کد خبر 1621983
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
بازیکن سابق استقلال شاگرد یحیی گل‌محمدی می‌شود

باشگاه فولاد خوزستان برای تقویت خود به سراغ بازیکن اسبق استقلال رفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با شکست نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در رقابت‌های لیگ برتر باقی بماند.

مجموعه فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرافتخار و سابق پرسپولیس رفت و هدایت این تیم ریشه‌دار را به این مربی ۵۳ ساله سپرد.

مدیریت باشگاه حالا در نظر دارد تا با نظر سرمربی خود تیم مدعی را روانه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل پیش رو کند. از همین رو باشگاه فولاد با نظر گل‌محمدی در تلاش است تا بهنام برزای ستاره تیم گل‌گهر سیرجان و بازیکن اسبق تیم استقلال تهران را به خدمت بگیرد.

مذاکرات طرفین تا بدین لحظه مثبت پیش رفته و اگر مشکلی رخ ندهد برزای به زودی شاگرد گل‌محمدی در فولاد خوزستان خواهد شد. این بازیکن پیش از این در شهرخودرو مشهد نیز شاگرد این مربی بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فولاد ❤💛 IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    میگم شماها چرا چعععرت و پعععرت مینویسید ???? کاوه رضایی که محصول اکادمی فولاد هست مینویسید بااازیکن اسبق استقلال 😐😐😐😐😐 اخه شماها چرا انقدر بی ارزشید ???? بازیکن خودمون بود حالا هی شماها باید داخل تیتر بنویسید بازیکن اسبق استقلال ???? خیلی بی شععععرفید
  • علیرضا آقاجری IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    بهنام جان به تیم فولاد خوش آمدی سرعتی و تکنیکی و جذاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس