هلال احمر فلسطین: رژیم اشغالگر به طور عمدی کاروان‌های بشردوستانه را هدف قرار می‌دهد

جمعیت هلال احمر فلسطین در غزه امروز (چهارشنبه) از حمله عمدی ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان‌های بشردوستانه خبر داد.

به گزارش مشرق، جمعیت هلال احمر فلسطین در غزه امروز با اشاره به هدف قرار دادن کاروان‌های بشردوستانه از سوی رژیم اشغالگر، اعلام کرد که از ۵۰ روز پیش تاکنون هیچ کامیون کمک‌رسانی از طریق گذرگاه مرزی رفح وارد نوار غزه نشده است.

هلال احمر فلسطین افزود که رژیم اشغالگر حدود ۵۰۰ نفر از اعضای کادر پزشکی را در نوار غزه هدف قرار داده است و علاوه بر آن ۱۴ بیمارستان در این منطقه به طور جزئی فعال است و بقیه از چرخه خدمت خارج شده‌اند.

جمعیت هلال احمر فلسطین همچنین خواستار واردات کمک‌های انساندوستانه به نوار غزه بدون هیچ قید و شرطی شد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام چهار مورد جنایت علیه ساکنان نوار غزه ، ۶۰ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۴۰ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از شروع حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۷ هزار و ۷۱۸ نفر افزایش یافت.

با گذشت ۲۶۴ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس