کد خبر 1619633
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴
شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس/ پنجره سرخابی ها بسته شد

آنچه در روزهای نقل و انتقالات سرخابی می گذرد، یک آشفته بازار به معنای دقیق کلمه است.

سرویس ورزش مشرق- وضعیت عجیبی بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاکم شده. البته، نوع وضعیت آنها متفاوت و طبیعتا مشکلات و حواشی دیگرگونه ای هم دارند اما یک مرور اجمالی نشان از آن دارد که دچار یک آشفتگی و نابسامانی هستند که ریشه های مختلف اما خروجی واحدی خواهد داشت. شاید نتیجه این شرایط را بتوان در همان هفته های ابتدایی لیگ برتر نیز به وضوح دید و حس کرد که از الان، می توان هشدارهای لازم را داد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت قرمز میزبانی تهران از لیگ برتر فوتبال!

جنگ سرخابی‌ها برای به خدمت‌گیری پدیده لیگ

هیچ‌کس پرسپولیس و استقلال را نمی‌خواهد

استقلال با یک سوء مدیریت حاد در فصل گذشته و ناکارآمدی که در راس باشگاه بود، دچار چالش هایی شد که موجب برکناری ناگهانی اش شد. جواد نکونام هم نشان داده فاقد توان فنی و شخصیتی جهت موفقیت است و در پایان نیز قهرمانی را تقدیم حریف کرد. حالا نیز با مدیریت غیرحرفه ای و آشفته هولدینگ خلیج فارس، یک ناآرامی مطلق را می توان در این تیم احساس کرد. هم اکنون مشخص نیست در استقلال چه خبر است و کارها بر چه منوال و روالی در حال پیشروی است. با این وضعیت که همه و همه چیز در این تیم نابسامان است، تصور می کنید که در فصل جدید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؟

آشفته بازار سرخابی ها!

در اردوگاه پرسپولیس اوضاع بدتر نباشد، بهتر نیست. جدایی ستاره ها و بازیکنان شاخص، عدم تعیین تلکیف وضعیت سرمربی و ... نشان می دهد که قهرمان فصل قبل، با روزهای خوبی مواجه نخواهد بود. اگرچه درویش توانسته بحران های اخیر این تیم را جمع و جور کند اما به نظر می رسد باید این بار جدی تر و فوری تر اقدام کند. البته، ساختار باشگاه نیز می بایست ارتقا پیدا کند که تغییر معاون حقوقی را می توان در همین راستا ارزیابی کرد. تداوم این تعلیق در پرسپولیس، می تواند کارنامه موفق مدیریت باشگاه را با نتایجی نامطلوب جابجا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس