کد خبر 1620320
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
اصلاح طلبان

مدعیان اصلاحات حالا چه می‌گویند؟ آیا اعتراف می‌کنند بدون این که کاری بلد باشند مدت‌ها امور کشور را به دست گرفته و هزاران میلیارد خسارت به نظام و مردم تحمیل کرده‌اند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یادته می‌گفتند فروش نفت ایران در دولت رئیسی به این علت است که بایدن پیچ تحریم‌ها را شل کرده؟!

گفتم: پس چرا سناتور «‌تد کروز» صدایش به اعتراض بلند بود که با وجود این‌همه تحریم، فروش نفت ایران در دولت رئیسی از ۳۰۰ هزار بشکه دولت روحانی به ۲ میلیون بشکه رسیده؟! و بلینکن وزیر خارجه آمریکا می‌گفت دولت رئیسی هوشمندانه تحریم‌ها را دور زده است.

گفت: دیروز وزارت خزانه‌داری دولت بایدن اعلام کرد که ۳ شرکت و ۱۱ کشتی دیگر را به خاطر دور زدن تحریم‌های نفتی ایران تحریم کرده است!

گفتم: مدعیان اصلاحات حالا چه می‌گویند؟ آیا اعتراف می‌کنند بدون این که کاری بلد باشند مدت‌ها امور کشور را به دست گرفته و هزاران میلیارد خسارت به نظام و مردم تحمیل کرده‌اند؟!

گفت: اصلا باید پرسید چه تخصص و سابقه‌ای داشته‌اند که به مسئولیت رسیده بودند؟!

گفتم: یارو برای استخدام به یک فروشگاه مراجعه کرده بود. پرسیدند سابقه فروشندگی داری؟ گفت؛ نه. پرسیدند شغل قبلی شما چی بود؟ گفت؛ نجات غریق بودم. پرسیدند چرا می‌خواهید شغلتان را تغییر بدهید؟ گفت؛ بیرونم کردند! چون شنا بلد نبودم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    بچه های انقلابی بچه های تعییر برای مردم رای به جلیلی رای به تعییر برای مردم ...تشکل یابی و جنبش ریزورومی یادتون نره ...
  • US ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 3
    بزرگترین چیزی که مردم بلدند نخریدن کیهان است
  • DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    3 0
    توجیهات احمقانه اصلاحات بیسواد!
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    3 0
    از اصلاح طلبان پرسیدن تحصیل کرده هستید ؟ گفتند بله پرسیدن در ایران تحصیل کردید ؟گفتند نه پرسیدن تخصص در انجام کارهای خارق العاده دارید؟ گفتند بله پرسیدن نمونه های آن را می توانید نام ببرید؟ گفتند بله ، کارهایی که بلدیم در تخصص هیچکس نیست بجز ما و آنها عبارتند از تبدل دلار سه هزارتومن به سی هزارتومن تبدیل مسکن متری دو میلیون تومن به سی میلیون تومن تبدیل مواد غذایی ارزان قیمت به ده برابر قیمت گره زدن اقتصاد کشور به خواسته ای ارباب یو اس ای دور کردن مردم از حیثیت و شرافت انسانی گسترش هرزه گی و فساد و دیگر موارد خیانتبار که در حوصله این نوشتار نمی گنجد.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      2 0
      از اصلاح طلبان پرسیدند مسبب این همه گرفتاری در ۲۴ سال ریاستی که دستتان بوده کیست؟ گفتند خدمت ۳ سالهٔ شهید رئیسی!!!🤯😳😤
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    قبل از انتخاب غلط برخی از مردم تأئید صلاحیت های شورای نگهبان باید جدی تر صورت بگیره ، توجه به تصمیمات غلط + ترک فعلها+ گواهی سلامت روان از پزشکی قانونی
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    سنت سیاستمداران کهنه کار اینه که وقتی با اتفاق مهمی که خلاف میل آنهاست روبرو میشن برای فریب افکار عمومی به یک کار یا حرف عجیب و غریب دست می زنن تا دوباره مورد توجه مردم قرار بگیرن، توهین و به سردار دلها، جسارت به تصمیمات رهبری، به سخره گرفتن توصیهٔ آتش به اختیار بودن انقلابی هاو... وقتی ساحران فرعون به حضرت موسی( ع) ایمان آوردن فرعون برای جلب توجه مردم به هامان دستور داد برجی عظیم بسازد تا او خدای موسی( ع) را نابود کند و ...
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    یعنی مثال های داستانی که کیهان اخرش میگه عالیه.اصلا راجب تحریم هیچی نگفتن...دورغگو ها
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    2 0
    کاربلد فقط جلیلیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس