ضارب ترامپ بارها از پهپاد استفاده کرده است

مقامات آمریکایی از استفاده «کروکس»، ضارب ترامپ از پهپاد برای بررسی محیط برگزاری کمپین تبلیغاتی در باتلر پنسیلوانیا خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات اجرای قانون آمریکا اعلام کرده است که «توماس کروکس» ۲۰ساله، از مدت‌ها پیش، محل برگزاری کمپین ترامپ را زیر نظر داشته و چندین بار از پهپاد برای بررسی محیط استفاده کرده است.

این در حالی است که نیروهای امنیتی مسئول حفاظت از ترامپ، نه‌تنها محیط را با هواپیماهای کنترل از راه دور بررسی نکرده بودند؛ بلکه حتی متوجه حضور ریز پرنده کروکس هم نشده‌اند. نکته‌ای که بار دیگر انگشت اتهام را به سمت نیروهای امنیتی و ضعف آن‌ها در حفاظت از رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دراز کرده است.

بنا بر گزارش وال‌استریت ژورنال، کروکس نه‌تنها از پهپاد استفاده کرده است؛ بلکه برای بررسی دقیق‌تر با دوچرخه، منطقه را ارزیابی کرده است. پهپاد کروکس در خودروی او پیدا شده است.

این جوان آمریکایی در روز هفتم ژوئیه، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان را هدف گلوله قرار داده بود. این حادثه، به صدمه دیدن گوش ترامپ منجر شده بود. در این واقعه، یک آتش‌نشان کشته و دو تن دیگر به‌شدت مجروح شده ‌بودند.

پیش‌ازاین، شاهدان عینی اعلام کرده بودند که در مورد حضور کروکس، بالای یکی از ساختمان‌های اطراف محل برگزاری مراسم به نیروهای امنیتی هشدار داده‌اند؛ اما با واکنشی مواجه نشده‌اند.

ترور ترامپ موجی از انتقادات به نیروهای امنیتی آمریکا را به راه انداخته است. این در حالی است که فاصله کروکس تا ترامپ حدود ۱۵۰ متر برآورد شده است و ترامپ، چرخش سرش را ناجی اصلی خود عنوان کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 2
    قطعا حزب دموکرات امریکا در طراحی عملیات ترور دونالد ترامپ دست داشته. هیچ دولت خارجی داخل امریکا چنین امکاناتی نداره.
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 1
      چرادول خارجی نمیتونن توی این ماجرا دخالت داشته باشن البته بارد ادعای مسخره ی ایران براتروراین بی همه چیز ولی توی اروپاوامریکا واوکرایین از همین الانش هم کک توی تنبان خیلیاشون افتاده وجیره ی اوکرایین قراره قطع بشه بلینکن دمکرات از همین حالابستن درکیسه رواعلام کرده قراره این دفعه پولابره طرف اسراییل ! عکسای جدید ترامپ روکه نگاه می‌کنی انگاریه ترس روتووجودش میبینی وتوشوکه وحالا دیگه گنده گویی روبه ونس سپرده وخودش مثل موش مرده هاشده هرچی که شده باشه نمایشی یاحقیقی براماکه یه خاطره ی جالب ساخت این پسر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس