مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب گفت: اگر با هم باشیم، حتی اگر برنامه ضعیف داشته باشیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم اما اگر برنامه قوی‌ای داشته باشیم اما باهم نباشیم متاسفانه نمی‌توانیم به اهدافمان برس

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در نشست با رؤسای ستادهای اصولگرا، با بیان اینکه حضور شما در اینجا لطف خداست، اظهار کرد: در این مدت همه شما دست به دست هم دادید تا مردم پای صندوق بیایند. بنده بارها گفته‌ام؛ آمدنم به این جهت بود که نظام را در خطر می‌دیدم.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های دیگر، انتخابات ریاست جمهوری معمولاً با شور و حال همراه بود و رأی دهندگان عده‌ای را با خود به پای صندوق رأی می‌کشاندند، تصریح کرد: متأسفانه این دوره تحریم‌های وسیعی در جهت عدم حضور مردم پای صندوق رأی وجود داشت.

رئیس جمهور منتخب افزود: در دور دوم انتخابات مجلس تنها ۸ درصد حضور پیدا کردند و این مقدار مشارکت خیلی خطرناک بود و در صورتی که حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم اینگونه پیش می‌رفت، شرایط نامطلوبی حاکم و کل نظام زیر سوال می‌رفت.

پزشکیان تاکید کرد: در این شرایط برخی به من گفتند چرا می‌گوئید آمده‌ام تا مردم پای صندوق رأی بیایند؟ مثل این می‌ماند که شما نیامدید رئیس جمهور شوید، اما من معتقد بودم اگر مردم بیایند بنده رئیس جمهور می‌شوم پس قطعاً باید مردم پای صندوق می‌آمدند.

وی با اشاره به اینکه مردم به نگاه بسته و تمامیت خواه رأی ندادند، گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت بنده می‌توانستم رئیس جمهور نشوم زیرا عده‌ای بودند که یکسره رأی ثابت داشتند. اما به لطف خدا مردم به صحنه آمدند و به آنها رأی ندادند.

رئیس جمهور منتخب افزود: این گروه نگاهی بسته و تفکری تمامیت خواه داشتند و فقط یک گروه و یک جناح را می‌دیدند و نتیجه فعالیت این گروه بدتر شدن هر روزه روند تمام مسائل کشور بود و کسانی که به نظام پایبند بودند و حتی انقلابی‌ها کنار می‌کشیدند.

پزشکیان بیان داشت: وقتی این طیف افرادی مثل ما را نمی‌پذیرند بقیه را چطور می‌خواهند بپذیرند. ولی نکته اینجاست که اگر در صحنه هم نباشند مملکت اداره نمی‌شود زیرا در واقعیت مملکت با من تنها اداره نمی‌شود و این نکته کاملاً روشن است. به همین دلیل بنده اعلام کردم که نامه بزنید و افراد را جمع کنید.

وی با تاکید بر بکارگیری افکار و سلایق مختلف گفت: قرار بود طبق شاخصه‌ها کار را ادامه دهیم و کسانی که نسبت به آن اعتراض دارند؛ یکی از شاخصه‌ها را اضافه یا یکی را حذف کنند و اگر هم شاخص درست است طبق آن افراد را معرفی کنید. بنده به تمام افراد از جمله آقای قالیباف، رضایی و حتی جلیلی هم گفتم افرادتان را معرفی کنید. اگر معتقدید شاخصی ضعیف است شما شاخص دیگری بگویید تا اضافه کنیم. طبق این شاخص‌ها همه افراد را جمع می‌کنیم و از میان آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم، با این روش دستمان پر است.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه افراد طبق شاخص‌ها انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در این ۴۰ سال طبق یک نظم به افراد سمت ندادیم، امروز دچار یکسری مشکلات شدیم اما در دوره جدید می‌خواهیم بر طبق شاخص‌های تعریف شده افراد را انتخاب کنیم. اینکه بنده گفتم حزبی نیستم دلیل بر این نیست که حزب نباید باشد برعکس حزب باید وجود داشته باشد، توسعه اجتماعی با وجود حزب‌ها شکل می‌گیرد. ما نه تنها باید زبان همدیگر بلکه زبان دنیا را بفهمیم و برای مثال هر فردی به زبان‌های بیشتری تسلط دارد توانمندتر است، این به عنوان شاخص توانمندی‌های فردی در نظر گرفته می‌شود.

پزشکیان در نشست با رؤسای ستادهای اصولگرا، گفت: آیا گروه‌های مهندسین، تجار، صنعت گران و … با هم یک طبقه واحد دارند؟ و آیا آنها هدف مشخصی برای زندگی کردن دارند؟ یا نه. متأسفانه همه فقط دنبال یکسری منافع هستیم و با سیستم کاری نداریم. کشور ما از نظر اجتماعی به این توسعه نرسیده است و متأسفانه هیچ حزبی نیز به این هدف نرسیده و در این شرایط به بنده هم می‌گویند چرا حزبی نیستید؟ بنده وارد هیچ حزبی نشدم چون دیدم هیچ حزبی برنامه‌ای ندارد. مجموعه دیدگاه‌ها و افراد باید در حزب با هم جمع شوند و بگویند اگر ما به قدرت رسیدیم؛ مثلاً این سیاست آموزش و پرورشی یا درمانی یا خارجی را در این مملکت پیاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: می‌گویند مشکل در مدیریت کشور است، اصلاً مگر این افرادی که روی کار آوردند، مدیر بودند یا علم و حتی مهارت آن را داشتند؟ قطعاً اینگونه نبوده است. اصلاً کدام بخش را درست کردند و آن مدینه فاضله‌ای که می‌گویند، کجا است؟ بنده همینم، صاف و ساده اما آیا شما آنکه می‌گویی هستی؟

رئیس جمهور منتخب درباره برخی انتقادها که «پزشکیان برنامه‌ای برای دولت ندارند»، گفت: بنده در انتخابات گفتم برنامه‌ام سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری است و برخی‌ها در انتخابات به بنده گفتند شما برنامه ندارید، و تعریفی هم از برنامه نمی‌توانید ارائه دهید، اما قطعاً بنده بهتر از آنان می‌دانم برنامه چیست. بنده دوره‌های مختلف در انگلستان، آمریکا، سوئیس و …دیدم و مدیریت هم کردم، پس می‌دانم برنامه چیست اما شما چگونه خارج از سازمان برای درون سازمان برنامه می‌نوشتید؟ در کجای دنیا در خارج از یک سازمان برای داخل سازمان برنامه می‌نویسند و آیا اصلاً چنین چیزی امکان پذیراست؟ حداقل یک رفرنس یا یک کتاب معرفی کنید و مدام هم این جمله را تکرار می‌کردند. طرف می‌گفت بنده طلا می‌دهم یا زمین می‌دهم، این در شرایطی است که ما قانون برنامه و بودجه داریم و طبق این قانون چنین چیزی امکان پذیر نیست بعد شما آن طلا یا زمین را از کجا می‌خواهید بدهید؟ چرا دروغ می‌گوئید. اینکه اگر بنده رئیس جمهور شوم می‌توانم قانون را زیر پا بگذارم و حرف‌های خودم را عملی کنم، به نظر شما امکان پذیر است؟

پزشکیان افزود: مشکل کشور ما از همین نکته‌ها شروع می‌شود، اینکه علمی عمل نمی‌کنیم و بی مبنا و اصول حرف می‌زنیم، برای گرفتن رأی یکسری حرف‌ها می‌زنیم اینکه عملی است یا نه اصلاً مهم نیست، در هم راستا خیلی هم به بنده فشار آوردند که برای گرفتن رأی یکسری حرف‌ها بزنم، وعده بدهم اما بنده وعده ندادم.

وی در خصوص اینکه باید با توجه به شرایط تصمیم گرفت، گفت: من معتقدم باید متناسب با شرایط تصمیم بگیریم. به همین سادگی نمی‌توان نیروی انسانی و رفتار انسان‌ها را تغییر داد. ابتدا باید مهندسی کنیم بعد تصمیم بگیریم. اینکه برخی فکر کنند به بنده دیکته می‌کنند اشتباه است، بنده شاخص‌هایی تعیین کردم و طبق آنها تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: وقتی تصمیم گرفتیم کاری انجام دهیم باید طبق آن هدف و آن راه حرف بزنیم و رفتار کنیم و به طور کلی آن راه را برویم اگر کسی نمی‌خواهد باید کنار برود من اعتقاد دارم باید طبق قانون که میثاق مشترک است رفتار کرد، باهم تصمیم می‌گیریم که این کار را انجام دهیم و اگر کسی قبول ندارد باید کنار رود. اگر بخواهیم قانونی را عوض کنیم باید از متخصصان کمک بگیریم. اگر کسی حرفی دارد باید با سند و شواهد علمی حرف بزند و اگر کسی حرفی غیر از این بزند پذیرفته نخواهد شد. نمی‌توان با حرف یک نفر توده مردم را بهم ریخت.

پزشکیان در ادامه با بیان اینکه مگر می‌شود بدون روابط خارجی رشد ۸ درصدی پیدا کرد، گفت: بعضی‌ها طبق کدام دلیل و شواهد علمی این حرف را می‌زنند. بیش از هزار و چهارصد سال است که اسلام آمده و قرآن را هم داریم، بعد ما این قرآن که حرف خداست را اجرا نمی‌کنیم، اما بعضی‌ها تا بحث انتخابات می‌رسد می‌گویند این برنامه را اجرا می‌کنیم و به آن‌جا می‌رسیم. بین تئوری و عمل فاصله زیادی وجود دارد. راحت می‌توان حرف زد اما موقع عمل می‌فهمیم به این سادگی‌ها نیست. اصلاحات یک تعبیر روشن دارد اما دلیل اینکه این همه حزب درست کردیم این است همه می‌خواهند رئیس شوند و با هم دعوا می‌کنند و زمانی که نمی‌توانند به یک فهم مشترک برسند هر کسی یک حزب تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: همه مشکلات و دعواها سر این است که «من رئیس شوم» و دعوا بر سر نفسانیت است برای همین ما در دولت جدید شاخص تعیین کردیم و هر کسی که بر اساس شاخص‌ها وزن بیشتری دارد بالا می‌آید و دیگر دعوایی وجود ندارد.

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: مشکل این است که در کار هم کارشکنی می‌کنیم، اگر با هم باشیم حتی اگر برنامه ضعیف داشته باشیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم اما اگر برنامه قوی‌ای داشته باشیم اما باهم نباشیم متأسفانه نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم.

پزشکیان در خصوص اینکه بدون پشتوانه وارد میدان انتخابات شد، گفت: خدا خواست و بنده به عرصه انتخابات آمدم وگرنه هیچ پشتوانه مالی، حزبی و قوم و خویشی نداشتم. رقبا از ما بیشتر امکانات داشتند اما خدا خواست و ما آمدیم البته نظر مقام معظم رهبری و دستوراتی که می‌دادند در رابطه با کنترل صندوق‌ها قطعاً تأثیرگذار بود.

وی در پایان درباره رابطه‌ی حق و اصلاحات گفت: از ابتدا نیز گفتم که برای رسیدن به حق نمی‌توان بدون اصلاحات قدم برداشت. باید مسیر، نگاه و مهارتمان را عوض کنیم و یاد بگیریم که بتوانیم باهم کار کنیم. ما بلد نیستیم به صورت تیمی کار و همدیگر را تحمل کنیم و دائم یک جریان راه می‌اندازیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 128
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 23
  • صادق IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    48 86
    فعلا که ریاست جمهوری ظاهراً در اجاره ظریف است شما هم با نوه محترم یک چرخی بزنید پفک نمکی بخره
    • US ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 8
      باهمی وجود نداره پزشکیان میدونه اونایی که بهش رای دادن ما همراه ایشون نیستیم بر همون عهدی هستیم که بستیم حالا بخواه بگو طالبان تندرو هیچ مهم نیست اونایی آویزونت شدن ارزوی نابودی نظام تا ما هستیم به گور میبرن
    • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      16 6
      خودت و اونایی که بهت رای دادن بهمون میگن طالبان
    • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      23 29
      خودت و اونایی که بهت رای دادن بهمون میگن طالبان اقلیت تندرو پس با ما کاری نداشته باش خودت میدونی این ۴ سال دولتت هر بلایی هم سر مردم بیاد نوش جانشون ولی اونایی که این خیال خام دارن به واسطه رای دادن به تو نظام زمین بزنن کور خوندن ما هستیم و خواهیم بود اون موقع
    • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      18 29
      خودت و اونایی که بهت رای دادن بهمون میگن طالبان اقلیت تندرو پس با ما کاری نداشته باش خودت میدونی این ۴ سال دولتت هر بلایی هم سر مردم بیاد نوش جانشون ولی اونایی که این خیال خام دارن به واسطه رای دادن به تو نظام زمین بزنن کور خوندن ما هستیم و خواهیم بود اون موقع
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      12 6
      فعلا که در گوش تو یاسین می خواند
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      17 30
      وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿۱۱ و هنگامي كه به آنها گفته شود، در زمين فساد نكنيد مي‏گويند ما فقط اصلاح كننده‏ ايم.
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      23 34
      جریان تمامیت خواه و انحصارگرا و بسته تیم راهبری شماست که تندروها به سرکردگی ظریف در آن جمع شده اند و شیعیان را هیچ حساب می کنند اما به دختر جوان غیر مسلمان امتیاز می دهند. اف بر دشمنان أهل بیت
    • DE ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      22 44
      آقای پزشکیان! آیا ریاست جمهوری را به آقای ظریف اجاره داده اید؟!
    • US ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 19
      به به انتخاب آقای عباس عبدی توسط ظریف در شورای راهبردی یک گره پیچیده مربوط به تلفات بالای کرونا را باز کرد - ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد - واردات واکسن کرونا توسط شهید رئیسی بدون قبول برجام و قبول FATF اثبات کرد که در دولت روحانی هم امکان وارد کردن واکسن کرونا وجود داشته - همچنین اثبات کرد وارد نکردن واکسن کرونا با بهانه عدم قبول برجام و عدم قبول FATF توسط دولت روحانی و ظریف (طبق اعلان عباس عبدی در فروردین 1399 بالا بردن تلفات مردم بیگناه از کرونا عمدی بوده و برای تحت فشار گذاشتن نظام برای احیاء برجام بوده) برای زنده کردن برجام با ایجاد تلفات بالا در اثر کرونا بوده است. آقای ظریف بر طبق افشاگری عباس عبدی در فروردین 1399 تو بخاطر جلوگیری عمدی از وارد کردن واکسن کرونا باید پاسخگوی فوت بیش از 130 هزار مردم بیگناه در اثر کرونا باشی. چرا مردم و مسئولان با استناد به افشاگری عباس عبدی در مورد عمدی بودن بالا بردن تلفات کرونا برای زنده کردن برجام توسط ظریف و روحانی این دو فرد را محاکمه و مجازات نمی کنند؟ عباس عبدی از کجا اطلاع داشت که بالا بردن تلفات برای احیاء برجام توسط ظریف در حال اجرا است؟ از ظریف شنیده بوده یا از اجانب؟ - ضمناً آقای ظریف چرا مانع انتقال دانشجویان ایرانی بازگشته از ایتالیا به قرنطینه وزارت بهداشت شدی و با دخالتت آنها را به هتلی در مرکز تهران فرستادی که فاقد امکانات بهداشتی و درمانی و کادر پزشکی بوده و با فرار تعدادی از آنها احتمالاً باعث ابتلای مردم بیگناه به کرونای کشنده ایتالیا و اسپانیا و رسیدن تلفات کرونا به رکورد روزی 709 نفر در روز شدی؟
    • US ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 5
      با انتخاب چیت چیان ناکارامد (عامل نساختن نیروگاه جدید در دوران وزارتش در دولت روحانی و مسبب اصلی کمبود برق در کشور ) در کارگروه برق، معلوم شد که این کارگروههای تشکیل شده توسط ظریف دنبال پیدا کردن و انتخاب افراد کارامد نیستند و ظاهراً هدفشان دادن مسئولیت به افراد جناحی غیر متخصص و ناتوان است.
    • US ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 11
      با شاخ گذاشتن ظریف برای پزشکیان انتظار هر اشتباهی را از این دو نفر باید داشت
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 28
      یعنی ظریف اعضای کابینه رو نشونش داده! خبر داره کیا هستند ؟ یکی روشنش کنه؟ ورژن ایرانی بایدن
    • IT ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 4
      من که دوست ندارم با شما برم نه چاه. تبریک به انتخاب اصلح آدم هایی که به شما رای دادن.
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 0
      به نظر میاد پزشکیان اصلا تو جریان نیست،احتمالا ظریف کابینه رو با مشورت بایدن و ترامپ و نتانیاهو و ...چیده،آخه مگه میشه تمام کابینه سربازان اسرائیل باشن به روایت نتانیاهو
    • IT ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      4 0
      آقا من و ۱۴ میلیون ایرانی با شما نیستند، الان یعنی مشکلات حل نمی شه؟
    • عبدالله IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      بسم الله. بی جهت ظریف برایش شاخ نگذاشت عجل جسدا" له خوار فقط صوت است آن هم یا کلیات ابوالبقاء می بافد یا یک ریز دروغ کاخ تشریفات سعادت آباد هواپیمای اختصاصی ووو حتما از آسمان افتاد وسط ستاد شما رئیس ستاد زاکانی بود به جرم میلیاردی فساد مالی دستگیر شد آمار و نمودار غلط را هم جلیلی نشان میداد وعده ریاست به اهل سنت و قوم ترک که فیلمت هست حتما قالیباف بود این همه فاسد اقتصادی و امنیتی هم الان در شورای قاضی زاده کابینه میسازند جوری میگه مردم من را خواستن برای فلان انگار با اکثریت قریب به اتفاق برنده شده و آن نزدیک 14 میلیون مخالفش مردم نیستن و مثل رنانی را در شورای لویی جرگه اش نمیبینه که به مردم با فرهنگ اصفهان فحاشی میکنه
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 1
      توباظریف هستی وظریف بامانیست .افکار پوسیده ی متحجر خودش رو به اسم مردم می زنه ...یکی به این بگه مردم ایران با شرف هستند وانسان وهنوز از قاعده ی انسان بودن خارج نشدند که کودک کشی ونسل کشی فلسطینیان را نادیده بگیرند .تف به اون سیاستی که از نتانیاهوی خونخوار مرموزانه دفاع کند
    • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 11
      ظریف باید بره کنار مردم مگه به ظریف رای دادند
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 0
      جناب پزشکیان مناظرات تمام شده، شما هم رئس جمهور شده اید اما فهرست اعضای شورای راهبری، به عنوان کارشناس به شدت ما را متعجب کرد! اینها برای شما دیکته نمی نویسند بلکه انشاء می نویسند! خیلی زودتر از آنچه که فکر می کردیم قضایا و ابهامات روشن شد!
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      ما خیلی هم خوشحالیم
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      اینو به ظریف بگو نه اصولگرایان ! شما با خودتون هستید وتمام .فعلا که داره وزیر تعیین میکنه وشورای راهبردیش هم شده پر آدمهای مسأله دار
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    18 15
    هیچ با همی نیست همونطور که شما دوره ریسی و احمدی نژاد با ما نبودید اون به اصلاح ستادهای اصولگرا لطف کنن اسمشون ببرن یادمون بمونه
    • ارسلان IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 2
      منظورش از اصولگرا دار و دسته لاریجانی و باهنر هست‌.خخخخ بعید است آقای دکتر قالیباف و یا دکتر رضایی به طناب پوسیده اینها اعتماد کنند.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 4
      محسن رنانی عضو شورای انتخابی ظربف: روحانیت شیعه خرافات است پهلوی با خرافات مبارزه میکرد!! بد عاقبتی برا خودتون ساختید با رای دادنتون
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 1
      یه سری محکوم فتنه گر شدند شورای راهبردی ...این دیگه چه وضعشه ...اسامی رو که می بینی کله ات داغ میشه .
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    28 25
    حرفت با عمل ات یکی نیست سلطان تناقض
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    23 24
    چقدر از این دو رو منافق منتفرم
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      11 10
      ما هم متنفریم
    • US ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 10
      انتخاب آقای عباس عبدی توسط ظریف در شورای راهبردی یک گره پیچیده مربوط به تلفات بالای کرونا را باز کرد - ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    21 18
    عزاداری قبول. هیئت‌گردی تموم شد یا این که تا اربعین جلسات کارشناسی شما با اصحاب فرهنگی کشور برقراره؟
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      منتظره سخنرانیشو بنوسن چون....
  • صادق IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    23 26
    فعلا که ریاست جمهوری ظاهراً در اجاره ظریف است
    • US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 6
      به به انتخاب آقای عباس عبدی توسط ظریف در شورای راهبردی یک گره پیچیده مربوط به تلفات بالای کرونا را باز کرد
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    29 33
    به همین ظريف جونت معلومه که‌ ششدانگ دولت تورا تحويل گرفته‌ وتازه هم برای شیعیان خطونشون می کشه
    • US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 9
      آقای ظریف بر طبق افشاگری عباس عبدی در فروردین 1399 تو بخاطر جلوگیری عمدی از وارد کردن واکسن کرونا باید پاسخگوی فوت بیش از 130 هزار مردم بیگناه در اثر کرونا باشی. چرا مردم و مسئولان با استناد به افشاگری عباس عبدی در مورد عمدی بودن بالا بردن تلفات کرونا برای زنده کردن برجام توسط ظریف و روحانی این دو فرد را محاکمه و مجازات نمی کنند؟ عباس عبدی از کجا اطلاع داشت که بالا بردن تلفات برای احیاء برجام توسط ظریف در حال اجرا است؟ از ظریف شنیده بوده یا از اجانب؟ - ضمناً آقای ظریف چرا مانع انتقال دانشجویان ایرانی بازگشته از ایتالیا به قرنطینه وزارت بهداشت شدی و با دخالتت آنها را به هتلی در مرکز تهران فرستادی که فاقد امکانات بهداشتی و درمانی و کادر پزشکی بوده و با فرار تعدادی از آنها احتمالاً باعث ابتلای مردم بیگناه به کرونای کشنده ایتالیا و اسپانیا و رسیدن تلفات کرونا به رکورد روزی 709 نفر در روز شدی؟
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 7
    جوان بودم در دوره اصلاحات تمام زندگی ما را به بهانه امنیت کمربندی گرفتند ومتنوع الساخت کردند آفای دکتر پزشکیان ایا شما اشتباه خاتمی را اصلاح کرده وکاربردی ها را اجازه ساخت می دهید یا همچون خاتمی معتقدید مالکین زمین های که دولت در آن حادثه کمربندی کشیده مستوجب فقر وعذاب هستند
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 10
    آخه این چه قیاس احمقانه ایه؟! مشارکت دور دوم مجلس رو با ریاست جمهوری مقایسه می کنید؟! انتخابات دور دوم مجلس کشوری نبود در ضمن خیلی ها که تو دور اول رای داده بودن دور دوم براشون اهمیتی نداشت
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      انتخابات مجلس بمراتب مشارکت از ریاست جمهوری بالاتره چون قومی قبیله آیی و طایفه اییه
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    24 21
    کار تیمی شما رو هم دیدیم! رئیس جمهوری که با دروغ و تزویر و فریب رای آورد و عده ای دشمنان خونی را داره راس کار میاره. خدا ازتون نگذره.
    • US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 9
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 4
      انتخاب آقای عباس عبدی توسط ظریف در شورای راهبردی یک گره پیچیده مربوط به تلفات بالای کرونا را باز کرد - ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    22 18
    هر موقع از تهمت های که به شهید رئیسی زدی توبه کردی معلوم صادق هستی
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 7
      انقدر اطلاعاتت در حد بیست و سی و مشرق نیوز نباشه یه ذره فکرتو به کار بنداز
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 1
      اره اصلاعاتت در حد کانالهای تلگرامی بسیار راستگو اصلاحطلب بالا ببر
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 2
    پورمحمدی خوب ایشان را توصیف کرد. داریم به چشم می‌بینیم که پزشکیان را دارند اداره می‌کنند.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    16 13
    خیلی طول نخواهد کشید همگان خواهند دید این کاری که دارید میکنید شو است یا نه سیستمی برای انتخاب وزرا
  • علـی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 7
    دکترجان! دورت بگردم، مخلصتم، نوکرتم، هرچی بگی به روی چشششششششششششم. اما در مورد ظریف از ما انتظار نداشته باش. غلامتم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 1
    برای کابینه چه تلاشی کردید
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 3
    اره باید با هم باشیم ولی اقاظریف چیز دیگه ای می گه که ؟!!
  • یوسف IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 9
    شما فعلا با ظریف هستید.ظریف هم سلطان دورویی و دوبه هم زنی و تفرقه
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 13
    اصولگراها اکثرشون بهره هوشی خیلی خیلی پایینی دارن
    • DE ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 0
      از تابحال بردگی فکری آمریکا، هوش شده است؟
    • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 0
      باز خوبه اونا یه بهره دارن حالا پایین یا بالا ،اصلاحات که از گردن به بالا فلج
  • پایدار IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    13 5
    هر چی دله دزد و ضد انقلاب را آورده توی کابینه‌اش حالا میگه بیایید با هم باشیم
  • فهیم IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    16 8
    امروز تصمیم گیران و تصمیم سازان حضرت‌عالی کسانی هستند که مسبب شرایط امروز و سایه نظام را با تیر می زنند نیامده یاس و ناامیدی حاکم شده
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 8
    چرا اتاق بازرگانی لابی نمی کنه که این تحریم ها تحریمهای سپاه و عیره برداشته بشه لابی این طرفی اون طرفی...
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 6
    شماهم بجای طلا قول غیردروغ عدالت داده ایدحال چگونه پایه آنرابرکارشناسی آقای ظریف کم حوصله وتوان ونمونه گروه مربوطه قرارداده اید؟
  • DE ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 7
    خوب به خاطر بسپارید! افراد زیر کاملا غیر جناحی برای دولت پزشکیان وزیر و مدیران مهمترین تشکیلات دولتی را تعیین می کنند، کاملاً مطلقاً غیر جناحی! محمد جواد آذری جهرمی نورالدین آهی رحمت‌الله بیگدلی علی تاجرنیا احمد ترک‌نژاد سمیه توحیدلو محمد رضا جلایی‌پور محسن حاجی میرزایی الیاس حضرتی هادی خانیکی علی ربیعی محسن رنانی محمد رهبری فیاض زاهد علی شکوری‌راد ابراهیم شیخ سید رضا صالحی امیری محمد صدوقی علی طیب‌نیا محمد جواد ظریف امین عارف‌نیا علی عبدالعلی‌زاده حسین عبده تبریزی عباس عبدی رئوف قادری محمد قائم‌پناه محمد کبیری حسین مرعشی شهیندخت مولاوردی مصطفی مولوی فاطمه مهاجرانی
    • لنگی سوز IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      این اسمها که همه شون مزدورهای اصلاح طلب هستند . این مزدورها میخوان کابینه پزشکیان رو تشکیل بدن ؟؟؟؟؟ خدا به داد مردم ایران برسه
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    14 8
    آقای پزشکیان مگر تصمیمات را شما می گیرید؟ ظریف نیویورکی ؟
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 2
    باشه ....
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 3
    آقای دکتر پزشکیان ما جز ادیان رسمی ایران نیستیم ما شیعه علی هستیم
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 1
    جواد امام درباره یکی از کمیته ها که میخواد وزیر نیرو تعیین کند هشدار داده است مدیر شرکت بدهکار بانکی چطور سر ازونجا در آورده است !!!!!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 2
    آقای دکتر پزشکیان ما شیعه ایم وجز ادیان رسمی ایران نیستیم واتفاقا فارس زبانیم وکاملا غربیه در ایرانستان شما اما صاحب هیاتی که می رفتی خودش هم شیعه بود همسرش، هم ایرانی بود آری خیلی ها خواستند بزرگی ما را حذف کنند اما نشد که رفت حرمت شاهی که با بیت الحرام کعبه محرم شد بله شاهزاد ه پارسی عروس خاندان رسول الله شد وفرزندش امام شیعیان وما به این امر افتخار می کنیم حالا دکتر ظریف بیا وبه این دو افتخار به ما منفی بده ما اصلا به در دولتت نگاه هم نمی کنیم تو وچاههای نفتت وما هم خزانه غیب خدا روزی می گیریم وبه آن قانع هستیم السلام علیک یا علی ابن الموسی الرضا
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 5
    نترسید نترسید ما همه با هم هستیم🤡 گفتم یادآوری کرده باشم برای آقای پزشکیان در ماجرای فتنه و آشوب سال ۱۴۰۱
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 4
    ایکاش شعار "ظریف گورت رو گم کن" توسط عده ای در نمازجمعه امروز تهران رو ببینید آقای دکتر پزشکیان عزیز
  • هادی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 2
    بنده خدا منظورت از ما کیان؟ ما مردای شیعه که رسما تو دولتت آدم حساب نمیشیم. برو با زنا و اقلیت ها مملکت و بچرخون. ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!!!
  • محمد IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 2
    شما می گفتی من حزبی نیستم تمام اصلاح طلبان تندرو و محکومین امنیتی دور تو گرفتن
  • محمد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 2
    بانیان وضع موجود دار و دسته روحانی هستش هر موقع اعتراف کردی معلومه صادق هستی به شهید عزیز رئیسی تهمت زدی توبه کن
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 1
    ما که به ناچار مجبور شدیم در کنار شما باشیم فعلا این شما هستید که در کنار ما نیستین پس شما کجایین؟ جا زدین میدان رو خالی کردین؟
  • امید RU ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 1
    میگی نگاه تمامیت خواه ندارم ولی میبینیم که فعلا همه از دور بری های خودتون هستند
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 1
    این آقای پزشکیان،مردم رو چی فرض کرده؟دیگه داره با کارها و حرفهای متناقضش،به شعور ملت توهین میکنه.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    1 0
    "دلیل اینکه این همه حزب درست کردیم این است همه می‌خواهند رئیس شوند" حرف حق. اینقدر که میگوییم اقتصادمان مشکل دارد، فرهنگمان مشکل دارد و ... از همه بیشتر سیاستمان مشکل دارد. چرا مثل ده ها کشور دیگر چند حزب درست و حسابی و قوی نداریم. اکثرا باند بازی هست. مشکل اصلی خود سیاستمداران هستند و اول باید خودشان را اصلاح کنند.
  • امید RU ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 1
    میگی من انحصار گرا نیستم ولی همون ظریف میآید با بی شرمی تو صدا سیمای نظام اسلامی آن هم با مکتب رسمی تشیع اعلام می‌کنه تشیع بودن ملاک مدیر بودن نیست دیگه نفاق از این بدتر هست از کوزه برون طراوت که در اوست دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس
  • DE ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 2
    پزشکیان خیلی کمتر از آنی است که بتواند با گپ و گفتگو و با این و آن، هیئت گردی و عکس یادگاری، محکومین امنیتی فتنه ۸۸ و مروجین فحشا را به اسم «شورای راهبری» بر مردم تحمیل کند.
  • رضا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 0
    رمز ما همه باهم باشیم تا کارها پیش رود چیست؟ یعنی فردا اگر این حضرات هر غلطی کردند باید با آنها همراهی کرد و اگر کسی مخالفت کرد انگ‌کارشکنی می خورد! ایشان به دنبال خراب کاری های اساسی هستند و ما باید مراقب باشیم.
    • DE ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      آفرین! دقیقاً نقشه همین است. عناصر سیاسی غرب در ایران را پشت کلمه رمز «وحدت» بر مردم تحمیل کنند، آنهم به اسم «مردم سالاری».
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 1
    لطف غر نزنید قر بدید.
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      وای اون زنه که میگه غر نزنین قر بدین
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    1 2
    بعضی ها لیاقتشون همون
  • رضا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    رمز ما همه باهم باشیم تا کارها پیش رود چیست؟ به نظر می رسد تیم پزشکیان خواب های پلیدی برای نظام دیده اند و قرار است کارهای خاصی انجام دهند و مطمئنا در این مسیر مخالفت ها با ایشان شدت خواهد گرفت. راهی که میتوان این مخالفت ها را سرکوب کرد این هست که اگر کسی با آنها مخالفت نماید به عنوان کارشکن و وحدت شکن معرفی شود و به گونه ای به جامعه القا شود که اینان نمی گذارند کارها پیش رود! آری مراقب رمز کلام همه باهم باشیم باشید!
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 0
    ازماست که بر، ماست
  • NL ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    حاجی اول برنامه قوی ات رو اعلام بکن تا مردم ببینن! فقر،بیکاری،گرانی و فساد تو برنامه ات جائی دارن یا نه؟در غیر اینصورت برو غاز چرونی!
  • آذربایجان‌وپیرامون‌.درانتظار‌بهار IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام‌آقای‌پزشکیان‌‌ظریف که‌شمارا‌درجلو‌دوربین‌با‌ بالابردن‌دوانگشت‌از‌پشت سرتان‌تمسخر‌کردیک‌دلقک استاین‌مردک‌ احمق‌شمارا‌سرکار‌گذاشته
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    تمامیت خواه فقط اصلاح طلبان رذل وطن فروش دروغگوی خائن هستند شما خودت سردسته آدم‌های تمامیت‌خواه هستی شخصیتی بی‌ادب، گستاخ و دروغگو هستی
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    رئیس جمهور چند بار تکرار کرده که دستور رهبری در حفاظت از صندوق های رای در پیروزی من خیلی موثر بود؟... یکی جواب بده در انتخابات قبل آیا رهبري دستور حفاظت از صندوق رای رانمی دادند؟؟ آیا قبلا در صندوق ها دستکاری می‌شده مثلا در دوره ریسی که الان با دستور رهبري دستکاری نشده پزشکیان رای آورد یعنی قراربود در صندوق‌های رای به نفع جلیلی دستکاری بشود ولی چون رهبري دستور دادند دستکاری نشد
  • مهدی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    ملت این کشور انگار به ظریف رأی دادن؟!ظریف قشنگ داره سوراخ نفوذ در کشورو گشادتر میکنه یک جاهایی حتماً و قهرا و جبرا برای امنیت کشور باید رهبری دخالت کنه پروژه برعندازی ناشیانه با فشار بر ملت در راهه یک دلیل عیان چرا آمریکا تحریم اینترنت ماهواره ای را معاف کرد!
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 0
    پزشکیان و ظریف: زن سلفی 20 امتیاز- مرد شهید شیعه 0 امتیاز
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 0
    پزشکیان: سلمان فارسی که پیامبر درباره اش فرمودند منا اهل البیت 0 امتیاز - همسران شمر و یزید 20 امتیاز
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      حتی نتانیاهو هم در این حد از ظریف توقع نداشت ،این کارها تو آمریکا هم قفله
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 0
    به احتمال زیاد این دولت عمرش به ۴ سال هم نرسه!!! شک نکنید!!!
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    آقا ما رای به یک نفر داده ایم اما کسی دیگر دارد کارهای رییس جمهور را انجام می دهد؟ یعنی چه چه اوضاعی است دیگر چرا انتخابات برگزار کردید از اول می گفتید رییس جمهور دو نفرند یکی آقای ..و یکی جناب آقای... انگار سناریوی حوادث زمان آیت الله کاشانی و مصدق روی میز برخی است خدا بخیر کند خدا بخیر کند وااای خدا کمکمان کن تو را بخون شهدای عزیزمان خانواده های شهدا کم داغ ندیده اند ایران را تکه تکه نکنند ای خدااااا
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اعلام که جنابعالی با اغتشاش گران وخشونت طلبان هستی؟
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 1
    کدوم مشکلات ؟؟؟
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    یه سری ازهمشهریهای آذری ما بدو بدو به پزشکیان رای می دادند خودشونو داشتند خفه می کردند بهشون گفتیم این دولت پزشکیان نیست .دولت روحانی وظریف است .می گفتند :نه دولت خودپزشکیان است .بیا تحویل بگیرید .شماها که از دولت روحانی بدجور ضربه خوردی وندیداد منتقدش بودید حالا بدون رو دربایستی باید خرابکاری فتنه گران رو تحمل کنید وبه نظام هم اتهام نزنید .ما حوصله آشوب وفتنه هم نداریم .
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    مارو گرفتن ؟ چه وضعیه ؟ نبش قبر دارن میکنن
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    انقلابیون کجا هستند چرا نشستند به پاخیزید مجازی را تا ظریف و آذری جهرمی مردمو رنگ نکردند
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    خدامارو ازشر جادوگران اصلاحاتی نجات بده
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 0
    از قدیم گفتن ،قسم حضرت عباس یا دم خروس، جناب شما میری هیئت و دولتش رو دادی به امثال ظریف که به قول امام یک غرب زده تمام عیار است،نمی شه همینجوری حرف زد.
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    شورای راهبردی پزشکیان غالباً از متهمان امنیتی تشکیل شده است ، پیشنهاد من به جناب پزشکیان این است ، برای اینکه باهم بودنشان تکمیل بشود ، تعدادی از متهمان به دزدی و قاچاقچی گری را هم به گروه راهبردی شان اضافه بفرمایند
  • حامد IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اومدن افرادي كه نالايق بوده شايستگي ندارند رو انتخاب كردن كه براي كشور وزير انتخاب كنند! اين بود شايسته سالاري؟ فردي كه اكثر عمرش رو ايران نبوده و از سياست داخلي، اقتصاد، مسائل كشور بي اطلاع است و آن قدر بي اطلاع است كه فكر مي كرد آمريكا مي تواند با يك بمب كل سيستم دفاعي ايران رو نابود كند مسئول گزينش وزار شده! كسي كه حتي در كار خود نيز متخصص نبوده و شكست خورده و بعد از هشت سال مذاكره از هر نظر در مذاكره و توافق شكست خورده و دست آوردش هيچ بوده و چنان حرف مضحكي زده براي كشور وزير انتخاب خواهد كرد! آقاي پزشكيان اين بود كارشناس كارشناس؟ اين بود اتحاد و فراجناحي!
  • حامد IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    چون پزشكيان از اكثر مسائل كلان كشور بي اطلاع بوده و هيچ دانش و تجربه اي ندارد مجبور شده همه وظايف رياست جمهوري رو به اين آن بده. آقاي پزشكيان اصلا فرق بين فلان وزارت با فلان وزارت رو نمي دونه و فردي هم سراغ نداره كه وزير انتخاب كنه به اين علت كار رو داده دست ظريف! ظريف كه تنها تخصصش سياست خارجي است و اطلاعي از مسائل امنيتي، مسائل سياسي و اجتماعي و اقتصادي كشور نداره و در كار تخصصي خود هم به تمام معنا شكست خورده
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 0
    بالاخره بعد از این همه مدت آقا صحبت کردند،یحتمل از روی نوشته اونقدر تمرین کرده تا بتواند حرف بزند،البته احساس خطر کردند گفتند بیا این حرفها را بگو تا مراسم تحلیف و تنفیذت به مشکل بر نخورد بعد دوباره دهن اینها را ببند تا کارمون را بکنیم،امیدوارم اقشار انقلاب غول نخورند،آقا تواین لیست کمیته راهبری پر از افراد مسأله داره که با جمهوری اسلامی زاویه داشته و دارند،
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    5 0
    اولا که وعده طلا نبوده،اعتبار طلا بوده،در ثانی شما هیچ برنامه ای نداشتی چون قرار بوده بهتون برنامه بدهند،شما توانتخابات گفتی حزبی نیستم دروغ گفتی از قبلش اصلاحاتی بودی مرامنامه اشون را هم امضا کرده بودی ،شما که با نمودار دروغ و حرفهای دروغ عملکرد دولت شهید رئیسی را زیر سئوال بردی،سلطان دروغگویانی
  • CA ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    8 0
    منظور شما از «اگر با هم باشیم» یعنی تو و ظریف باهم باشید؟؟؟ فــــــاجــــعه ست و فقط هم شخص شما مقصر این فاجعه‌ست . آخه مرد مومن آدم قحطیه رفتی سراغ برجامچای‌الدوله؟ اینطوری نه تنها خفت و خواری او برطرف نخواهد شد بلکه جنابعالی رو هم با خودش میبره پائین که الان تا حدی هم موفق شده. کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. ظریف اگه کاربلد بود دستاوردی بهتر از ۸سال خسارت محض برجام داشت که نداره. با این سخنرانی ها کاری از پیش نمیبری،مردم عمل میخوان نه شعار.
  • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    8 0
    این بنده خدا یک سری لغات حفظ کرده همش به زبون میاره...حواسش نیست الکی الکی رای آورده و الان ریس شده
  • عبدالله حق پرست IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 0
    بازی شورای راهبردی و ظریف و ... همه و همه سناریوی مسخره ای برای وزیر شدن نوچه ها و دست پرورده های حزب خاندان هاشمی و نسل جدید آنهاست . گله ای که لاجرم و به طور قطع و به عنوان آش کشک خاله، چوپانشان، اسحاق جهانگیری است.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 1
    آقای پزشکیان این که گفتی ما قول ندادیم عباس عبدی اطلاعات فروش محکوم به زندان سفارش کرد که قول نده شما هم گوش کردی. اینکه می گویی با هم باشیم کدام با هم؟ شما جبهه اصلاحات (خاتمی)، کارگزاران سازندگی (کرباسچی) و تدبیر (روحانی) برای جنابعالی تصمیم می گیرند ظریف را هم نماینده خودشان کردند و دارند دولت تشکیل می دهند مگر با هم نیستید؟ مقام معظم رهبری فرمود با خداوند عهد کنید که اگر موفق شدید و توانستید مسئولیتی بدست آورید کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره ای با انقلاب زاویه دارند . افراد مسئله دار، متهمین فتنه، افراد زاویه دار با انقلاب و نظام، افراطی ها و ... سعنی تکرار عقب ماندگی کشور. آقای پزشکیان شما از همین ابتدای کار عهد شکنی کردید و خداوند عهد شکنان را دوست ندارد شما اختیار خود را به خاتمی و روحانی سپردید راهبرد دولتتان را اینها بدست گرفتند همه افراد زاویه دار با انقلاب را همانند خودشان برای تشکیل دولت به دور هم جمع کردند تا دولتی کاملا ضد نظام جمهوری اسلامی تشکیل دهند و ماموریت نا تمام دولت خاتمی که مجلس ششم هم حامیش بود را تمام کنند اما زهی خیال باطل که این فتنه گران بتوانند به چنین دولتی دست یابند مگر مجلس مرده است مگر مجلس ما بی غیرت شده است مگر مجلس ما ضد نظام شده است حتی اگر هم بشوند مجلس ششم مگر ملت مرده اند ملت نمی گذارند آب از گلوی این فتنه گران پائین برود اگر بنا بود که به چنین روزی بیفتیم دولت های پهلوی خیلی از شوا بهتر بودند چه نیازی به این همه شهید و جانباز داشتیم که شما وارث آنها باشید
  • محمدایوب IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 1
    دعا کن همیشه محرم وهیئت باشه توهم تو هیئت وارد کار نشی که مثل شیخ گلاسکو زیر بار کشور داری نزایی فعلاتو ماه عسل هستی ظریف هم زیر برجام وزبان دانی دوست جوانی کری ترجمه تعلیق را حالا داره سرپرستار پزشک شده داره براش وسیله جراحی می چینه. کلنگ به جای چاقو.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    فعلا تا دولت تشکیل نشده نمیشه حرف زد دولت تشکیل بشه تا بهد ...
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    با هم بودن را قبل ازموسوی و خاتمی و روحانی باید یاد میگرفتید. در حال حاضرهم مسئولان بی کفایت جپ و راست با هم و همسفره هستند فقط مردم را با خود ندارند.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 1
    این شما مسؤلین هستید که هیچوقت با ملت نبوده اید وگرنه ملت که همیشه درمیدان بودن وهیچگاه هم میدان را ترک نکرده اند!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 1
    اگر قرار باشه ظریف به این چرندیات وخزعبلات ادامه بده باید حالشو گرفت .ظریف باید بره کنار آقای پزشکیان حواست باشه
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 1
      ظریف رئیس جمهور پزشکیان دستیارش
  • جلالی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    آقای پزشکیان فکر می‌کند که ملت خیلی ساده لوح هستند، ایشان واطرافیانشان هدفی جز تخریب ندارند، دعوای زرگری با اصول گراها راه می اندازتد، آنچه منافع باشد به نفع خودشان تقسیم میکنند، بعد هم گور پدر مردم وکشور
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    آقا یکی به این بنده خدا نوشته بده از رو اون بخونه. اخه این چه ادبیات سخیفی؟؟
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    این اگر همون نیستی که با عگر نوشته میشه
  • حسن IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    روضه را اینجا می خواند حلوا ش را جای دیگر پخش میکنه
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اینها دنبال یک حکومت دیکتاتوری لیبرال علیه نیرکهای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند ...
  • وهاب IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دروغگو، تمام اصلاح طلبان تندرو ضد رهبری، مدافع فتنه و مخالف حجاب رو در شورای راهبری دور هم جمع کردی و دم از با هم بودن میزنی.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    منظورشون باهم باشیم یعنی همه باهمه باشن
  • علی DE ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    آقای پزشکیان زبان و عملش متفاوت است.نوچه ظریف مشکوک شده با خواص انقلاب همدردی میکند!
  • جهل سیاسی مردم IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    در حرف میگن کنار هم باشیم و دم از وحدت میزنن ولی در عمل مشخصه!!! چه کسانی مثل مگس جمع شدن دور و بر جناب پزشکیان!!! همانها که با اقدامات تزویرانه خود چرخ هسته ای و صنعتی این کشور را در دولت جناب روحانی که دستش همش داخل جیب مردم بود به باد فنا دادند و هنوز به آن افتخار میکنن برجام... البته مشکل جهل سیاسی است که متاسفانه بر اکثر مردم ایران حاکمه
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    درود بر اقای پزشکیان ریاست جمهور محترم وادم شفاف ولی اقای ظریف که ریاست شورای راهبردی را بر عهده دارد قابل اعتماد برایرهمه نیست ونمی تواند گزینه ای که متخصص وکار بلد است وبا خودش که ۸ سال در مملکت مسوولیت داشته وبااو زاویه دارد انتخاب کند واو ارزیاب خوبی نخواهد بود
  • منتقد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    با سلام منظورتون از با هم بودن یعنی با ظریف بودنه
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    آقای پزشکیان! دائم در تبلیغات دوره انتخابات و در مناظره ها و اکنون در اغلب سخرانی هایت تکرار می کنی که: "بنده دوره‌های مختلف در انگلستان، آمریکا، سوئیس و …دیدم و مدیریت هم کردم، پس می‌دانم برنامه چیست". آقای دکتر پزشکیان! آقای دکتر سید علیرضا مرندی در سال ۱۳۴۳ در رشته پزشکی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و در خلال دوره دانشگاه ۶ ماه هم زندانی سیاسی بود. ایشان در بین سال های ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۰ دوره تخصصی کودکان را در دانشکده پزشکی ویرجینیای آمریکا گذراند و در سال ۱۳۵۰ بورد تخصصی اطفال را دریافت کرد. و در سال ۱۳۵۶ بورد فوق تخصص نوزادان را دریافت کرد. آقای دکتر مرندی ابتدا استادیار و سپس دانشیار دانشگاه رایت - استیت آمریکا بود و تا سال ۱۳۵۸ رئیس بخش کودکان و همزمان رئیس بخش نوزادان بیمارستان دانشگاهی میامی آمریکا بود. سپس به ایران بازگشت و به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت دوم میرحسین موسوی و دولت دوم هاشمی رفسنجانی خدمت کرد. و اکنون هم با درجه علمی استاد تمام در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول خدمت است. ولی ایشان، برعکس جنابعالی که فقط چند دوره کوتاه کار آموزی را در خارج از کشور گذرانده ای، اینقدر منم منم نمی کند و خودش را عقل کل نمی داند و دیگران را که در رشته هایی غیر از پزشکی تحصیل کرده اند بی سواد و نادان محسوب نمی کند (بویژه اینکه تحصیلات این افراد مورد تمسخر شما، در رشته های علوم سیاسی و موضوعات راهبردی باشد، که تناسب بیشتری هم با پست ریاست جمهوری دارند، در مقایسه با رشته های علوم پزشکی)
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تا خون در رگ ماست بر علیه دروغ و تحریف میجنگیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس