به گزارش مشرق، حمیدرضا غلامزاده، دیپلمات، در توئیتی نوشت:

این الگوی «تبعیض مثبت» که ظریف و دولت منتخب با افتخار به تقلید از غرب سرلوحه کارشان قرار داده‌اند سالهاست مورد نقد جدی در غرب قرار گرفته و مانع از شایسته سالاری است.

مشکل اینجاست که شناخت ایشان از آمریکا و غرب در سه دهه قبل مانده و مصرانه در مقابل بروزرسانی آن مقاومت دارد.

الگوی «تبعیض مثبت» ظریف، مورد نقد جدی در غرب قرار دارد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    7 3
    مردم خودشون خواستند...بذارید امتحان بشوند تا خوب موش آبکشیده شوند. إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم...هرچند 13.5میلیون رای که شاید بعضی از این افراد سرپرست خانوار باشند، که قطعا هستند یعنی جمعیتی بیشتر از 13ونیم میلیون نفر، بایستی جور خزعبلات ظریف رو بکشند. اگر اقای جلیلی مصرانه به تیم آقای پزشکیان بپیوندند هرچند در سایه که بهتر هم هست، نگذارند که نظرات کارشناسانه‌ی این عتیقه های غربلیس امثال ظریف، مملکت رو قهقرا ببرد. آقای جلیلی بسم الله.
    • US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 1
      ظریف در 30 خرداد 1403: پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود. (ظریف استاد دروغگویی است - چند ماه قبل در فایل صوتی اش برای وجود suspend در برجام از مردم عذر خواهی کرد و گفت نمیدانستم در برجام suspend هست) - دروغگویی های ظریف زیاد است - چرا پزشکیان ظریف دروغگو را همه کاره خودش کرده؟ هدف این دو نفر چیست؟
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    7 1
    یه دختر 20 ساله یهودی از من که یک پسر 35 ساله مسلمان شیعه هستم صلاحیت بالاتری برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی داره. با مزه ست.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    3 1
    پزشکیان خودش کجاست، چه کار می کند اگر به جای او جلیلی رییس جمهور بود و در هیئت ها می چرخید و کار را می داد به مثلا کسی مثل ثابتی، رسانه های مخالف چه می کردند،،چه می گفتند... بیایید منصفانه پزشکیان را نقد کنید: نمی دانم نمی شود نمی گذارند، البته گفت در دولت قبل نگذاشتند برجام و اف ای تی اف خب یکی بگوید چرا باید بگذارند تو انجام بدهی وقتی کسی مثل حسن روحانی با اون سابقه و کب کبه ودب دبه را نگذاشتد اگر نمیدانی نمی شود و نمی گذارند چر امدی که حالا همه کاره بشود ظریف...
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    3 0
    احتمالا کسی که هم جنس باشه براش امتیازه قائل شن برا وزارت تا شیعه باشه!!
  • ارش IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 5
    مگه ما به سمت غرب میریم .ایشون منظورشون مبارزه با غرب هست .
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      2 0
      ایشون به سمت غرب غش کرده،اصلا هم ادعای مبارزه با غرب نداره،نقطه غرب و بنداز ،با اون ها مبارزه داره
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    3 1
    پزشکیان در مناظرات به جای ارائه برنامه ،نهج البلاغه می خوند و دم از حضرت امیر علیه السلام می زد ،ظریف (بخوانید رییس جمهور در سایه) به غیر شیعه (سنی یهودی زرتشتی مسیحی) ده تا امتیاز مجانی می ده. عجیب نیست؟!! تازه فهميدم شقيقه با گوزن / ربط دارد در بلاد كافري
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    شما اسم این ملاک ها را رانت بگذارید والا من مقصر نیستم که مرد یا زن شده ام. دین اکثر ما هم که از پدرو مادرمان به ما رسیده، در کشور ایران مگر اکثریت داریم؟ 40درصد جمعیت فارس زبان هستند و بیش از 60درصد مابقی، از سایر اقوام. این؟ چه جای رجحان دارد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس