توضیحات وزیر کار درباره واریزی علی‌الحساب به حساب بازنشستگان

وزیر کار، تعاون و اموراجتماعی توضیحاتی درباره واریزی علی‌الحساب به حساب بازنشستگان ارایه کرد.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی امروز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره واریزی علی‌الحساب به حساب بازنشستگان عنوان کرد: احکام بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی کشوری، فولاد و تأمین اجتماعی را صادر خواهیم کرد.

وی افزود: دولت منابع پرداخت علی‌الحساب را برای بخشی از صندوق‌ها تامین کرده است و برای صندوق تأمین‌اجتماعی هم بحث شد، چون گفته شده از محل فروش سهام شرکت‌ها این منابع تأمین شود و به محض اینکه منابع بیاید، پرداخت انجام می‌شود.

وزیر کار گفت: دستور آقای مخبر این بود تأمین منابع با قید فوریت صورت بگیرد؛ امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم. قانون و مصوبه دولت درباره  پرداخت، علی‌الحساب تامین و پرداخت خواهد شد. در ادامه هم احکام را صادر می‌کنیم و  معادل احکام، پرداخت‌ها انجام خواهد گرفت و آنها که کمتر گرفته‌اند اصلاح خواهد شد.

مرتضوی همچنین درباره واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به بازنشستگان، گفت: پیگیر این موضوع هستیم. ما معتقدیم در زمینه خصوصی‌سازی، مستحق‌ترین افراد برای واگذاری سهام، خود بازنشستگان هستند. اقدامی هم بانک رفاه برای واگذاری یکی از پتروشیمی‌ها انجام داد که در مرحله تنظیم شرایط و چارچوب آن است و امیدواریم به نتیجه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • باز نشسته IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    در این مقطع وار یز این مبلغ ناچیز اثر سوء دارد. یعنی چه؟دولتی که به این پراخت اعتقادی نداشت و مجلس مجبورش کرده حالا مانور آنرا میدهد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس