کد خبر 1622028
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
طلسم شکست؛ آغاز تمرینات استقلال از فردا

دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال به‌منظور آمادگی برای لیگ بیست‌وچهارم به‌رغم کمبود بازیکن از فردا(سه‌شنبه) در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که طلسم تعطیلی تمرینات استقلال پیش از آغاز لیگ بیست‌وچهارم شکست شده است و آبی‌پوشان تهرانی فردا زیر نظر جواد نکونام تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

طبق اطلاع‌رسانی قبلی به بازیکنان استقلال، قرار بود که تمرینات آبی‌پوشان از امروز شروع شود اما به دلیل فراهم نبودن شرایط و البته کمبود بازیکن، تمرین امروز لغو شد.

با این حال، نکونام به‌رغم آگاهی از کمبود بازیکن برای شروع تمرینات‌، تصمیم گرفته است تا آماده‌سازی‌ آبی‌ها را برای فصل جدید از فردا شروع کند. هر چند به نظر می‌رسد که به دلیل کمبود بازیکن تعداد نفرات حاضر در این تمرین به انگشتان ۲ دست هم نرسد!

قرار است بازیکنانی که با استقلال قرارداد دارند، به همراه امیر حسین اسلامی و میلاد زکی‌پور، ۲ بازیکن تازه‌وارد آبی‌پوشان در تمرین فردا شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    13 0
    مشرق محترم آیا این طلسم در تیم سوگلی تان و سایر تیم ها دیده و شکسته شده یا جوسازی فقط علیه تیم استقلال هست! تیم سوگلی تان در بحران سرمربی و جدایی قطعی بازیکنان اصلی و تنها ملی پوش خودش هست نه حاشیه داره نه طلسمی، نه ... همچی گل و بلبله. خدا شاهده فقط یه بازیکن از استقلال جدا شده بود تا هفته ها خوراک حاشیه سازی تان براه بود
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    1 0
    پرسپولیس تو تمدید قرارداد بازیکن مونده
  • hamraghaniamir@gmail.com IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    شک نکنید استقلال قهرمان میشه این فصل . 💙💙💙💙💙

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس