عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات؛ پرسپولیس باخت، بد هم باخت!

پرسپولیس نقل و انتقالات عجیبی را سپری می‌کند و هر روز اخبار حضور ستاره‌ها در پیراهنی جز پیراهن قرمز منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، فصل نقل و انتقالات کلاً فصل عجیب و غریبی است. باید در یک باشگاه حضور داشته باشید تا این شرایط را درک کنید. هر دقیقه و هر ثانیه باید مراقب باشید تا بازیکنی که دو دستی به دست آورده‌اید را از تیم‌تان جدا نکنند. این قصه بازارِ میلیاردرها است.

باشگاه‌هایی که با شکار ستاره‌ها نه تنها تیم خود را تقویت می‌کنند، بلکه سعی در تضعیف باشگاه رقیب نیز دارند. نمونه‌اش را به‌خصوص این فصل بارها مشاهده کرده‌ایم و در اغلب آنها البته پرسپولیس نقش بازنده را ایفا کرده است.

همه چیز از چند ماه قبل آغاز شد. شایعه‌ای از تبریز به تهران مخابره شد، مبنی بر اینکه تراکتور با ۳ بازیکن کلیدی پرسپولیس به توافق رسیده است. در آن مقطع کمتر کسی این خبر را باور داشت و همه می‌گفتند شایعه است و واقعیت ندارد، اما این اتفاق رخ داد. مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر با تراکتور به توافق رسیدند و البته پیراهن سرخ پرسپولیس را در گاو صندوق گذاشتند به یادگار. اسماعیلی‌فر و ترابی معارفه شدند، رونمایی از آنها صورت گرفت و پیراهن قرمز تبریزی‌ها را نیز پوشیدند.

پیراهن قرمزی که دیگر متعلق به پرسپولیس نبود. در این بین اما علیرضا بیرانوند با وجود توافق و امضای قرارداد با تراکتور همچنان می‌کوشد تا راهی برای بازگشت به پرسپولیس پیدا کند. مسیر او هموار نیست اما موانع را می‌شود از پیش‌رو برداشت. هر چند تراکتور پای خود را در یک کفش کرده که بیرانوند بازیکن ما است و نباید با باشگاه دیگری مذاکره کند.

عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات؛ پرسپولیس باخت، بد هم باخت!

تراکتور با جذب این ۳ ستاره، نه تنها اسکواد تیم خود را تقویت کرد بلکه باعث تضعیف پرسپولیس نیز شد. قهرمان لیگ بیست و سوم اما چاره‌ای نداشت جز اینکه برای پر شدن خلأ بخصوص ترابی سراغ ستاره‌های جوان لیگ برتر برود. بازیکنانی نظیر محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن و مهدی لیموچی از آلومینیوم اراک. در بحث اسلامی، پرسپولیس دیر اقدام کرد و بیشتر منتظر لیموچی ماند تا اینکه با استقلال بر سر بازیکن ۲۳ ساله ذوب‌آهن رقابت کند. همین شد که اسلامی به پرسپولیس پشت کرد و راهی استقلال شد تا شاگرد جواد نکونام شود.

پرسپولیس اما روزهای بسیاری را به این امید که لیموچی را جذب می‌کند، تلف کرد. رضا درویش مدام تأکید می‌کرد که با مدیرعامل آلومینیوم رفاقت دارد و او رضایتنامه لیموچی را فقط به مقصد پرسپولیس صادر می‌کند. همه چیز از نظر پرسپولیسی‌ها تمام شده بود اما به یکباره سپاهان وارد شد و زیر میز توافق زد. آلومینیوم به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای، دریافت پول بیشتر را به رفاقت ترجیح داد و رضایتنامه لیموچی را جای تهران به اصفهان فرستاد. بازار نقل و انتقالات همین است. رفاقت معنایی ندارد و هر تیمی باهوش باشد و پول بیشتری خرج کند، ستاره‌ها را جذب می‌کند. همین داستانی را که برای لیموچی و سپاهان رخ داد.

عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات؛ پرسپولیس باخت، بد هم باخت!

پرسپولیس تا اینجای کار دروازه‌بان اصلی خود را از دست داده، با گولسیانی به توافق نرسیده، عبدالکریم حسن را در آستانه جدایی می‌بیند و البته با چالش انتخاب جایگزین برای اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هم مواجه است. عملکرد قهرمان لیگ در نقل و انتقالات به قدری ضعیف بوده که حتی هواداران هم راهی باشگاه شده‌اند تا انتقاد از رضا درویش و همکارانش را فریاد بزنند. پرسپولیس تا اینجای کار و در فصل نقل و انتقالات باخته، بد هم باخته است. باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود و چه بازیکنانی جذب این تیم خواهند شد. شاید که هواداران راضی شوند، البته اگر ستاره‌ای باقی مانده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 0
    بازیکن های سن بالای پرسپولیس قطعا در فصل آینده به خاطر اينکه نفس کم میارند این تیم رو با مشکل جدی روبه رو خواهند کرد
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 0
    نمیدونم پرسپولیس چرا به‌فکر جذب بازیکن جوان و باکیفیت نیست!!!
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 1
    با این روند پرسپولیس فصل آینده نه تنها قهرمان بلکه اصلا جز مدعی ها هم نخواهد بود!
  • فرزاد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    14 6
    درویش برو کربلا دست از سر پرسپولیس و هواداران مظلومش بردار ... حیا کن
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    9 16
    لنگ اگه داورای ایرانی نباشن میبازه اصلا بازیکن گرفتن مهم نیست برای این تیم کثیف مهم اینه که بتونه چند تا داور جذب کنه
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      تیم کثیف استفراغه که براش پنالتی وکرنر جور میکنند،بازیکنان شون ضداخراج شدند.داورها رو که تیم تو جذب کرد وگرنه لیاقت تون ششم جدول به بعد بود.
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    دلم آرومه مگه هرسال همینطوری نبود؟ مهم آخرشه که ما قهرمانیم. آخه لیموچی چیه که هایجک رو براش بکار ببریم
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    ای نباخت به تون ای نباخت به درک . یه مشت سوسول مفتخور که از بیت المال سیرمونی ندارن
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    طوری حرف میزنید که انگار خبرندارید موضوع اصلی چیه! جای زیر سوال بردن مدیریت پرسولیس بپرسید این پولای نجومی از کجا میآد که بازیکن قاپ میزنه.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 2
    هر کی به آقا درویش توهین کنه دشمن پرسپولیسه
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    13 2
    احسنت به مدیر پرسپولیس که پول پیت المال به شوتبالیستهای دوزاری نداد......خدایی ترابی ۸۰ملیارد می ارزه لموچی یه بازکن اماتور۸۰ملیارد اسماعیلی فر ۸۰ملیاردددددخدایا این پولا از کجا مییاد و به دست چ کسانی میوفته دوماه دیگه تراکتور و سپاهان باید با ۱۵امتیاز منفی شروع کن چون کاری که کردن اسمش پولشویی هست تلف کردن حق بیت المال
  • CA ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 10
    استقلال و پرسپولیس زیاد ولخرجی نکنید چند سالی تراکتور رو قهرمان خواهند کرد باید برای دوم سومی بجنگید اگر مشرق چاپ کرد این کامنت یادتون باشه
    • رضا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      3 0
      خخخخ تراکتور امسال مدعی سقوط به لیگ یک است
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 2
    ترابی امسال طوری مصدوم بشه که بر نگرده
  • رضا IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    5 10
    برای این تیم بازیکنان اهمیت ندارند چون نتایج راآقا مهدی تاج برایشان مهندسی می کند نه بازیکنان!
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      کدوم مهندسی تورو میکنه؟!
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      0 0
      خوب پس چرا دنبال بازیکنان تاپ هستید؟!با همین این بازیکنان درپیت و مربی هوچی تون بجنگید برای دوم و سومی
  • نادر IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    9 5
    همه نقشه برای این بود که پرسپولیس را خراب کنند حتی دادن تیم به بانک‌ها از قرار باتکها هیچ تلاشی برای تیم نمی‌کنند وبراشون مهم نیست چه بلایی سر پرسپولیس میاد .بنظر جور دیگه ای نمی‌توانستند جلوی قهرمانی‌های پرسپولیس رابگیرند چرا فقط برای پرسپولیس سقف قرارداد اجرا میشه....درویش باید بیاد توضیح بده اگر نمیتونهدخوب برهداستعفا بده
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    7 1
    اینا غیرت ندارن وبخاطر کسب پول بیشتر تن به هرکاری میدن وهمون بهترکه بروندو گورشون را گم کنند!!!
  • فوتبال = فساد IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    10 1
    فوتبال یعنی فساد و ارتزاق از خوم مردم مظلوم !! ....
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    بازیکن و مربی خیلی در موفقیت این تیم مافیایی تاثیر ندارند با همین بازیکنان فعلی و شاید ضعیف تر هم قهرمانی اسنپی و آفسایدی دیگری در دسترس است
  • هادی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    دم درویش گرم که به این دوزاریا پول مفت نمیده. ۸۰ میلیارد واسه ترابی!!! دمت گرم حاج درویش
  • مهدی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    تو ژورنالیست که این قراردادهای میلیاردی را منتشر می کنی و این دزدی آشکار از بیت المال را عادی سازی می کنی بدون این که سهمی برده باشی ( شاید هم برده باشی) در این گناه شریکی بدبخت بیچاره
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 0
    مشرق تو چرا میسوزی؟؟؟ پیروزی سال قبل همه رو خریده و نیازی به خرید نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس