کد خبر 1621011
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
افزایش موج حضور، با فروکش کردن موج گرما

هرچه به پایان زمان رأی‌گیری نزدیک‌تر می‌شویم، موج حضور مردم در شعب اخذ رأی نیز بیشتر می‌شود. از این‌رو انتظار می‌رود شاهد تمدید مجدد زمان اخذ رأی باشیم.

به گزارش مشرق، با فروکش کردن دمای هوا و گرمای تابستانی، شعب اخذ رأی سراسر کشور شاهد حضور گسترده رای‌دهندگان و تشکیل صفوف طولانی رأی‌دهندگان در سراسر کشور است.

مشاهدات میدانی خبرنگاران ما از اقصی نقاط کشور حکایت از افزایش مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به مرحله نخست انتخابات دارد.

علاوه بر آن مطابق روال انتخابات در دوره‌های گذشته هر چه از دمای هوا کاسته می‌شود، بر جمعیت حاضر در پای صندوق‌های رأی در تهران و کلان‌شهرها افزوده می‌گردد. به نحوی که هرچه به ساعات پایانی زمان انتخابات نزدیک می‌شویم، تراکم جمعیت در شعب اخذ رأی افزون‌تر می‌شود. از این‌رو با وجود تمدید ۲ ساعته فرآیند انتخابات انتظار می‌رود شاهد تمدید مجدد زمان رأی‌گیری نیز باشیم.

ازدحام مردم در ساعات پایانی انتخاب در مرحله نخست در برخی شعب تهران به اندازه‌ای بود که اتوبوس‌های حامل صندوق‌های سیار برای سهولت در فرآیند رأی‌گیری به محل اعزام شدند، تا مردم با معطلی کمتری رأی خود را در زمان مقرر به صندوق‌ها بریزند.

گستردگی جمعیت در شعب اخذ رأی در عصر امروز این احتمال را تقویت می‌کند که چنین تمهیدی مجددا در دستورکار مجریان انتخابات قرار خواهد گرفت. صف طولانی رای‌دهندگان در مسجد لرزاده، مسجدالنبی، حسینیه ارشاد، حسینیه جماران و دیگر شعب گواه این مدعاست.

در ادامه برخی تصاویر ارسالی خبرنگاران به سطح شهر تهران را ملاحظه نمائید.

عکس دسته‌جمعی رأی دهندگان مقابل مسجدالنبی نارمک

افزایش موج حضور، با فروکش کردن موج گرما

صف طولانی مردم در حسینیه ارشاد

افزایش موج حضور، با فروکش کردن موج گرما

صف رأی‌دهندگان در مسجد لرزاده در ساعت ۱۹

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    4 5
    تمام اینها که اضافه شده اند برای پزشکیان آمده اند.
  • DE ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    2 3
    "افزایش موج حضور، با فروکش کردن موج گرما"!!! دور اول هم چنین نوشتی، نتیجه کمتر از 40%!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس