مدیرعامل دوباره سرمربی شد!

با اعلام باشگاه شهیدقندی یزد «حمیدرضا آسیابانپور» مدیر عامل فصل گذشته این باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهید قندی معرفی شد.

به گزارش مشرق، با اعلام رسانه رسمی باشگاه شهیدقندی یزد، با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه، «حمیدرضا آسیابانپور» مدیر عامل فصل گذشته این باشگاه، هدایت نارنجی پوشان یزدی را در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال ایران در دست گرفت.

آسیابانپور در فصول قبل هدایت شهیدقند را بر عهده داشت که در ۴۸ مسابقه، ۲۰ برد، ۱۴ مساوی و ۱۴ باخت به دست آورد.

باشگاه شهیدقندی در پروسه انتخاب سرمربی، با فرشاد پیوس، اکبر میثاقیان، وحید رضایی و وحید مظاهری مذاکره کرد اما سرانجام آسیابانپور را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

طبق شنیده ها مدیرعامل شرکت شهیدقندی و هیئت مدیره باشگاه نقش اصلی انتخاب سرمربی را ایفا کرده‌اند؛ و «فاضل یوسفی» مدیرعامل باشگاه نقش آنچنانی در این تصمیم نداشته است.

تیم فوتبال شهید قندی یزد که در پنج سال گذشته با سوء مدیریت و کسب نتایج ضعیف از چشم هوادران یزدی افتاده است و در چند فصل گذشته یک بار به دلیل شائبه تبانی، یک بار به علت دیرآمدن نیروی انتظامی و در فصل گذشته نیز به دلیل سهل انگاری مدیران این باشگاه در جذب «مقداد اکبرخواه» که باشگاه داماش گیلان مدعی شد این بازیکن از نامه فسخ قرارداد جعلی استفاده کرده است، از صعود به لیگ دسته یک بازماند.

این باشگاه در سال ۱۳۶۹ با نام شهید قندی یزد تأسیس و در رده‌های نوجوانان و جوانان و امید و بزرگسالان فعالیت میکند؛ در زمان مربیگری «احد شیخ لاری» به لیگ برتر خلیج فارس صعود و پس از یک سال حضور در لیگ برتر به تربیت یزد تغییر نام داد و همچنین در سال ۲۰۱۲ امتیاز این تیم به باشگاه فوتبال سنگ آهن بافق منتقل شد.

تیم شهید قندی یزد دوباره با خریدن امتیاز استقلال رامشیر در رقابت‌های لیگ دسته دوم ایران ۹۹–۱۳۹۸ حضور پیدا کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    0 0
    ما امید داشتیم با اقای قالیباف که بروز است و به مسائلی که دیگران دقت نداشتند دقت میکرد اتفاقات خوبی بیوفتند یکیش همین باشگاه داری و ورزش - گیم و اینترنت و خودرو - اخراج افغانیهاو....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس