فکر نکنید همین است با آمدن دولت جدید رئیسهای فدراسیون که عوض نمیشن مدیران وزارت ورزش در تب و تاب اینن میمونن یا میرن اصلا میروند تا لحظه اخر کارتونو انجام دهید این مشکل کشور ما است
  • FR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    بیخود جوش نخورید برای بازیهای پاریس اول اینکه خود فرانسویها به ان علاقه ندارند از بس که قیمت همه چیز چند برابر شده ! مردم پول ندارن ، جوانان به کشورهای اسیایی مهاجرت میکنند و حاضر به از کف دادن خود برای کشورشان نیز نیستند در ضمن خود فرانسوی های پاریسی کارت اجازه عبور احتیاج دارند هیچ جا هم نمیشود پارک کرد ووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس