کد خبر 1621345
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶

به گزارش مشرق، داود مهدوی زادگان در مطلبی با عنوان ختم رقابت و استمرار همدلی در کانال خود در ایتا نوشت:

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالای مردم پایان یافت و آقای دکتر پزشکیان توانست نظر مردم را به خود جلب نماید. مسلماً از امروز ایشان رئیس جمهور همه ملت است و باید همه با هم مصمم و یکپارچه در پرتو اصل نورانی ولایت مطلقه فقیه آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا را پی گرفته تا حصول نتیجه نهایی و اتصال آن به انقلاب حضرت حجت عج از پای نشینیم. چنانکه فلسفه انتخابات در انقلاب و نظام اسلامی چیزی غیر از این نبوده و نیست.

انتخابات در جمهوری اسلامی رقابتی تنگاتنگ و توأم با آگاهی بخشی است و با هدف مشارکت عمومی و ملی در امر پیشرفت و ترقی میهن عزیز مان ایران اسلامی است. مردم خوب می دانند که تجربه مردم سالاری در ایران جز با شکل گیری انقلاب و نظام اسلامی و مجاهدت علما و شهداء نا ممکن بود. بویژه در انتخابات اخیر که نتیجه سی و سه ماه خدمت گذاری بی وقفه و دردمندانه و خالصانه رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی ره به ملت بود. از این رو، نباید گذاشت تجربه مردم سالاری دینی با چنین صلابت و قدرتی توسط خناسان و بدخواهان نظام اسلامی از ملت سرافراز باز ستانده شود.

بی تردید، هر رأیی که دیروز در صندوق های رأی انداخته شد در سبد جمهوری اسلامی جای گرفته است. و این راه همچنان با پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه استمرار خواهد داشت. آنچنانکه امام خمینی ره آسایش و امنیت ملت را در پشتیبانی از ولایت فقیه اعلام فرمودند.

اینجانب به سهم خود انتخاب آقای دکتر پزشکیان را به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیق در راه تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی برای ایشان دارم. ملت چشم به راه تحقق آیات وحیانی و خطب نورانی مولی الموحدین علی علیه السلام توسط ایشان در دستگاه اجرایی کشور است.

در آستانه ماه محرم از ذات باری تعالی می خواهیم که به حق سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام این ملت و رهبری را در کنف توجهات الهی خود قرار دهد و شر دشمنان را به خودشان باز گرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    همه این حرف ها به کنار،دلم میخواد بدونم چه چیزی تو این دیدن که بهش رای دادن،مگه خودشون مشکلات شونو نمی دونستن، یا دوست از زبان ایشون بشنوند،آخه تو تاریخ می مونه این انتخاب ۱۶ میلیون نفر رفتن به کسی که فقط مشکلات اون ها رو شمرده بود و گفته بود راه چاره نداره رای دادن،و به کسانی که گفته بودند و دیده بودند برنامه دارن سابقه دارن و کارآمد رای ندادن،
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دل خوشی
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    یه دروغ گویی بنام محمد ایمانی هر روز از خودش حرف در می‌کرد چرا درش رو دم کرده
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    رای آوردن پزشکیان با نشان دادن نمودارها و آمارهای دروغ و سیاه نمایی دوران شهید رییسی بود. آدم دروغگو خدمتش هم فریب مردم خواهد بود.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    رای آوردن پزشکیان با نشان دادن نمودارها و آمارهای دروغ و سیاه نمایی دوران شهید رییسی بود. آدم دروغگو خدمتش هم فریب مردم خواهد بود.
  • سید IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    به اصلاح طلبان تهوع آور ابدا نباید اعتماد کرد! کمترین غفلت مساوی است با بیشترین وطن فروشی و خسارت !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس