پرسپولیس با خیال راحت دنبال خرید بازیکن گران‌قیمت خارجی

باشگاه پرسپولیس با فراغ بال در انتظار آخرین بسته پیشنهادی قطری ها برای جذب مدافع این باشگاه است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس از دریافت پیشنهاد دو باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن وارد بازار نقل و انتقالاتی شد تا این بازیکن که زمستان فصل گذشته با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس آمد بتواند بازار نقل و انتقالاتی را به سود خود پیش ببرد.

پرسپولیس ابتدا درخواست ۸۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایت نامه بازیکن قطری داشت اما وقتی اصرار عبدالکریم حسن را همراه با درخواست‌های مکرر قطری‌ها دید مبلغ صدور رضایت نامه را هم افزایش داد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که حاضر بود با همان مبلغ، رضایت نامه حسن را صادر کند حالا دنبال پول بیشتری است تا علاوه بر دریافت این مبلغ بتواند بازیکن خارجی مد نظر کادر فنی را با فراغ بال جذب کند.

به احتمال فراوان تکلیف جدایی بازیکن قطری پرسپولیس تا روز دوشنبه هفته جاری مشخص خواهد شد تا سرخپوشان پس از آن بتوانند از خرید جدید خود رونمایی کنند.

جذب دروازه‌بان خارجی به همراه هافبک اروپایی از مهم‌ترین خواسته‌های کادر فنی سرخپوشان است که قرار است با خروج عبدالکریم حسن به جمع بازیکنان تیم اضافه شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    6 16
    وقتی پشتشان به ارث پدری بی حد و مرز بابامسعودشون گرمه معلومه که شلنگ تخته می اندازند!!
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 2
      بیدار شو مسعود 5 ساله نیست
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 1
      احمق جون کجایی ؟ بیدار شو
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 0
      مسعود 5ساله نیست؟چطوری حساب کردی؟ویرانی دولت روحانی و مسعود حالا حالاها ملتو ول نمیکنه
  • پول مفت دولت!! IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    6 11
    بله پول مفت خزانه دولت است و حاتم بخشی و فساد و تبانی !!
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 3
    سقف قرارداد فقط برای تیمهای دیگه هست پرسپولیس و استقلال از یک کشور دیگه هستند
    • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      5 0
      اولا پرسپولیس قصد دارد با پول رضایت به حسن عبداکریم بازیکن خارجی بخرد ثانیا تراکتور و سپاهان به اندازه سه فصل آینده هم برای خرید بازیکن هزینه کرده است ظاهرت این دو تیم شامل سقف قرارداد نمی شوند
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 0
      عزیزم سقف قرارداد فقط برای استقلاله.یه نگاه به بازیکنهایی که بقیه تیمها از جمله لنگ و سپاهان و تراکتور میخرن بندازی با بازیکنهی ضعیفی که استقلال میخره مقایسه کنی کاملا مشخصه
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    2 0
    لنگ ره ای دغدغه مالی نداره چون وصله به دریای بیکران دلارهای نفتی.تا حالا دیدید لنگ با این همه بریز و بپاش و هزینه های بالا و قراردادهای نجومی که میبنده به مشکل مالی بخوره؟
  • فوتبال=غارتجامعه IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    غارت مستقیم یا غیرمستقیم دولت از کانال باشگاههای فاسد فوتبال =غارت مردم=تورم .... فولاد مبارکه- فولاد خوزستان - پتروشیمیها - شرکت مس - شرکت چادرملو - شرکت گل گهر - خودروسازان - نساجی مازندران - .... ..... >>>> پول مردم ایران در باشگاههای فاسد فوتبال ، حیف و میل میشود !! .... باشگاه سپاهان روی درامد نجومی فولاد مبارکه خوابیده !! .... فولاد مبارکه از محل برق مجانی و فرار مالیاتی ، آن قدر پول داره که نمیدونه چه کارش کنه !!! ..... سالی ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سود خالص !!! هر چی کارخانه و معدن ، ویلا و هتل هم هست توی کشور خریده ... نماینده ها و مدیران مختلف رو خریده .... فدراسیون رو خریده ... حقوق نجومی ... وامهای نجومی ... خودرو و مسکن برای کارکنان .... فولاد مبارکه یک کانون انتشار فساد است !! .... فولاد مبارکه و شرکتهای رانتخوار مشابه ، مانند یک پمپ تزریق فقر و تورم به جامعه شده اند !! .... فولاد خوزستان ، پتروشیمیها - شرکت مس - شرکت چادرملو - شرکت گل گهر - خودروسازان - نساجی مازندران - همگی کم و بیش وضعیت مشابهی دارند !!! .... غارت ارزان منابع انرژی و منابع کشور ..... فروش محصولات به قیمت جهانی .... تزریق فقر و تورم به جامعه !!
  • فوتبال = فساد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    1 0
    فوتبال = فساد = مکیدن خون من و شما .... با این رنگها گول نخوریم .... احمق نباشیم !! ... با عرض معذرت البته !! .... از دم فاسد و نامرد و شارلاتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس