کد خبر 1619605
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
‌

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهور با رأی بیشتری انتخاب شود، پشتوانه قوی‌تری دارد و با قدرت و قوت بیشتری می‌تواند مسائل کشور را دنبال کند.

به گزارش مشرق، محمد سراج، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران، درباره اهمیت مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ما قاعده اداره کشور بر اساس رأی مردم را پذیرفته‌ایم و بر این اساس، همه مسئولان کشورمان با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: قطعاً اگر رئیس جمهور با رأی بیشتری انتخاب شود، پشتوانه قوی‌تری دارد و با قدرت و قوت بیشتری می‌تواند مسائل کشور را دنبال کند، بنابراین پشتوانه رأی مردمی یک سرمایه بزرگ و مهم است.

سراج تاکید کرد: انقلاب اسلامی، حق رأی و تعیین سرنوشت را به مردم داده است، در حالی که ما قبل از انقلاب اسلامی این حق را نداشتیم و هنوز هم کشورهایی وجود دارند که این حق را ندارند. مردم ما خودشان تعیین می‌کنند که چه افرادی، مسئولیت مناصب مختلف کشور را بر عهده داشته باشند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید از حق مشارکت و حضور در انتخابات استفاده کنند. از سوی دیگر مردم باید در انتخابات وقت بگذارند و بررسی کنند و فرد اصلح را انتخاب کنند. قطعاً رأی مردم در سرنوشت کشور تأثیرگذار است و باید ملت به این موضوع توجه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 1
    باشه
  • پریسا متفکر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 1
    یعنی اگر پزشکیان با 40 میلیون رای زمام قدرت را در دست گرفت دیگر با این پشتوانه قوی ایران را آباد خواهد کرد نه خیر آقا. دولت او ادامه راه دولت روحانی است ما باید جنبش فدائیان اسلام را راه بیندازیم باور کنید روش های دیگر جواب نخواهد داد. البته اگر جنبش فدائیان اسلام را تشکیل دادیم و توانستیم دو سه میلیون جوان مومن ایرانی را جذب این جنبش کنیم نباید به حرف های رهبری عمل کنیم بلکه باید به روش خودمان که ترور منافقین هست عمل کنیم البته به رهبری احترام می گذاریم. حسبنالله و نعم الوکیل
  • دزپرم IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    چشم عباس آقا
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    چه کمک بزرگی بهم شد🧐🤐
  • DE ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 1
    برای ایجاد شور ونشاط و رای زیاد ، این دو کاندید برنامه و نقشه راه شفاف و عملیاتی برای تولید عدالت اجتماعی تک تک ایرانی ها ارائه بدن تا بخش بی تحرک و خنثی پای کار بیان. مثل آقای پزشکیان نیان یک تیم و ستادی از هرچه وزیر ورشکسته دولت سابق ناکارامد آقای روحانی تشکیل بدن! که دیدن این افراد فقط موج ناامیدی تولید می کنه. برای همین بنده به آقای جلیلی رای میدم که مومن ، خردمند و حداقل 36 کارگروه تخصصی برای حل مشکلات و تولید راهکار عملیاتی داره و توسعه عدالت اجتماعی برای تک تک ایرانی ها داره. حرف ایشون اینه می توانیم. این می توانیم قوت دل و نشاط و انگیزه برای پیشرفت ایران عزیزه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس