کد خبر 1618767
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
انتخابات

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنان در کشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد و این روند بر اساس اعلام سفارت‌های کشورمان در ایتالیا و انگلیس، با توجه به استقبال و مشارکت ایرانیان تمدید شد.

به گزارش مشرق، سفارت ایران در انگلیس عصر جمعه با انتشار پیامی اعلام کرد: نظر به درخواست تعدادی از ایرانیان و روسای شعب،زمان رای گیری به مدت یک ساعت ( تا ساعت ۱۹ به وقت محلی) در انگلیس ، اسکاتلند و ولز تمدید می شود.

سفارت کشورمان در ایتالیا نیز در اطلاعیه‌ای،‌ با اشاره به استقبال ایرانیان اعلام کرد که زمان رای گیری انتخابات تا ساعت ۱۹ به وقت ایتالیا تمدید شده است.

روند رای گیری در دانمارک، طبق اعلام سفارت دو ساعت تمدید شده است. در اطلاعیه سفارت آمده است: زمان رای گیری در شعبه اخذ آراء انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مستقر در ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ دانمارک، به مدت ۲ ساعت تمدید گردیده و هموطنان گرامی می توانند تا ساعت ۲۰ امروز به این شعبه مراجعه فرمایند.

فرآیند رای‌گیری در کشورهای اروپایی از ساعت هشت صبح به وقت محلی آغاز شده و از همان دقایق اول، ایرانیان با حضور در حوزه‌های اخذ رای، آرای خود را به صندوق ریختند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، امروز (جمعه) به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور جریان دارد.

در این دوره از انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدرضا قالیباف، به عنوان چهار رقیب حضور دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس