کد خبر 1618841
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
درخواست تعرفه در شعب اخذ رای خراسان رضوی

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی، گفت: به دنبال مشارکت بیشتر مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برخی شعب، با کمبود تعرفه روبه رو شدند.

به گزارش مشرق، امیر فریدنیا شامگاه جمعه در نشست خبری استودیوی خبر ستاد انتخابات خراسان رضوی، اظهار داشت: به دنبال مشارکت بیشتر مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برخی شعب تعرفه اضافی درخواست کردند که برای آنان ارسال شده است.

وی افزود: وقتی مصرف تعرفه در یک شعبه اخذ رای به میزان ۹۰ درصد موجودی برسد، تعرفه اضافی به شعبه مربوطه ارسال می‌شود، البته هنوز تعداد شعب درخواست تعرفه از سوی فرمانداری اعلام نشده‌اند.

فریدنیا تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود مشارکت انتخاباتی در مشهد و سایر شهرستان‌ها بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته باشد.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه زمان رای‌گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شده است، گفت: بعد از ساعت ۲۴ اگر کسی در صف رای‌گیری باشد به داخل شعب رای‌گیری هدایت می‌شود و درب شعب بسته می‌شود، اما تا نفر آخر رای‌ها اخذ خواهد شد، البته شعب روستایی مستقر در خراسان رضوی از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شعب را تعطیل و شمارش آرا را شروع کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس