کد خبر 1617620
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

به گزارش مشرق، مهدی سلحشور، مداح اهل بیت در حساب ویراستی خود نوشت:

تمامی نامزد های جبهه ی انقلاب توانمند،ولایت مدار و ذخیره های انقلاب هستند.اگر چه هیچکس بی اشکال و معصوم نیست .ضمن اینکه تفاوت دیدگاه ها نیز امری بدیهی است.

با کمال احترام به نامزدهای جبهه انقلاب و اعلام حمایت قطعی از گزینه نهایی مورد اجماع ، با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه و لزوم انتخاب کسی که بیشترین سابقه و توان اجرایی و اجماع سازی در ذیل گفتمان انقلاب اسلامی‌ را دارد محمدباقر قالیباف را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری می دانم.

مهدی سلحشور از قالیباف حمایت کرد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    2 0
    هشیارباش ؛ ایرانی ـــ برنگرده روحانی ـــــــ بِدِه بِرِه= تنها سیاست ظریف الممالک. بِدِه بِرِه = پایمال نمودن غیرت ایرانیان
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    7 4
    مردم حق طلب وزجرکشیده هم ازجلیلی حمایت میکنند
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 2
    متاسفانه تیم آقای قالیباف داره به جامعه القا می کنه که از جلیلی بالاتره و جلیلی باید کنار بره! درحالی که این پیش فرض ها براساس نظرسنجی های مجلس است که توسط دوستان آقای قالیباف اداره میشه! این نظرسنجی ها سوگیری داره و با واقعیت میدانی تفاوت هایی داره. بهترین نظرسنجی، مربوط به صدا و سیما است که به صورت گسترده و بدون جهت گیری به نفع نامزد خاصی آقای جلیلی رو در رای ها بالاتر میدونه. صدا و سیما در تمام شهرها و روستاها امکان نظرسنجی داره و بی طرفی بیشتری داره. گول القائات طرفداران آقای قالیباف رو نخورید. جلیلی بزودی شگفتی ساز خواهد شد.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    3 2
    حاج مهدی سلحشور خیلی سالاری .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس