کد خبر 1622835
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کشف محموله سنگین مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی اسفندک دست یافتند.

به گزارش مشرق، سردار رضا شجاعی امروز پنجشنبه تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ به محض روئیت ماموران، اقدام به تیراندازی کرده که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

وی افزود: مرزداران غیور در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو،مهار ۸ راس دواب، یک قبضه سلاح، یک دستگاه بیسیم دستی، مقدار یک تن مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 0
    کشف محموله سنگین مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق// انتخابات که تموم شد .یا شاید دستمزد خسته نباشید به اونهائیست که رای نداند خخخخخ
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    2 0
    با یک پهپاد پشتیبان میشه بدون تلفات اینها رو فرستاد جهنم چرا اینقدر خودتون رو اذیت میکنید مرزها را باید به سپاه و ارتش سپرد نه نیروی انتظامی
  • همدانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    سربازان امام زمان به خاطر بچه‌ای من تو به این مواد لعنتی الوده نشوند جانشان را کف دستشان میزارن خداوند نگهداریشان باشد اجرشان با خدا
  • جعفری IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    داداچ خسته باشید.
  • آرش کمانگیر IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    1 0
    به نام خدا .سلام . آتش شدید ماموران و فرار قاچاقچیان آنهم بدون تلفات همخوانی ندارد مگر اینکه تیراندازیها هوایی باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس