کد خبر 1623056
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
دشمنِ مسی داور فینال کوپا آمریکا شد + فیلم

انتخاب یک داور برزیلی که رابطه خوبی با کاپیتان تیم ملی آرژانتین ندارد و قضاوت‌های بحث‌برانگیزی برای این تیم در گذشته انجام داده، عصبانیت هواداران آلبی‌سلسته را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال آرژانتین و کلمبیا، بامداد دوشنبه در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند تا از قهرمان این دوره مسابقات رونمایی شود.

آرژانتین با لیونل مسی به دنبال تبدیل شدن به اولین کشوری است که سه تورنمنت مهم بین‌المللی متوالی را پس از اسپانیا برنده می‌شود. پس از فتح دوره گذشته کوپا و جام‌جهانی قطر، شاگردان لیونل اسکالونی تکرار قهرمانی در کوپا را هدف گرفته‌اند.

با این حال انتخاب یک داور برزیلی برای فینال کوپا، خشم هواداران آرژانتین را به همراه داشته است. رافائل کلاوس برزیلی فینال کوپا را قضاوت خواهد کرد، داوری که در این سال‌ها، رابطه خوبی با مسی نداشته است.

دشمنِ مسی داور فینال کوپا آمریکا شد + فیلم

دشمنِ مسی داور فینال کوپا آمریکا شد + فیلم

در سال ۲۰۲۰ در جریان جدال آرژانتین با پاراگوئه، دارنده ۸ توپ طلا از تصمیمات کلاوس ناامید شد و پس از یک رشته تصمیمات بحث برانگیز فریاد زد: «دو بار تو ما را شکست دادی».

با توجه به رقابت سنتی، برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی، هواداران آلبی‌سلسته نیز از انتخاب یک داور برزیلی برای دیدار آرژانتین در فینال کوپا، متعجب شده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به انتخاب کلاوس واکنش منفی نشان دادند.

یکی از هواداران آرژانتین در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) نوشت: یک داور برزیلی در فینال کوپا آمریکا، مسابقه‌ای که آرژانتین در آن حضور دارد؟ این خبر جدی است؟

یکی دیگر افزود: آنها فقط نمی‌خواهند آرژانتین در این مرحله قهرمان شود.

سومی نظر داد: کلمبیا برنده می‌شه. این مرد از مسی متنفره.

با این حال، یکی از هواداران برزیل در پاسخ به کامنت‌های آرژانتینی‌ها، با اشاره به اینکه ۲ بازی آخر برزیل را در کوپا یک داور آرژانتینی قضاوت کرد، نوشت: آیا وقتی برزیل در ۲ بازی آخر خود داور آرژانتینی داشت گریه کردید؟ با آن کنار بیایید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    2 1
    الان متوهمین توطئه میان میگن چون مسی یهودیه فیفا هواشو داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس