کد خبر 1620108
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس ابلاغیه سرپرست ریاست ‌جمهوری، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیرماه) با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بازار مسکن، گفت: بر اساس سرپرست ریاست‌جمهوری، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد. بر اساس تصمیم گرفته شده در دو سال نخست، بازپرداخت این تسهیلات برای دریافت‌کنندگان ماهانه ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: بانک‌ها مکلف به پرداخت سالانه ۲۰ درصد از منابع مالی تسهیلاتی خود به بخش مسکن هستند و بانک‌های متخلف در این بخش در صورت عدم رعایت جریمه خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    0 8
    من فردا میرم یه شرکت به ثبت می رسونم در بخش انبوه سازی مسکن. یه زمین هم پیدا میکنم یه نقشه هم تهیه میکنم و میرم بانک برای هر واحد 800 میلیون تومان وام میگیرم و به بانک واگذار میکنم تا واحدهای من رو به هر قیمت خواست به مشتریان مد نظر خودش بفروشه. به نظر طرح خوبی میاد، نه؟
    • ابراهیم IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      4 1
      زرشک
  • ایرانی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اگر پرداخت کنند برای رهن واحد۶۰یا۷۰متری پایین شهر بدرد می خورد البته اجاره هم باید بدهند پول کشور راهدر می دهید درجریان امور نیستید معلوم نیست به چه کسانی وام می رسد خدایا پناه بر تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس