شمار شهدای غزه به بیش از ۳۸ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین از تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و افزایش شمار شهدای نوار غزه به بیش از ۳۸ هزار نفر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، وزارت بهداشت فلسطین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در نوار غزه شد که طی آن ۵۸ فلسطینی شهید و ۱۷۹ نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر سال گذشته) تاکنون به ۳۸ هزار و ۱۱ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

در همین ارتباط دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه درباره اتمام سوخت در مجتمع پزشکی ناصر و وقوع بحران انسانی هشدار داد.

از سوی دیگر گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس از هدف قرار دادن دو تانک مرکاوا ۴ با راکت یاسین ۱۰۵ در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه خبر داد.

با گذشت ۲۷۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روز به‌ روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس