دستور وزیر تندروی صهیونیست برای گرسنه‌ نگهداشتن اسرای فلسطینی

وزیر امنیت داخلی کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی در راستای شکنجه اسرای فلسطینی، امروز (چهارشنبه) بر گرسنه‌ نگهداشتن آنها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از منابع امنیتی، از کاهش غذای اسرای فلسطینی حاضر در زندان های رژیم اشغالگر به کمتر از استاندارهای بین المللی خبر داد.

این رسانه صهیونیستی به نقل از «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر نوشت که کاهش میزان غذای اسرای فلسطینی دارای اهداف بازدارندگی است.

براساس این گزارش، بن گویر اعلام کرده است که باید مبارزان فلسطینی که در زندان های این رژیم در اسارت هستند کمتر از دیگر زندانیان غذا دریافت کنند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، کاهش میزان غذای مبارزان فلسطینی و کاهش ساعات هواخوری آنها را بخشی از برنامه های اجرا شده توسط این وزارتخانه، از ابتدای جنگ غزه اعلام کرد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» و از متحدان راست‌گرای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر است از زمان تصدی این منصب، اسرای فلسطینی را تحت انواع شکنجه های جسمی و روحی قرار داده است.

متحدان غربی رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقدامات تندروها در کابینه نتانیاهو هشدار داده و این اقدامات را موجب گرایش بیشتر جوانان فلسطینی به مقاومت اعلام کرده اند.

اسرای فلسطینی آزاد شده از زندان های رژیم اشغالگر اغلب کاهش وزن شدید، سوختگی و جراحت در بخش های مختلف بدن و بیماری های روحی و روانی جدی را تجربه می کنند و بعضی از آنها بعد از آزادی، به قدری به لحاظ جسمی فرسوده شده اند که برای دوستان و آشنایانشان قابل شناسایی نیستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس