حضور سرلشکر رحیم صفوی در نمایشگاه کتاب

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سیاست اول همسایگان، از مهم‌ترین اصول سیاست خارجی ایران است، گفت: به دنبال تبادل استاد و دانشجو در بخش‌های مختلف هستیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر صفوی در مراسم دانش‌آموختگی اولین دوره دفاع ملی دانشجویان غیر ایرانی در «داعا» ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد خوب دانشگاه عالی دفاع ملی در آموزش دانشجویان غیر ایرانی از کشورهای دوست، همسایه و مسلمان، خطاب به دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه در چارچوب سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ایجاد همگرایی، توسعه روابط همه‌جانبه را دنبال می‌نماید.

مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: ما سیاست اول همسایگان را از مهم‌ترین اصول سیاست خارجی خود می‌دانیم و در این راستا در ستادکل نیروهای مسلح به دنبال تبادل استاد و دانشجو در بخش‌های مختلف هستیم.

سرلشکر صفوی با اشاره به تعداد زیاد مراکز آموزش عالی در کشور و همچنین تعداد زیاد دانشجویان خارجی در ایران بیان داشت: بیش از ۴۰ دانشگاه و پژوهشگاه مستقل در سطح نیروهای مسلح فعالیت دارند و شما در دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان مهم‌ترین دانشگاه این کشور و تنهاترین مرکز آموزش در سطح راهبردی تحصیل کردید و به افتخار اخذ مدرک دانشنامه دفاع ملی نائل شده‌اید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اول همسایگان قدرت ایران کم می کند ...
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    واقعا...ماشاالله بلدینا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس