کد خبر 1620098
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
افزایش عجیب اجاره‌بها در قراردادهای مسکن

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: حداکثر و حداقل سقف اجاره بهای مسکن در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه حداکثر و حداقل نرخ اجاره بهای مسکن در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد گفت: جدول حداکثر و حداقل نرخ اجاره بهای مسکن منتشر شد و بیشترین نرخ اجاره بهای مسکن ۲۵.۲ درصد برای استان یزد و کمترین آن مربوط به استان زاهدان بوده که ۲۲ درصد بوده است.

وی افزود: سقف اجاره بهای مسکن در استان تهران ۲۵ درصد تعیین شده بنابراین هیچ یک از موجران حق دریافت نرخ اجاره بهای مسکن بیش از این میزان را ندارند که در صورت تخلف تا ۵ سال حق شکایت به شورای حل اختلاف را دارند.

او بیان کرد: تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن هم یک مرحله پیشرفت کرد و در صورتی که بانک ها به قانون ۲۰ درصدی تسهیلات خود عمل نکنند با آنها برخورد و جریمه مالیاتی از آنها اخذ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ماشالا دست به ابلاغتون خوبه...اجرا با کرام الکاتبینه
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    اینجوری بعد از سه چهار سال اجاره خانه مفت می افتد . با این وضع و روند تورم دو سه سال دیگه ارزان ترین کالا مسکن است . باشه ، من موجرم، دیگه از این به بعد خانه ام را به افغانی ها اجاره می دهم و یک پولی هم زیرمیزی ازشان می گیرم . مستاجر پررو و طلبکار ایرانی هم برود بمیرد گور بابای نداشته اش . یا اصلا خودم خانه را دست می گیرم، مبله اش می کنم و به صورت روزانه و هفتگی اجاره می دهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس