کد خبر 1618867
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
استفاده ترامپ از واژه فلسطینی برای حمله به مخالفان خود

دونالد ترامپ در اقدامی نژادپرستانه برای توهین به مخالفان خود، آنها را فلسطینی خطاب کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی، به دیدگاه‌های افراطی و سخنان نژادپرستانه خود شهرت دارد؛ موضوعی که این بار به فلسطین مرتبط است.

بر این اساس، یک روز پس از آنکه ترامپ در اقدامی نژادپرستانه برای توهین به بایدن وی را فلسطینی خواند، اکنون وی بار دیگر از این واژه به عنوان لقبی توهین آمیز برای چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات‌های سنا استفاده کرد.

ترامپ در یک کارزار انتخاباتی در ویرجینیا در جمع هواداران خود گفت: شومر یک فلسطینی شده است. او پیش تر به عنوان یک یهودی به اسرائیل وفادار بود. با این حال، او اکنون به این دلیل فلسطینی شده است که به دنبال شماری رأی بیشتر یا چیزهای دیگر است.

در طول نخستین مناظره انتخاباتی میان ترامپ و بایدن در ایالت جورجیا، وی با حمله به نامزد دموکرات‌ها به طور توهین آمیزی اعلام کرد: بایدن یک فلسطینی خیلی بد است که نمی‌خواهد به اسرائیل برای تمام کردن کار حماس در جنگ غزه کمک کند.

مدیر نهاد مسلمانان آمریکایی برای فلسطین اظهارات ترامپ در فلسطینی بد خواند بایدن را مصداق آشکار نژادپرستی دانست و تاکید کرد: استفاده از واژه فلسطینی به عنوان یک توهین از سوی ترامپ نشان می‌دهد ما در جامعه آمریکا با چه سطحی از نژادپرستی مواجه هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    5 1
    خدا لعنتت کنه مردک دیوانه
  • IN ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    4 1
    ۷۴ میلیون آمریکایی به این یابو رای دادن و دوباره احتمالش زیاده که برگرده به قدرت. واسه همین هر کسی از این به بعد گفت مرگ بر آمریکا فقط به سران آمریکا مربوط هست و ربطی به مردمش نداره محکم بزنید تو دهنش. همین مردم وحشی و نژادپرست هستن که وحشی ها و نژادپرست هایی مثل ترامپ را انتخاب میکنن.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 1
    وحشی
  • ناصر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    از کشور ومردمش که خودشان را آخر دمکراسی ومودعی حقوق بسر می‌دانند اینجور صحبت‌ها را می‌شنود میخواهم بپرسم واقعا درک وفهم این‌رو دارند که به چه‌کسی باید رای بدن یاندن باید ببینیم که در روز انتخابات چه کسی رای می‌آورد اکر فردی مثل ترامپ انتخاب شود مس باید گفت متاسفم برای آن کشور .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس