فعالیت پایگاه‌های تابستانه دانش‌آموزان آغاز شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت پایگاه‌های تابستانه اوقات فراعت دانش‌آموزان از امروز آغاز شد و ۲۰هزار پایگاه تا آغاز سال تحصیلی فعالیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان گفت: ایجاد امید و نشاط در دانش‌آموزان باید رویکرد اصلی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان باشد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری، احترام به بزرگترها، تلاش و کمک به دیگران باید در برنامه‌های تابستانه مدنظر باشد و امسال علاوه بر فعالیت‌های تربیتی، اردویی و ورزشی، فعالیت‌های مهارتی، علمی و آموزشی در برنامه‌های تابستانه مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید بیاموزند براساس آنچه دارند برای ساختن آینده تلاش کنند و داشته‌ها پله آنها برای به دست آوردن نداشته‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن این است که جوانان دائم بر نداشته‌ها تأکید کنند، بیان کرد: در کدام کشور کاستی وجود ندارد، باید تلاش کنیم تا آنچه که برای ما لازم است را به دست بیاوریم و راهکار آن ارزش قائل شدن برای داشته‌هاست؛ اردوهای پیشرفت به دانش‌آموزان برای شناسایی توانایی‌ها کمک می‌کند.

صحرایی مطرح کرد: ۲۰ هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت باید تا آغاز سال تحصیلی فعال بمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    مثل کمپ دانش اموزی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس