فاجعه در استقلال؛ شمس آذر گلر بوسنیایی را رایگان هم نخواست!

یک شایعه ابعاد جذب دروازه بان بوسنیایی استقلال را عجیب تر از قبل می کند.

به گزارش مشرق، مدیران استقلال قبل از اینکه جواد نکونام حضورش روی نیمکت این تیم قطعی شود، اقدام به جذب کیوسفسکی کردند و حالا سرمربی آبی ها او را نمی خواهد.

استقلال سیدحسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی را در درون دروازه دارد و نکونام اعلام کرده که این بازیکن حق شرکت در تمرینات را ندارد.

بعد از اینکه استقلال نتوانست مشتری برای انتقال قرضی ودران کیوسفسکی پیدا کند، شنیدیم مدیران باشگاه به شمس آذر پیشنهاد انتقال رایگان این دروازه بان را داده اند که حتی این پیشنهاد هم با مخالفت قزوینی ها روبرو شده است. گویا استقلالی ها به مدیران شمس آذر اعلام کرده اند حتی حاضر هستند کل پول ودران کیوسفسکی را خودشان بدهند که این اتفاق در نوع خودش بی سابقه است و یک فاجعه در تاریخ باشگاه محسوب می شود.

گفته می شود مدیران شمس آذر اعلام کرده اند در خط دروازه فقط حاضر به جذب خالدآبادی هستند و حتی رایگان هم نمی خواهند دروازه بان بوسنیایی را جذب کنند.

استقلال با این اتفاق عجیب یک ضرر هنگفت را قبول کرده است و چه او قرضی و چه قطعی به تیم دیگری برود، آبی ها باید پول قابل توجهی به او بپردازند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    8 3
    الان میندازند گردن داورها،حتما اینم توطئه هست تا سال بعد اینا قهرمان نشند.اینا حتی بازیکت بلد نیستند جذب کنند حرف از شایستگی میزنند.کل هنرشون هم جذب رامیین رضائیان پیر هست
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    3 2
    تقصیر گل گرجستانیه
  • DE ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    11 0
    این آقای سمیعی تا استقلال را ورشکست نکنه ول کن نیست. آخه کدوم آدم عاقلی وقتی دوتا دروازه بان تاپ داره میره بازیکن درجه ۴ یک کشور از نظر فوتبالی درجه ۴ اروپایی استخدام میکنه؟ خط حمله استقلال نشون داد در حد لیگ ۱ هم نیست ، بازیکنای زیادی هستند که بدرد تیم نمیخورند ولی نگه داشته شدن ، بازیکنای ورودی هم دردی از تیم دوا نمیکنند. کلأ مدیریت ، کادر فنی ، مربی در سطح استقلال نیستند. پرسپولیس با هوشمندی ۱٫۵ میلیون دلار + مخارج مجانی اردوها در قطر حسابی استفاد کرد ، استقلال همین مبلغ را ریخت تو سطل زباله..
  • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    3 0
    استقلال دوتا فوروارد حرفه ای و تموم کننده که آفریقایی تبار باشند جواب میده از نظر فیزیکی و سیستم بازی استقلال غیر از این تیم در لیگ چهارم بهترین جالت آسیا هم سنگ رو یخ اقای نکو نام سیستم دفاعی داره یتیکه دنبال وینگر هست تاحالا استقلال پنج تا وینگر داره بدون یه تموم کننده حرفه ای شاید فقط بفکر پنالتی گرفته اقای نکونام ...
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    2 0
    اگه من تو بیت المال سهم دارم به اینا بدن از گوشت سگ حرام تر یکی میبره میبازه کیفشو میکنه پول و حرصشو باید ما بپردازیم
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    2 0
    یک بچه هم چنین کاری نمی کنه. با این تفکر و اقدامات مبتدیانه و غیر حرف ای خدا به داد استقلال برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس