البرغوثی: بایدن بهای جانبداری مطلق از اسرائیل را پرداخت

کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی و اعلام حمایت او از کامالا هریس، میلیون‌ها دلار کمک مالی را به صندوق حزب دموکرات سرازیر کرد.

به گزارش مشرق، سازمان «اکت بلو» که مسئولیت تأمین مالی حزب دموکرات در فضای دیجیتال را برعهده دارد؛ اعلام کرد که شب گذشته، بیشترین میزان کمک‌های مالی در سال ۲۰۲۴ یعنی معادل ۴۶.۷ میلیون دلار را دریافت کرده است.

«اکت بلو» تصریح کرده است که تنها دو ساعت پس از اعلام کناره‌گیری بایدن از انتخابات و حمایت او از کامالا هریس، ۲۷.۵ میلیون دلار به صندوق دموکرات‌ها سرازیر شده است.

این سازمان همچنین اذعان کرده است که حتی حامیان مالی خرد حزب دموکرات هم برای کمک به این حزب اشتیاق پیدا کرده و قصد دارند که در انتخابات، نقشی ایفا کنند.

جو بایدن ۸۱ساله، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده پس از هفته‌ها فشار و تردید، سرانجام شامگاه یکشنبه کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی را اعلام کرد. همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد او از کامالا هریس، معاون اول خود برای پیگیری این مسیر حمایت کرد.

حمایت بی‌سابقه حامیان مالی دموکرات‌ها در شرایطی انجام شده است که پیش از این، بسیاری از حامیان مالی مهم حزب دموکرات، از توقف کمک‌های خود از این حزب تا زمان کناره‌گیری بایدن، خبر داده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 0
    خیلی جالب میشه اگه هریس رییس جمهور بشه تو آمریکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس