کد خبر 1618145
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
پاسخ درویش به ادامه همکاری با بیرانوند

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اولین روز کاری بعد از بازگشت از محرومیت با موضوع بزرگی به نام دروازه‌بان پرسپولیس مواجه شد.

به گزارش مشرق، در روزهایی که رضا درویش از سوی کمیته اخلاق به مدت ۲۰ روز از حضور در باشگاه پرسپولیس و انجام فعالیت‌های ورزشی فوتبالی محروم شده بود انتشار خبر فسخ قرارداد بیرانوند شوک بزرگی به این باشگاه وارد کرد.

در طول این مدت برخی اعضای هیئت مدیره و مسئولان حقوقی باشگاه درباره وضعیت قرارداد بیرانوند صحبت‌هایی را مطرح کردند اما همه منتظر بودند تا درویش به باشگاه برگردد و در این باره نظرش را ارائه بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که صبح روز چهارشنبه ششم تیرماه پس از ۲۱ روز دوری از فضای باشگاه به محل کارش برگشته بود بیش از هر چیزی در ارتباط با موضوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با یکی از مسئولان هیئت مدیره و دو تن از اعضای حقوقی باشگاه به بحث و گفتگو نشست.

آخرین خبر درباره تصمیم رضا درویش درباره بیرانوند اینکه، وی گفته قصد دارد در این باره به شکل رسمی با اعضای هیئت مدیره جلسه گذاشته و در ادامه با سرمربی جدید تیم نیز صحبت کند. رضا درویش که بابت فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند به شدت ناراحت و عصبانی بوده به رغم ابراز پشیمانی و ندامت از سوی این دروازه‌بان و تمایل شدید برای بازگشت و ادامه حضور در تیم پرسپولیس این موضوع را منوط به تصمیم گیری اعضای هیئت مدیره و البته سرمربی جدید تیم پرسپولیس کرده است.

طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس مربی اسپانیایی این تیم طی روزهای آینده به کشور ما می‌آید و قطعاً در این باره با رضا درویش صحبت‌های نهایی را انجام خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    2 0
    انگار مثلا چه محرومیتی بوده.رفته مسافرت برگشته
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    بیرو خیلی روش زیاد شده. این همه پول میگیره باز هم ....
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    امیدوارم برنگرده، بزار بره تیمای عربی، اونجا هم بیشتر بهش پول میدن و هم سرموقع، دیگه نارحتی براش پیش نمیاد.
  • روجا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    # نه به علیرضا بیرانوند آرسن لوپن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس