کد خبر 1626177
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
بایدن رفت؛ هالیوود دست دموکرات‌ها را گرفت

طبق گزارش رویترز، پس از انصراف جو بایدن و حمایت او از کامالا هریس برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحریم کمک‌های مالی هالیوود به حزب دموکرات پایان یافت.

به گزارش مشرق، «با انصراف بایدن، برای اولین بار برای انتخابات پیش رو هیجان واقعی دارم». این گفته دیمون لیندلوف تهییه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی درباره انصراف بایدن است.

به گزارش رویترز، تحریم هالیوود علیه حزب دموکرات پایان یافت و حامیان مالی و افراد شناخته شده سینمای آمریکا از کامالا هریس برای ریاست جمهوری حمایت کردند.

هریس برای کسب نامزدی نهایی حزب دموکرات باید رای ۱۹۷۶ نماینده نیابتی را بدست آورد اما طبق گزارش آسوشیتدپرس، او هم اکنون «موافقت کلامی» ۲۶۶۸ نماینده را کسب کرده است.

قرار است ۲۹ مرداد تا اول شهریور نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات برگزار شود و رسما نام نامزد دموکرات‌ها برای مناصب رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور اعلام شود.

چهره‌های هنری شامل خوانندگان آمریکایی از قبیل کاردی بی و باربارا استرایسند، جیمی لی کورتیس هنرپیشه برنده جایزه اسکار و شاندا رایمز تهیه کننده تلویزیونی از هریس حمایت کردند.

دیمون لیندلوف تهییه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی هم اعلام کرد که به تحریم حزب دموکرات پایان داده است. این تحریم جهت اعمال فشار بر بایدن بریا کناره‌گیری از انتخابات شروع شده بود.

ابیگیل دیزنی وارث شرکت والت دیزنی با بیان اینکه «کامالا هریس یک نامزد عالی خواهد بود»، به شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت که کمک‌های مالی به دموکرات‌ها از سر می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    0 3
    خدایا خودت کاری کن هریس ببره
  • ساس IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    0 0
    ترکیب و تدوین و تحجیم و ترسیب چند لایه ی کامله هریس و معصومه علی‌نژاد و عروسکهای تازه استخدام شده سیا در ایران و واتساپ و اینستاگرام و هالیوود و کانالهای ماهواره ای و ارتش نوظهور هدونیست های ایرانی و دستمزدهای عالی رمز ارزی و مصوبات سازمان مللی و نوزایی داعش و زاعش و فاشیزم قومی و رسانه های کور شده ملی حکایت از سرطان وخیم و التهاب فزاینده دارد مگر اینکه در اتاقک های گاز خودساخته_پیشساخته غده های سرطانیشان را جاداده و خفه کنید و سیم های اتصال برق فشار قوی را به کانال های تزریق و مبادی و پرسنل تزریق کلیدزنی و سوییچینگ کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس