دولت باید به دنبال انضباط مالی و حذف ریخت‌وپاش‌ها باشد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت باید به دنبال انضباط مالی، حذف ریخت‌وپاش‌ها و جلوگیری از اتلاف منابع در کشور باشد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی در دیدار با هواداران خود در قزوین که شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد اظهار کرد: دشمن می‌داند که این ملت فقط فرصت‌هایش فقط آب، جنگل، دریا، معدن، نفت، گاز و ترانزیت و اینها نیست بلکه فرصت بزرگ‌تر همین مردم، جوانان، نوجوانان، متخصصان و دانشمندان هستند که می‌توانند موفقیت بزرگی رقم بزنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید پناهگاه مردم باشند نه موانع برای مردم، افزود: اگر از عدالت صحبت می‌کنیم یعنی جوان کارگر نباید نگران امنیت شغلی خود باشد، نباید نگران باشد که آیا این شغل خود را فردا دارد یا ندارد، اگر از عدالت صحبت می‌کنیم باید نقش شرکت‌های واسطه‌ای در استخدام‌ها حذف شود.

وی با تأکید بر اینکه این معلم‌ها هستند که نوجوانان و نسل آینده این کشور را تربیت می‌کنند عنوان کرد: امروز باید حقوق معلمین به بهترین شکل ایفا شده و معلم ما باید احساس رضایت شغلی داشته باشد و ایجاد این رضایت وظیفه دولت است.

جلیلی با بیان اینکه بازنشسته باید بداند جامعه برای او احترام قائل است و دولت حقوق او را حفظ می‌کند، عنوان کرد: دولت باید برای همسانی حقوق بازنشستگان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر صبحت از جهش می‌کنیم به معنای این نیست که مشکل کارگر و کارفرما و اقشار مختلف را نمی‌فهمیم اما باید بدانیم چه‌کاری می‌خواهیم انجام بدهیم.

۵۰ درصد مردم حتی یک بار تسهیلات دریافت نکرده‌اند

جلیلی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم منابع کشور را حفظ کرده و افزایش دهیم تشریح کرد: دولت باید به دنبال انضباط مالی، حذف ریخت‌وپاش‌ها و جلوگیری اتلاف منابع باشد؛ نمی‌پذیریم که پنجاه‌درصد مردم ما در عمرشان یک‌بار تسهیلات نگرفته باشند اما ۹۰ درصد تسهیلات توسط ۱۰ درصد گرفته شود.

وی با بیان اینکه این نوع پرداخت تسهیلات به معنای ایجاد فساد در کشور است، تاکید کرد: باید با قدرت در برابر هرز رفتن بیت‌المال ایستاد و از اینکه هر بار که می‌خواهیم در برابر فساد بایستیم نعره‌ها بلند می‌شود نترسیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: عده‌ای احساس خطر کردند و ترس از آمدن جلیلی برای این است که اگر ملت انتخابی در جهت مبارزه با فساد انجام دهد منافع مفسدین به خطر می‌افتد.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: کسانی نمی‌خواهند منافع ملت حفظ شود و به همین خاطر در برابر فشار خارجی تسلیم شده و حاضر می‌شوند تا پوزخند دشمن را ببینند.

وی در ادامه مطرح کرد: ما می‌خواهیم یک جهش بزرگ را انتخابی کنیم و از این فرصت بزرگ به بهترین شکل استفاده کنیم و بعد یک ایران جهش، یک قزوین جهش درست کنیم و بعد با آن بتوانیم کشور را توسعه دهیم.

جلیلی در پایان یادآور شد: ما امروز در یک نقطه مهم هستیم ایفای نقش پرشکوه ما در انتخابات است و باید نقش خود را ایفا کرده و مسیر آینده کشور را انتخاب کنیم؛ اگر مردم این انتخاب را انجام دادند همه باید از روز شنبه آماده یک کار جهادی بزرگ باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 2
    دقیقا
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 1
    باید اینها به مردم برسه ...
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 1
    موافقم
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 1
    احسنت
  • فروش برجهای دولتی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 0
    فروش برجهای بیشمار دولتی در تهران ( دارایی غیرمولد دولت ) و استفاده از درامد حاصل برای تقویت بخش مولد اقتصاد ( صنایع و معادن ) ، هوشمندانه ترین کار ممکن است . بسیاری از این برجها و ساختمانها ، نیمه خالی و قابل ادغام هستند . از نزدیک شاهدیم . برجها و ساختمانهای شرکتها در تهران مانند : شرکت مس ( کرمان ) ذوب آهن اصفهان ، فولاد خوزستان ، فولاد مبارکه ، شرکتهای حفاری // ایمیدرو // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران // پالایشگاهها // کل شرکتهای فولادی // شرکتهای معدنی مانند گل گهر ، چادرملو ، صبانور ، تجلی و .... // شرکتهای روغن سازی صنعتی و خوراکی // و .... بله مهمترین مهارت و هنر یک مدیر موفق عبارتست از : یک - کوچک سازی و فروش سریع بخشهای غیرمولد سرطانی - دو - تقویت بخش مولد ثروت با درامد حاصل از اقدام شماره یک !!
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    7 1
    آقای جلیلی
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    رئیس جمهور تفریگاه میخواد چیکار؟
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 1
      برید از خاتمی و روحانی و رفسنجانی بپرسید،البته شهید رئیسی تفریگاه ریاست جمهوری رو فروخت به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومن‌.با پولش پل روی آب دارن احداث میکنن،این پل قشم رو به بندرعباس وصل میکنه.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 3
    در انتخابات شرکت کنید و به جلیلی رای بدید ...
  • زدر IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 0
    گفت فردا پس فردا اگه گرانی بیشتر شد گلایه نکنیدا..همینی که هست
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 3
    طریف مساوی با روحانی ایا کارگران و کشاورزان و طبقات پایین به روحانی و بتزین ۲۵ هزار تومانی رای میدهند نه به طریف نه به روحانی .....به عقب و دوران سیاه لرنمیگردیم ...ان شا الله پیروزیم ..
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 1
    دو قطبی بزرگ خیر و شرّ: آقای دکتر پزشکیان=نور جلیلی=ظلمت
    • رضا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 1
      پزشکیان نوره،حرفی ندارم
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 2
    جليلي قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس