مطهری به تیم ملی بر‌می‌گردد؟

شنیده می‌شود که نام حمید مطهری برای بازگشت دوباره به تیم ملی مطرح شده و این امکان وجود دارد از فیفادی بعدی و با آغاز دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در منطقه آسیا، مطهری مجددا به تمرینات تیم ملی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

به گزارش مشرق، حمید مطهری، مربی سابق تیم ملی که در میانه‌های نیم‌فصل دوم سال گذشته به‌جای خمز اسپانیایی هدایت تراکتور تبریز را عهده‌دار شد با پایان فصل به کار خود در این باشگاه پایان داده و به‌صورت توافقی از این تیم جدا شد.

درباره وضعیت مطهری که دوران پرنوسانی را در تبریز سپری کرد این‌طور شنیده می‌شود که نام این چهره برای بازگشت دوباره به تیم ملی مطرح شده و این امکان وجود دارد از فیفادی بعدی و با آغاز دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، مطهری مجددا به تمرینات تیم ملی به‌عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی اضافه شود.

بر همین اساس و زمانی که این چهره به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده این موضوع مطرح شد که وی با هماهنگی با قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده و بنابراین با قطع همکاری با این باشگاه، به‌نظر می‌رسد راه بازگشت مطهری به تیم ملی همچنان فراهم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یار شیرین سخن IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام واقعا این حمید مطهری خیلی نابغه پول جمع کردن بابا امیر خان قلعه نوعی بس کن تیم ملی رو نابود نکن این مطهری هزار تومانی خودت ۲هزارتومانی چند تا دستار خارجی بیار چیه هر چی بنجل که تو لیک ضعیف عملکردشان مشخص شده رو جمع می‌کنی امیر خان نکن فکر کردی تیم ملی عالی یا خوب بازی میکن نه واقعا افتضاح بازی های تیم ملی والا تیم اسکوچیج خیلی عالی بازی میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس